vieras
Ei ole sirua.Tarkoitus oli laitattaa se pian.Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:onko koiralla sirua? näkyykö sirusta mitään tietoja omistajasta?
Ei ole sirua.Tarkoitus oli laitattaa se pian.Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:onko koiralla sirua? näkyykö sirusta mitään tietoja omistajasta?
On minulla valokuvia koneella ja rokotustodistus, mutta voiko hän silti sanoa, että olen luovuttanut koiran hänelle?Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:tää nyt oikeasti kuulostaa uskomattomalta. eikö sulla tosiaan ole valokuvia eikä rokotustodistusta eikä mitään. taidat olla vetämässä meitä linssiin täällä.
Ei oleAlkuperäinen kirjoittaja mie:Mikset sä ap kommentoi mitään tuohon sähköpostiasiaan? Niillä voit helposti todistaa että koira sinun jos sulla on viestit tallessa.
nehän jäälähetettyihin viesteihin ja saapuneisiin hänen kirjoittamat?! miks ei oo tallessa? otat yhteyttä poliisiin, niin mä olisin tehnyt jo aikaa sitten.. ensinnä soittanut kasvattajalle ja sanonut että otan yhteyttä poliisiin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei oleAlkuperäinen kirjoittaja mie:Mikset sä ap kommentoi mitään tuohon sähköpostiasiaan? Niillä voit helposti todistaa että koira sinun jos sulla on viestit tallessa.
ap
Ei kyllä se on niin että jos koira oli alunperin kasvattajan ja nyt hänen hallussaan, kyllä ap:lla pitää olla jotain millä todistaa että osti koiran sieltä!Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:kyllä sillä täytyis itellään olla joku paperi näyttää jos muka väittäisi sinun antaneen koiran hälle takaisin.