Mitä teet jos epäilet/kuulet vieraasi

  • Viestiketjun aloittaja en tajuu miks
  • Ensimmäinen viesti
trfgbf
Meillä käydään vessassa niin pissillä kuin kakallakin.
Katson moisen kuuluvan hyviin käytöstapoihin. Jos taas vieras ilmoittaisi, että kiirehtii tästä kotiinsa, koska alkaa kakattaa, miettisin mikä kotioloissaan ja kasvatuksessaan mennyt pieleen.

:)
Tämä on jo niin legendaarinen! Mummeliisa miettii aina mikä kotioloissa ja kasvatuksessa mennyt pieleen =) Kannattaisi ehkä vain paneutua sen oman perheen pieleen menneisiin asioihin.
 
"juu"
aikaisemmin kuuluin itse myös näihin, joiden mielestä ei ollut "sopivaa" käydä isommalla asialla kylässä. Mutta elämä opettaa, ja nykyisin on sairaus, jonka kanssa ei vaan pysty olemaan siihen asti, että pääsisi kotiiinsa vessaan. Se vasta noloa olisi, jos paskat tulisi housuihin olohuoneessa.

Miten muuten aloittaja, eikö teillä käy koskaan yövieraita/etkö itse ole koskaan kylässä yön yli? Panttaatko koko reissun ajan?
 
[QUOTE="vieras";27224318]:LOL: Sitten paskottuaan tulevat sun kahvipöytään näpelöimään kahvileipiä. Rohkeimmat eivät kenties pese käsiään ennen sitä :rolleyes:[/QUOTE]

Juuri näinhän sen kuuluukin mennä. Vauva-palstalta oppii aina uutta :flower:
 
:D :D :D
Ei juma. Jotain häpyä, mennä vessaan kakalle. Hävytöntä.

Laita vessan ovi lukkoon kun teille tulee vieraita. Ainahan voit opastaa asioimaan siihen kilometrin päässä olevan abc:n vessaan.

Mutta siis oikeasti, mitä he....iä?!

Vai pitääkö jatkossa muistaa kysyä kylässä, että anteeksi mutta saako teidän vessassa käydä kakalla? :D
 
Tämä on jo niin legendaarinen! Mummeliisa miettii aina mikä kotioloissa ja kasvatuksessa mennyt pieleen =) Kannattaisi ehkä vain paneutua sen oman perheen pieleen menneisiin asioihin.
Kaikki perheessäni ,kahta nuorinta (7 kk ja 2 kk) lukuunottamatta, osaavat pissata ja kakata vessassa.
Ikävä, että teillä toisin?
Toivottavasti saatte apua.
Ja toivottavasti teillä on hyvä pesukone

:D
 
NaisellinenNainen
Aina kun meille tulee vieraita, niin laitan vessan oveen lapun; EPÄKUNNOSSA, ettei vaan vieraille tule pieneen mieleenkään mennä paskomaan meidän vessaan. Itse kun olen kylässä ja jos tulee vessahätä, nousen vaikka kesken kahvihetken pöydästä, pieraisen kuuluvasti ja sanon; nyt pitää lähteä kotiin, alkoi paskattamaan.
 
NaisellinenNainen
Ei kannata laittaa vesihanaa auki vessassa käynnin ajaksi. Jos minä käyn kakalla silloin kun mies on kotona, niin otan kännykän mukaan vessaan ja laitan soimaan Säkkijärven polkan, se peitää hyvin epämiellyttävät loiskahdukset ja lorinat.
 
"heh"
Mitenköhän aloittaja, kun teillä on vauva- ja lapsivieraita, niin mitens heidän kakat sitten hoidetaan?

Ei hoideta? Elelette hajussa? Antaa vauvan pyllyn hautua?

Tai sitten teillä ei käy kuin vakuutusmyyjiä ja jehovantodistajia...
 

Yhteistyössä