Ei sitten MITÄÄN käryä! :O Ex hakee lapset suoraan koulusta/hoidosta, mun mies on viiteen töissä, sit käy kotona suihkussa ja lähtee keikalle. Eli kun pääsen töistä, olen yksin koko illan!
Tässä ruokaa laitan ja kunhan mies tulee ni lenkillä aattelin käydä. Ihan perus lastenhoitoa sun muuta pitää ilta sisällään. Kunhan ne nukkuu ni varmaan katon telkkuu jos sieltä tulee mitään fiksua.
Mies kun tulee töistä kohta puoleen niin kangasta tytön pukuun pitää hakea ja sit
ruokakauppaan. Pihviä paistellaan ja iltaa vietetään ihan niinkuin muulloinkin. No voi olla,
että otan siiderin tai kaljan saunan jälkee.
Vaate- ja ruokakauppaostokset. Sitten ruuanlaittoa (lapset toivoi tortilloja, joten niitä ehkä) ja sitten pelataan varmaan jotain lautapelejä ja katsotaan telkkaria. Kun lapset nukkuu, niin katsotaan lisää telkkaria ja mennään nukkumaan.
Tädin luokse syömään ja iltaa istumaan. Kotiin päästyä pitäisi siivoilla vielä vähän ja laitella romuja piiloon - meillä on huomenna pojan 1v synttärit.
Meillä taitaa ilta mennä aina saman kaavan mukaan. Tänään tosin on vain yksi lapsi kotona, kun isommat lähtivät isälleen viikonlopuksi. Kohta alan laittamaan ruokaa. Mies tulee töistä viiden jälkeen ja lähtee ruuan jälkeen todennäköisesti rakennukselle. Pikkuneiti 3,5kk käy yöunille kasin jälkeen ja sitten alkaan mun oma aika: nettiä ja telkkua. Tää on meidän arkea
[QUOTE="mama";27034066]2 isompaa lastan yökylässä, mies ilta-yötöissä ja minä kaksin 3 vuotiaan kanssa, eiköhän me käydä lainaan joku sopiva elokuva ja paistella pari lättyä [/QUOTE]