Mitä teet työksesi? Palkka?

  • Viestiketjun aloittaja "myyjä"
  • Ensimmäinen viesti
Srmns
Merkonomi, sekä jenkkistandarien mukainen IT-inssi (ei mielestäni yhtä laaja kuin suomalainen vastaava).

Yrittäjä, joten bruttopalkka niin pieni kuin mahdollista. Edut muuten rakennettavissa. Joten rahaa sen verran kuin tarvitsee.
 
"sss"
[QUOTE="kupla";24220057]Opettaja ammattikoulussa, just päälle 3000 €/kk, 5v samassa paikassa, koulutus AMK ja ammatillinen opettajakorkeakoulu. Nyt ollut lasten kanssa kotona 1,5 v (lasten välillä tein hetken osittaista). Hiukan lyhennettyä työaikaa menen tekemään kun töihin palaan.[/QUOTE]

tuota, kait olet ylempi AMK ja ammatillinen opekork.koulu? Toi mainitsemasi yhtälö ei mahdollinen!!!!!!
 
atk-amis
[QUOTE="sss";24221721]tuota, kait olet ylempi AMK ja ammatillinen opekork.koulu? Toi mainitsemasi yhtälö ei mahdollinen!!!!!![/QUOTE]

Miksei muka olisi? Ei kaikkiin open paikkoihin vaadita lisensiaatin tasoista.


Omat tiedot: systeeminsuunnittelija, käteen jää 3200 e/kk netto (pistän netto koska vero% on alhainen). Työkokemusta 25 vuotta ja opistotasoinen tutkinto aikoinaan taustalla.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Varastotyöntekijä;24220418:
- 3-vuoro - varastotyö
- 6vkon palkka yhteensä 8800e (reilusti ylitöitä)
- Keskituntiansio 19.5e/h +lisät
- Ei tarvitse koulutusta ;) (7 kesä kys firmassa)
Missä varastolla olet töissä? Mä tuun teille töihin.. :)
 
- n.1100e lisineen/kk brutto
- lähihoitajan sijainen palvelukodissa
- lähihoitajan paperit tulossa 2012 (eli palkasta lähtee epäpätevyys)
- työkokemusta 4kk ;)
Miten noin huonosti vai teetkö 50% tai jotain?
Mä olen tehnyt lähärisijaisuuksia ALAIKÄISENÄ ja koulutus kesken,
mutta käteen jäi kuukaudessa verojen jälkeen 1600e. :O
(Olen siis ollut useammassa paikassa, ja aina palkka tota luokkaa)
 
"vieras"
[QUOTE="eräs";24218074]Missä saa siivoustyöstä noin hyvin?[/QUOTE]

Kaupungin työntekijä olen. Palkkaani toki kuuluu henkilökohtaisia lisiä ja järjestelyvaraeriä.
 
Kaupantäti
8 vuotta alalla
merkonomi
takuutunnit 30h/vk. Tuntipalkka 11,80e + ilta/viikonloppulisät
1800-1900 brutto, räpylään 1200-1500e/kk

Syksyllä aloitan varastotyöntekijä. Tuntipalkka 13e + teen pelkkää iltaa niin saan kokoajan iltalisää..eli tuntipalkka n.20e :) Saan tehdä kokoajan samaatyövuoro..vaikka pelkkää iltavuoroa niin ei haittaa. Hyvästi paska kaupanala :D
 
Non compos mentis
[QUOTE="sss";24221721]tuota, kait olet ylempi AMK ja ammatillinen opekork.koulu? Toi mainitsemasi yhtälö ei mahdollinen!!!!!![/QUOTE]

"Ammatillisen oppilaitoksen opettajia koskevat kelpoisuusvaatimukset löytyvät asetuksesta opetustoimen henkilöstön kelpoisuusvaatimuksista (A 986/1998, 13.-14. §). Koulutusala määrittää, tuleeko ammatillisten opintojen opettajalla olla ylempi korkeakoulututkinto vai soveltuva ammattikorkeakoulututkinto. Tutkinnon lisäksi vaaditaan kolmen vuoden pituinen työkokemus omalta ammattialalta."
 
"heps"
Tällä etkellä kun olen osittaisella hoitovapaalla brutto 1700 ja rapiat mukana 10v ikälisät. Sairaanhoitajana palvelutalossa.
Th/sh olen eli hoitotyön opistotutkinnon olen suorittanut
 

Yhteistyössä