Mitä teen...onko tämä varkaus??

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Onhan sulla ne sähköpostit tallessa?
Jos on niin soita joka tapauksessa poliisille ja selitä tilanne. Pakkohan nyt oma koira on saada sieltä pois oli sitten vaikka itse kunigas niin ei se voi viedä teidän perheen koiraa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
tää nyt oikeasti kuulostaa uskomattomalta. eikö sulla tosiaan ole valokuvia eikä rokotustodistusta eikä mitään. taidat olla vetämässä meitä linssiin täällä.
On minulla valokuvia koneella ja rokotustodistus, mutta voiko hän silti sanoa, että olen luovuttanut koiran hänelle?

ap

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mikset sä ap kommentoi mitään tuohon sähköpostiasiaan? Niillä voit helposti todistaa että koira sinun jos sulla on viestit tallessa.
Ei ole :(

ap
nehän jäälähetettyihin viesteihin ja saapuneisiin hänen kirjoittamat?! miks ei oo tallessa? otat yhteyttä poliisiin, niin mä olisin tehnyt jo aikaa sitten.. ensinnä soittanut kasvattajalle ja sanonut että otan yhteyttä poliisiin.

Kyy
Koira on sinun. Kuulostaa siltä, että kasvattaja on pimahtanut. Tuo hokee "olen koiran kasvattaja" kuulosta just siltä, ettei oo kaikki inkkarit kanootissa.

Mene sinne kasvattajan luokse hakemaan koiraa, jos ei anna, kutsu poliisit paikalle. Ota mukaasi valokuvia koirasta ja ne mailit, varmuuden vuoksi, että voit sit poliisille näyttää. Ota yhteys eläinlääkäriinne, sinne papereihin on varmasti omistaja merkattu.

Ja kai teillä nyt joku kauppakirja koirasta oli? Kaiva se esiin.

harmaana
Jos sulla niitä sähköposteja vielä on tallessa ja jos niissäkin käy ilmi että oot antanu koiran vaan hoitoon sille niin nyt soitat HETI sinne poliisille ja kysyt mitä tuossa asiassa voi tehä.

no niin tietysti
Tietenkään sulla ei ole kuittia maksusta, ei sähköposteja tallessa, ei tietoja eläinlääkärissä. Ei v.tu mitä asioiden hoitamista. Mitä se koira maksoi? Kyllähän kuitti pitää pyytää!!!!! Tuskin oli mikään halppiskoira kun on kasvattajalta ostettu.

ei vaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
kyllä sillä täytyis itellään olla joku paperi näyttää jos muka väittäisi sinun antaneen koiran hälle takaisin.
Ei kyllä se on niin että jos koira oli alunperin kasvattajan ja nyt hänen hallussaan, kyllä ap:lla pitää olla jotain millä todistaa että osti koiran sieltä!

Nämä on taas näitä, jonka takia minä henk.koht olen laittanut kaikki matkan varrella kertyneet paperit talteen, eläinlääkäriltä saadut kuitit, todistukset yms. kuin myös kasvattajan kanssa lähetetyt s-postit on kaikki tallessa, ihan varoiksi.

Kyseessä meillä sijoituskoira, ehkä olen vainoharhainen tai jotain, mutta otan varman päälle, että sitten jos tulee sanomista, niin on näyttää mustaa valkosella.

Kaiveleppa ap s-postis kunnolla läpi, kai sulla on jääny viestejä esim. lähetetyt kansioon?

Eihän se kasvattajakaan voi mitenkään todistaa, että koira on hänen. Nyt pitäisi vain nopeasti toimia ennen kuin kasvattaja ehtii siruttaa koiran. On kyllä outoa toimintaa. Mene kyttäämään, koska tämä nainen lähtee koiran kanssa lenkille ja haet koiran pois tai sitten poliisin kanssa vain hakemaan koira. Kyllähän koira omistajansa tuntee.

Yhteistyössä