mitä teidän kampaajalla käynti maksaa?

• Viestiketjun aloittaja "Liina"
  • Ensimmäinen viesti
"Liina"
Minulta leikattiin tänään pitkä tukka lyhyeksi ja maksoi 42 euroa. Olin vähän, että ohhoh. Aika hintavaa hiusten pätkäisystä ja ohentamisesta ja kerrostamisesta.

hintava??
[QUOTE="Liina";27790033]Minulta leikattiin tänään pitkä tukka lyhyeksi ja maksoi 42 euroa. Olin vähän, että ohhoh. Aika hintavaa hiusten pätkäisystä ja ohentamisesta ja kerrostamisesta.[/QUOTE]

Mä asun pääkaupungilla ja täällä olevien hintojen perusteella en voi kun ihmetellä...halvallahan sä oot päässyt! eihän tuo vielä mikään iso hinta ole...

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
"poikia3"
Pitkän tukan (kerroksittain leikattu) leikkaus, ja juuren värjäys maksaa mun vakiokampaajalla n. 80 euroa. Olen käynyt hänellä jo 25 vuotta, ja tuntenutkin olen todella pitkään, eli saan hyvät kanta-asiakasalennukset. Pelkkä leikkaus on 40 euron tietämissä.

Onko kampaamojen hinnat nousseet noin kamalasti? No, mä en ole käynyt kampaamossa reiluun vuoteen... silloin maksoin leikkauksesta 25e. Sen jälkeen olen antanut hiusten kasvaa. Miniäntekele opiskelee kampaajaksi, joten käytän hänen osaamistaan hyväksi tarpeen tullen.

Onko kampaamojen hinnat nousseet noin kamalasti? No, mä en ole käynyt kampaamossa reiluun vuoteen... silloin maksoin leikkauksesta 25e. Sen jälkeen olen antanut hiusten kasvaa. Miniäntekele opiskelee kampaajaksi, joten käytän hänen osaamistaan hyväksi tarpeen tullen.
On nousseet. Tääläkin makso ennen 25e leikkaus ja nykyään samassa paikassa yli 30e. Järjestään 30-40 ja risat. Se että vedetään otsis+latvat.

Jos kampaaja leikkaa 25€ liikkeessään asiakkaiden hiukset, niin ei siinä kyllä leipäänsä tienaa. Alv 23%, huomenna 24%, vesi, sähkö, tellit ja lellit... Ja muut kulut pois. Arvolisävero nousi alle kymmenestä kokeilun päätyttyä ja pakkohan sen hinnankin oli nousta.

"noo"
[QUOTE="Liina";27790033]Minulta leikattiin tänään pitkä tukka lyhyeksi ja maksoi 42 euroa. Olin vähän, että ohhoh. Aika hintavaa hiusten pätkäisystä ja ohentamisesta ja kerrostamisesta.[/QUOTE]

Minusta tuo on aika vähän, jos on kuitenki pitkä tukka leikattu lyhyeksi ,ohennettu ja kerrostettu ELI siihen on leikattu joku hiusmalli ehkä?

"vieras"
Leikkaus noin satasen. Psuineen ja föönauksineen. Ja usein se kampaus on vielä sellanen että pitää kotona itse kastella ja kaittaa tukka uudestaan, kun kampaaja tekee aina jonkun kummallisen mummomallin.

Yhteistyössä