Nooh isoi ukkoi nih kyllä sinne tynnyri poikineen mahtuu kurkusta alas 20 bissee on vain alkujuomaNo ette kyllä varmanakaan tuu!
Mun ainoa rauhan hetki - pallerotkin on kylillä!
Joisitte varppina baarikaapinki iha tyhmäks!!!![]()
Nooh isoi ukkoi nih kyllä sinne tynnyri poikineen mahtuu kurkusta alas 20 bissee on vain alkujuomaNo ette kyllä varmanakaan tuu!
Mun ainoa rauhan hetki - pallerotkin on kylillä!
Joisitte varppina baarikaapinki iha tyhmäks!!!![]()
hirveetä työtä se luotsaaminenNyt!
Je'vidaa vielä nähnyt?Teen jonkun ajan päästä lenkin ja käyn kaupas ja teen hyvää ruokaa. Eipä oikeen tuu elokuvia tänään mitä olis voinnut kattoo
Niin ja nyt huilaan ja herkuttelen suklaalla. Kului niin paljon energiaa, että täytyy täydentää varastoja.Kävin shoppailemassa. Kivaa oli!
En ole nähnyt. Tuleeko se ihan ilmaiskanavilta? Mä en omista mitään maksullista kanavaa mistä tuon voisi katsoa? Onko sulla maksu tvtä? Mistä tuo elokuva kertoo?Je'vidaa vielä nähnyt?
Mitäs löysit reissulta? Eilen olin lidlissä itte käväsemässä. Nih alkoi hermostuttaa kun siellä oli yks kassa vain ja siinä sadan metrin jono. Noh sit huomasin et lidlin pikakassasakin voi punnita ostokset menin siihen. Löysin sämpylä osaston ja sain ne piipatttua mut sit tuli perunoiden vuoro enkä löytänyt niitä et miten ne saa maksettua meinasin jättää ni siihen. Noh sit siinä oli kutsu henkilökuntaa ja painoin sitä nappia. Hetken päästä tuli myyjä ja kysyin et mites nää perunat saa punnittua ni se näytti mulle et kasvis osastosta löytyy. Mä en oo pitänyt perunaa minään kasviksena mut lidlin mielestä se on kasvis. Mihin kategoriaan sun mielestä peruna kuuluu?Kävin shoppailemassa. Kivaa oli!
Tässä tiiseri:En ole nähnyt. Tuleeko se ihan ilmaiskanavilta? Mä en omista mitään maksullista kanavaa mistä tuon voisi katsoa? Onko sulla maksu tvtä? Mistä tuo elokuva kertoo?
Olen, osaan ruusulaulunki ulkoa!Ootko sä kattonut pulkkista?
Joo siit on kauan ku noit nähty sillonku se tuli ekaa kertaa nih olin teini nyt jo 38v et tuosta ohjelmastakin joku 22vuotta aikaa. Nyt menoks sanoi andi lenoksOlen, osaan ruusulaulunki ulkoa!
Se toimistosetä on ehkä paras! Siis se joka tivaa et ootko vieny mun savetit vessasta jne!![]()
Juu, pienenä minäkin noita katselin.Joo siit on kauan ku noit nähty sillonku se tuli ekaa kertaa nih olin teini nyt jo 38v et tuosta ohjelmastakin joku 22vuotta aikaa. Nyt menoks sanoi andi lenoks
Minulla on monta suklaalevyä kaapissa tuliaisina. Olen taas vatsataudissa, enkä ole uskaltanut vielä juoda aamukahvia ja syödä mitään. Olo alkaa tuntua normaalilta kuin maikkarin Normal-mainoksessa. Toivottavasti näen sen uudestaan saaden varmistuksen ymmärsinkö mainoksen vitsin.Niin ja nyt huilaan ja herkuttelen suklaalla. Kului niin paljon energiaa, että täytyy täydentää varastoja.
Ei kay kateeksi. Tu tuu uskomattomalta, että joskus olen ollut mökkihöperöPari lehtipuuta pitää kaataa ja tyhjentää huussi. Illalla saunaan.
Ei kay kateeksi. Tuntuu uskomattomalta, että joskus olen ollut mökkihöperö
pahinta laatua.
Lähden keittämään kahvia, joka on maikkarin sivun makutestissä kakkonen.
Suodatinkahvipaketit jätän jouluksi.
Ei noi kompostoivat ny niin pahoja oo tyhjätä. Paitsi ehkä just nyt kun se on ollut hiukka liian kylmä viimeiset pari kuukautta.Ei kay kateeksi. Tu tuu uskomattomalta, että joskus olen ollut mökkihöperö
pahinta laatua.
Ehkä ei. Eksäni hoiti ne hommat samoin kaivon puhdistuksen.Ei noi kompostoivat ny niin pahoja oo tyhjätä. Paitsi ehkä just nyt kun se on ollut hiukka liian kylmä viimeiset pari kuukautta.
