Mitä teet tänään?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen usein miettinyt millaista olisi elämä ”päiväni murmelina”.
Jokainen päivä olisi täysin samanlainen. Eilen hääräsin sitä sun tätä,
ja kävin sitten illalla kaupassa. Ostin wc-pöntön puhdistusainetta, jonka pullo on koristeltu kauniisti kukkasin. Korkki aukeaa helposti kääntäen, eikä sitä tarvitse puristaa lapsilukon takia. Kassalla oli nuori mies, jolla silmät olivat kuin rock-tähdellä. Meikatut tai luonnolliset. Otin talouspaperipakkauksen toiseen käteeni, ja lysähdin aulan yleisötuolille, ja väänsin sitten Zero Sugar Coca Cola pullon auki. Onnittelin itseäni etten sortunut kaupan herkkuihin.
Mitäkö aion tänään tehdä ja ajatella? Tuskin mitään erikoista. Postiluukusta kolahti kaksi sähköyhtiön kirjettä. Kokemuksesta arvaan, että toisessa kirjeessä on uudet sähkö- ja sähkönsiirron hinnat. Toivottavasti vihdoin saan aikaiseksi siirtää tulevat laskut e-laskuiksi. Säästyy paperia ja riski maksun viivästymisestä reissujen aikana.
Olen aina ollut sitä mieltä, että elämässäni on ihaninta silloin, kun mitään ei tapahdu eikä mikään asia huoleta mieltäni. Olen osuuteni tehnyt lasten kasvatuksessa. Aikuisia en jaksa enää paimentaa.
Tänään olen vilkaissut Iltalehteä, ja lukenut jutun iskelmälaulaja Frederikin pöksyhupailusta maikkarin Viiden jälkeen ohjelmassa. En usko, että elämäni olisi hauskempaa, jos olisin ikäni laulanut renkutuksia, ja saanut keikoilla miesten boxereita ja kalsareita jarrujälkineen ja heippalappuineen.
Luin lehdestä muutaman muunkin jutun, mutta jätän ne mainitsematta.
Kirjoitusteni uupumattoman kriitikon päästän tällä kertaa vähällä. Hän lukee viestejäni, ja sitten teilaa kirjoitukseni jankuttamalla ADHD:sta ja kadulla nokkivista puluista. Asuinseudullani on paljon puluja. Linnut istuvat läheisen korkean talon katolla, ja tekevät välillä upeita ryhmälentoesityksiä. Sitten jotkut heistä sortuvat nokkimaan kadulle heitettyjä ruoantähteitä ja paperikääreitä.
Sellaisia me ihmisetkin olemme. Retkahdamme nokkimaan moskaa ja roskaa, kun aika käy pitkäksi eikä keksi mitään muuta järkevää tekemistä.
Ponnistan seuraavaksi ylös lukutuolistani hakemaan toisen kupin kahvia maukkaiden hillokeksien kera, jotka olivat eilen Mammuttimarkkinoiden euron tarjouksessa. Mammuttina on ihana elää. Toista se on ikinuori Super-Setiksellä, joka häärää tieteen parissa, ja viihdyttää kaikkia Suomeen harhautuneita aasialaisnaikkosia ikäryhmässä, jota sanotaan nippanappa sakkolihan ylittäneiksi.
Zero sugar cocacola? Mitä se sisältää?

Paperihommeleissa mennyt koko päivä. Nyt rentoudun ja saunon illemmalla.

Huomenna on tanssiharjoitukset. Lasten isä pyörittelee tytärtään valssin, kikapoon ym. tahdissa. Toimin kameramiehenä! Vielä mietinnässä raivaanko kotoa tilaa vai käydäänkö tanssimassa jossain muualla.🤔

Itse tilausuutta varten on kolmijalat sun muut vermeet tsekattu valmiiksi.👍 Meitä lähtee aika iso joukko katselemaan tansseja vaikka yleisön tila on kuulema melko pieni!😬 Olemme siis ensimmäisinä ovella odottelemassa sisäänpääsyä!😁💪

Huomenna on tanssiharjoitukset. Lasten isä pyörittelee tytärtään valssin, kikapoon ym. tahdissa. Toimin kameramiehenä! Vielä mietinnässä raivaanko kotoa tilaa vai käydäänkö tanssimassa jossain muualla.

