mun toissapäivän menu oli pekoni-kana-aurajuusto-ananashässäkkäAlkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:eilistä omatekosta pitsaa
mun toissapäivän menu oli pekoni-kana-aurajuusto-ananashässäkkäAlkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:eilistä omatekosta pitsaa
En sulle tarjoisikaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:En söis.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Possun sisäfilettä ja kasvisnyyttejä grillisä, perunaa jossain muodossa sekä salaattia
mä haluun teille symään :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:Täyttelen itelleni nuo herkkusienet ruohosipulituorejuustolla ja käärin ennen grillausta pekoniin .Pojille sisäfilettä uusilla perunoilla ja salaatin kera-
ootko muuten fetan ystävä? oon joskus laittanu fetajuustoa ja valkosipulia noiden hewrkkusienten sisään..Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:Täyttelen itelleni nuo herkkusienet ruohosipulituorejuustolla ja käärin ennen grillausta pekoniin .Pojille sisäfilettä uusilla perunoilla ja salaatin kera-
En menis symään. Yöks.Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:mä haluun teille symään :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:Täyttelen itelleni nuo herkkusienet ruohosipulituorejuustolla ja käärin ennen grillausta pekoniin .Pojille sisäfilettä uusilla perunoilla ja salaatin kera-
Nakkikeittohan on hyvää. (peukkuhymiö)Alkuperäinen kirjoittaja kahden äippä:Nakkikeittoa... Joskushan sitäkin pitää tehdä vaikka ei lemppareihin kuulukaan... Muksut kyllä tykkää!
Siis (hymiö )Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Nakkikeittohan on hyvää. (peukkuhymiö)Alkuperäinen kirjoittaja kahden äippä:Nakkikeittoa... Joskushan sitäkin pitää tehdä vaikka ei lemppareihin kuulukaan... Muksut kyllä tykkää!
Voiko tota herkkusienijuttua tehdä uunissa?Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:Täyttelen itelleni nuo herkkusienet ruohosipulituorejuustolla ja käärin ennen grillausta pekoniin .Pojille sisäfilettä uusilla perunoilla ja salaatin kera-
heh, syötkö joka päivä "pitkän kaavan mukaan" ? vai onko juhlat?Alkuperäinen kirjoittaja retu:Alkuruoka: Kylmäsavulohi rullat, eirilaisia sillejä, uudet perunat. Pääruoka: Naudan sisäfilepihvit, valkosipuliperunat, mangosalatti, kanttarellikastike. Jälkiruoka: creme brulee, kahvi, konjakki.