Mutta tää ei olekaan mökki.Ehkä ei. Eksäni hoiti ne hommat samoin kaivon puhdistuksen.
Ne 7 mökkielämävuotta olivat elämäni karseimmat vuodet.
Ehkä ohjaaja Tiina Lymi tekee Queen of Fucking Everything kausi 15 sarjaan tarinan pk-seudulla elävästä perheenäidistä, joka haksahti ostamaan perheensä kanssa mummonmökin ihanasta kulttuuripitäjästä. Aineksia mökkidraamasta ja komiikasta olisi vaikka Oscar-palkittuun elokuvaan.
Miten lie nykyään ymmärretään?Se olikin "pelkkä väärinkäsitys"![]()
ei oo. Areenalta luulis löytyvän.En ole nähnyt. Tuleeko se ihan ilmaiskanavilta? Mä en omista mitään maksullista kanavaa mistä tuon voisi katsoa? Onko sulla maksu tvtä? Mistä tuo elokuva kertoo?
Mikä on pulkkis?Juuh jotain koltista ne oli sodassa hyviä jäljestäjiä. Ainoo huono et joutuis kännyllä katselemaan tuon. Miksi hiihto ei nyt tuu telkkarista vaan jotain vanhaa pulkkista. Ootko sä kattonut pulkkista?
PulkkinenMikä on pulkkis?
Varmaan tarkoittaa tätä vanhaa komediasarjaa Pulkkinen:Mikä on pulkkis?
Keräämme yhdessä kumppaneidemme (56) kanssa eväste- ja tunnistetietoja esimerkiksi vierailluista sivuista, IP-osoitteista ja laitteiden ominaisuuksista. Tietoja kerätään, jotta voimme tarjota kävijöillemme parempia sisältöjä ja palveluita sekä kohdennettua mainontaa ja markkinointia. Tietoja hyödynnetään myös kävijämäärien ja mainonnan mittaamisessa. Hyväksymällä evästeet sallit tietojesi käsittelyn em. tarkoituksiin. Voit muuttaa valintojasi milloin tahansa evästeasetuksistasi näytön alalaidassa olevan linkin kautta.
Lue tarkemmin, mihin tarkoituksiin tietojasi käytetään:
Tällä välilehdellä voit antaa suostumuksesi evästeiden ja vastaavien teknologioiden käyttöön painamalla Hyväksy kaikki tai valitsemalla yksityiskohtaisesti, mihin tarkoituksiin annat suostumuksesi ja painamalla Hyväksy valitut. Jos valitset Estä kaikki tai et tee muokkauksia ja valitset sen jälkeen Hyväksy valitut, evästeitä tai muita vastaavia teknologioita ei hyödynnetä. Suostumuksesi vaaditaan myös siihen, että Toimittajat -välilehdellä luetellut yhteistyökumppanit saavat käsitellä tietojasi. Huomaathan, että sivuston ja palvelun toiminnan kannalta välttämättömät evästeet ovat aina käytössä.
TarkoituksetEvästeet, laitteet tai vastaavat verkkotunnisteet (esimerkiksi kirjautumisperusteiset tunnisteet, satunnaisesti määritetyt tunnisteet, verkkopohjaiset tunnisteet) sekä muut tiedot (esimerkiksi selaimen tyyppi ja tiedot, kieli, näytön koko, tuetut tekniikat jne.) voidaan tallentaa laitteellesi tai lukea laitteellasi laitteen tunnistamiseksi joka kerta, kun se muodostaa yhteyden sovellukseen tai verkkosivustoon yhdessä tai useammassa tässä esitetyssä tarkoituksessa.
Mainonta ja sisältö voidaan yksilöidä profiilin perusteella. Toimintaasi tässä palvelussa voidaan käyttää sinua koskevan profiilin luomiseen tai parantamiseen yksilöityä mainontaa ja sisältöä varten. Mainosten ja sisällön tehokkuutta voidaan mitata. Raportit voidaan luoda oman ja muiden toiminnan perusteella. Toimintasi tässä palvelussa voi auttaa kehittämään ja parantamaan tuotteita ja palveluita.
Hyväksynnälläsi tarkkaa sijaintiasi (alle 500 metrin säteellä) voidaan käyttää tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.
Hyväksynnälläsi tiettyjä laitettasi koskevia ominaisuuksia saatetaan pyytää ja käyttää erottamaan se muista laitteista (kuten asennetut fontit tai laajennukset, näyttösi resoluutio) tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.
Hyväksymällä sallit tietojesi käsittelyn. Suostumuksesi koskee tätä palvelua, hyväksymättä jättäminen voi vaikuttaa asiakaskokemukseesi. Jotkut teknologiat saattavat perustella tietojen käsittelyä oikeutetulla edulla, voit vastustaa tätä tai muuttaa muita asetuksia klikkaamalla "Asetukset" linkkiä.
Tietosuoja