Itse tilausuutta varten on kolmijalat sun muut vermeet tsekattu valmiiksi. Meitä lähtee aika iso joukko katselemaan tansseja vaikka yleisön tila on kuulema melko pieni! Olemme siis ensimmäisinä ovella odottelemassa sisäänpääsyä!
Ne vanhojen tanssit olivat kyllä tänään normaalilukioissa... :geek:

tanssikengät :giggle:

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Ne vanhojen tanssit olivat kyllä tänään normaalilukioissa...

tanssikengät
Määrittele ”normaalilukio”!😁

Air forcet täälläkin!😂❤
Siihen yhtäläisyydet loppuvatkin,
kato meidän prinsessat ja prinssit eivät mitään rahvaiden kouluja käy!😂 Kaikki tapahtumat ovat ihan eri aikataluilla. Näin siis oli jo ihan peruskoulussakin.😁
(😉)

vierailija
Aikansa kutakin
Hyvä toteamus. Esihenkilöni oli kiva tyyppi.
Hänen äidinkieli ei ole suomi. Selvitimme vuosikymmeniä samaa työmatkaa. minä kävellen ja hän polkupyörällä ympäri vuoden säähän katsomatta. Hän tervehti aina minua iloisesti mennen tullen. Kerran hän kertoi kahvihuoneessa kärsivänsä jostain neurologisesta häiriöstä. Luultavasti hän tulkitsi käytökseni väärin tai joku pahansuopa ja kateellinen alainen oli juorunnut hänelle pötypuheita.
En halunnut osallistua remuavan naisporukan aktiviteetteihin esim. Lapin hiihtoreissuihin. Sellainen olen aina ollut. Sivusta tarkkailija ja takapenkissä istuja.
Kun koulussani oli penkkarit, jätin osallistumisen väliin vaikka olin jo varautunut kuormaautoajeluun Vanhojen päivä-vaatteilla.
Palstan toisessa ketjussa Lisbetti sivalsi omituisesti, ettei hänen lapset käy rahvaan koulua. Outo heitto. Lapseni kävivät Helsingin parhaat lukiot, eikä se minusta ole ollut koskaan kehumisen arvoinen asia. Itse he halusivat sinne opiskelemaan, ja muutimme koulujen takia ydinkeskustaan.

vierailija

Huomenna on tanssiharjoitukset. Lasten isä pyörittelee tytärtään valssin, kikapoon ym. tahdissa. Toimin kameramiehenä! Vielä mietinnässä raivaanko kotoa tilaa vai käydäänkö tanssimassa jossain muualla.🤔

Itse tilausuutta varten on kolmijalat sun muut vermeet tsekattu valmiiksi.👍 Meitä lähtee aika iso joukko katselemaan tansseja vaikka yleisön tila on kuulema melko pieni!😬 Olemme siis ensimmäisinä ovella odottelemassa sisäänpääsyä!😁💪
Oi että, voisinpa minäkin! Paljon onnea ⭐

• Rakkaus
Hyvä toteamus. Esihenkilöni oli kiva tyyppi.
Hänen äidinkieli ei ole suomi. Selvitimme vuosikymmeniä samaa työmatkaa. minä kävellen ja hän polkupyörällä ympäri vuoden säähän katsomatta. Hän tervehti aina minua iloisesti mennen tullen. Kerran hän kertoi kahvihuoneessa kärsivänsä jostain neurologisesta häiriöstä. Luultavasti hän tulkitsi käytökseni väärin tai joku pahansuopa ja kateellinen alainen oli juorunnut hänelle pötypuheita.
En halunnut osallistua remuavan naisporukan aktiviteetteihin esim. Lapin hiihtoreissuihin. Sellainen olen aina ollut. Sivusta tarkkailija ja takapenkissä istuja.
Kun koulussani oli penkkarit, jätin osallistumisen väliin vaikka olin jo varautunut kuormaautoajeluun Vanhojen päivä-vaatteilla.
Palstan toisessa ketjussa Lisbetti sivalsi omituisesti, ettei hänen lapset käy rahvaan koulua. Outo heitto. Lapseni kävivät Helsingin parhaat lukiot, eikä se minusta ole ollut koskaan kehumisen arvoinen asia. Itse he halusivat sinne opiskelemaan, ja muutimme koulujen takia ydinkeskustaan.
Nyt täytyy muistaa että ihmisillä on erilaisia huumorintajuja, JA, siinä minun viestissäni oli vaikka mitä lisämausteita, että varmasti ymmärtää tuon rahvas-asian olevan vitsi. Meillä kotonakin tätä on vitsailtu kun yksityisissä (ei kunnan) kouluissa aikataulut eivät täsmänneet normikoulujen kanssa, ja muutamasti aloitettiin koulu liian myöhään esim. kesäloman jlk.

Tänään käyn katselemassa pojalle suoria housuja ja valkoista kauluspaitaa, ei mahu vanhat enää!😱

vierailija
  • Tykkää

Yhteistyössä