Mitä teidän aamuun?

Anoppi rakas toi mulle kolme litraa mustikoita :heart:

Mikä on parempaa, kuin mustikkamaito aamiaiseksi? :heart:
Kukaan muu ei niin välitä mustikasta mutta riittääpähän mulle enemmän :)

Nyt kahvia ja muroja... mustikoilla :heart:
On muuten All bran: dark chocolate aivan sika hyvää :p

JONSERED Karhunkantaja
Päästin kyyhkysen vapaaksi. :D

Fifi poimi eilen puskasta vähän keskeneräisen sepelkyyhkyn, joka oli yön yli häkissä parvekkeella. Nyt se jaksoi lentää metsään.

[QUOTE="...";24263979]Tekstaririita ukon kanssa.. taisin mäkättää sille vähän liikaakin. Vois keittää kahvit kans, en oo viel juonukkaan.[/QUOTE]

: / Riitely on inhottavaa ja mä pruukaan myös kiukutella sitten aina liikaa kun tapellaan : /
KAhvia niin rauhottuu mieli :)

"vieras"
Hidas ja mukava aamu. Mies siivoaa akvaariota, minä en siihen hommaan koskaan osallistu, ja lapset on kavereilla yökylässä. Pitäisi lähteä töihin mutta senkin asian voi aloittaa ihan rauhallisesti.

"Minnäi"
järetön allergiakohtaus. Naamaa ja silmiä kutittaa, nöösi vuotaa,aivastuttaa ja henkeä ahistaa. Kävin pyörällä tk:ssa ja tänään varmaa vietettiin yleistä leikataan nurmikko-päivää :/

Itekkin pitäs hiukan koittaa tehä pihahommia, mut nyt kökitään sisällä jotta olo helpottuis. Ärsyttää tämä allergia, mieltä ja halua ois pihahommii yms mut allergia rajoittaa.
Jospa tämä tästä...

[QUOTE="Minnäi";24264123]järetön allergiakohtaus. Naamaa ja silmiä kutittaa, nöösi vuotaa,aivastuttaa ja henkeä ahistaa. Kävin pyörällä tk:ssa ja tänään varmaa vietettiin yleistä leikataan nurmikko-päivää :/

Itekkin pitäs hiukan koittaa tehä pihahommia, mut nyt kökitään sisällä jotta olo helpottuis. Ärsyttää tämä allergia, mieltä ja halua ois pihahommii yms mut allergia rajoittaa.
Jospa tämä tästä...[/QUOTE]

Mulla oli keväällä kans samanmoinen kohtaus, joku siitepöly aiheutti naaman turpoomisen. :O Koskaan ennen ei ole sellasta ollu, mutta jatkossa ilmeisesti saa varautua tuollaseen. Inhottavinta mitä mä tiedän ja kun ei meinaa henki kulkea kunnolla :x

Yhteistyössä