Mitä teet tänään?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tänään käyn katselemassa pojalle suoria housuja ja valkoista kauluspaitaa, ei mahu vanhat enää!
Tänään töiden jlk. käyn vaihtamassa nämä housut isompiin, en osaa näköjään ostaa pojalleni oikean kokoisia housuja.😦😂
Brändeissä on kyllä liian isoja kokoeroja saman koon kohdalla!

Täytyy ostaa myös kevättennarit ennakkoon niin saa laittaa juhlaan uudet.🤗

Illalla täytyy muistaa hakea varastosta skimbakamat tytölle!!!!!

Tänään töiden jlk. käyn vaihtamassa nämä housut isompiin, en osaa näköjään ostaa pojalleni oikean kokoisia housuja.
Brändeissä on kyllä liian isoja kokoeroja saman koon kohdalla!

Täytyy ostaa myös kevättennarit ennakkoon niin saa laittaa juhlaan uudet.

Illalla täytyy muistaa hakea varastosta skimbakamat tytölle!!!!!
Onneksi kokoa isommat olivat hyvät! Slim fiteissä, brändin lisäksi, koko onkin tosiaan eri. Lahkeet kyllä päärmään päärmenauhan avulla vähän lyhyemmäksi.

Mikä nykyajan materiaaleja vaivaa?! Yleensä meillä on käytössä ns. itsesiliäviä vaatteita. Eli märkänä ravistan ja muotoilen hengarille ja kuivatan tangolla, ja siitä suoraan vaatekaappeihin.
Nämä uudet muutamasti vuodessa käytettävät suorat kauluspaidat ovat nyt jotenkin vaikeita silittää! Ei meinannut suoristua millään!
Hitsi kun höyrysuoristinta ei nyt ollut! Tunnin väkersin että sain suorat paidat kuosiin!😫 Ens kerralla kyllä teen höyryllä! Se on niin iisi!
Höyryrauta sen sijaan on inha, eikä mulla ollut hihalautaakaan!!😤😁

Mut nyt kuppi kahvia ja pieni rentoutumistauko ja sitten päärmään nuo housut ja mietin millaisen kampauksen laitan juhliin!🤗

Viimeksi muokattu:
vierailija
Kävin tänään illalla illanvietossa.
Oli mm. täkäläinen tanhuporukka esiintymässä
70- 80 v mummoja ja pappoja
Tv-sarja Sisäilmassa yksi miesnäyttelijöistä tanhuaa.
Äitini oli harrastanut nuorena tanhuamista. Kotiseudullani oli metsässä tanhukallio. Siellä ehkä 1800-luvulla tanhuttiin.
Luin paikallislehdestä, että Pikku-Finlandia siirretään kaupunginosaani.
Minä siirrän kohta takapuoleni hakemaan toisen kupin kahvia.
Tuskin mannerlaatat liikkuvat niin järisyttävän tapauksen takia.
Mietin huomenna mitä teen tänään kuten Tuulen viemän Scarlet pähkäili vähän väliä.

vierailija
Äitini oli harrastanut nuorena tanhuamista. Kotiseudullani oli metsässä tanhukallio. Siellä ehkä 1800-luvulla tanhuttiin.
Mietin huomenna mitä teen tänään kuten Tuulen viemän Scarlett pähkäili vähän väliä.

“I can't think about that right now. If I do, I'll go crazy. I'll think about that tomorrow.” - Margaret Mitchell

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
vierailija
Äitini oli harrastanut nuorena tanhuamista. Kotiseudullani oli metsässä tanssikallio. Siellä ehkä 1800-luvulla tanhuttiin.
Mietin huomenna mitä teen tänään kuten Tuulen viemän Scarlet pähkäili vähän väliä.
Korjasin tanssikallio. Vietän talvi&hiihtolomaviikon, ja yritän vähentää netin selaamista. Vatsani kertoi, että se menee sekaisin maailmanpolitiikan turbulenssista. Rauhaa hierotaan Saudi-Arabiassa.
Olen entinen Rauhalan emäntä ja rauhallisuuden perikuva. Näin sanoi entinen työkaverini, joka oli vaihtanut oikeustieteen opiskelunsa taideaineisiin.

Pitää kohta heittää Kössi hlökoht tapaamiseen eräälle viranomaiselle. Toivottavasti hänen jalkansa kestää mennä kotirappuset alas autolle heti portaiden alla. Kaide toisella ja Setis toisella puolen tukemassa… 🥁🥁🥁🥁

vierailija
Korjasin tanssikallio. Vietän talvi&hiihtolomaviikon, ja yritän vähentää netin selaamista. Vatsani kertoi, että se menee sekaisin maailmanpolitiikan turbulenssista. Rauhaa hierotaan Saudi-Arabiassa.
Olen entinen Rauhalan emäntä ja rauhallisuuden perikuva. Näin sanoi entinen työkaverini, joka oli vaihtanut oikeustieteen opiskelunsa taideaineisiin.
Vähän niinkuin Tuomari Nurmio

vierailija
Oikeesti hän on valmistunut tuomariksi
Muistan lukeneeni jostain saman asian.
Joku kertoi isästään, joka oli valinnut varman ammatin eli kirjanpitäjän koulutuksen. Isä menetti työnsä, ja poika valitsi taidealan. Ehkä kuulin tuon tarinan Oscar-gaalan puheena tai jostain muualta.
Minäkin harkitsin aikoinaan oikista ja kävin muutamalla luennolla. Samoin tyttäreni. Hän kävi oikiksen valmennuskurssin.
Jostain syystä seuraan jatkuvasti hankalia oikeusistuntoja mediasta.
Ehkä minusta olisi tullut sonkin sortin asianajaja raadollisiin oikeusjuttuihin.
Katsoin aikoinaan paljon saksalaisia dekkarisarjoja ja katson vieläkin.
Ihmismieli kiinnostaa minua. opiskelin myös nuoruudessani psykologiaa työn ohella.
Laitan.iPadin lataukseen ja katson myöhemmin saippuasarjani.
Kuuntelen sillä välin Muistojen Bulevardin.

Tänään ei ihmeellistä käyn pesutuval varaa aikaa itelle josko löytyis. Viikonloppu meni tytön kaa kateltiin leffaa jq käytiin ukilla. Nyt on siivottu kämppäkin joten ei oo rästi töitäkään

Yhteistyössä