Mitä teen?mieheni siskon mies ja minä nyt raskaana:(

  • Viestiketjun aloittaja "Tiina87"
  • Ensimmäinen viesti
"Tiina87"
Juu eli olen 25 v, naimisissa mieheni kanssa ollut 4v.
Miehessäni on kaikki kohdallaan:komea,hyväkäytöksinen,kiltti,ahkera,,
Mutta! Silti menin ja tein jotain mitä ei olis pitänyt...enkä tajua miksi!
Sukujuhlissa puoli vuotta sitten päädyin jatkoille mieheni siskon miehen kanssa!
Asiat meni sit siihen että päädyttiin saman peiton alle.
Tää mies on ollut naimisissa 10v ja on yli 30v ja heillä on 3 lasta.
Ollaan sit satunnaisesti - ja aina kännissä päädytty samoihin virheisiin :(
Vaikka känni mikään puolustus ole......mutta!
Meillä ei mieheni kanssa ole lasta,olemme yrittäneet aika kauan tuloksetta.
No, nyt sit tein raskaustestin ja se on positiivinen.
Täs ny päässä jyllää et ketäköhän on isä...
Mitä mä teen??????
En voi kertoa tästä mitä ollaan seläntakana tehty jos kerron ni
Saan koko suvun vihat niskoilleni ja pahimmassa tapauksessa lapset menettävät hyvän isän!!!
 
"vieras"
Pidät tietysti lapsen ja sitten kun joskus tulevaisuudessa jonkun muun tutkimuksen yhteydessä miehellesi selviää, ettei hän voi saada lapsia, niin siinä on sitten selittelemistä. Kato vähän jännitystä elämään tulevaisuuttakin varten.
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";28361713]Puoli vuotta sitten petit miestäsi ja nyt teit positiivisen raskaustestin? Kuinka pitkällä tuo raskaus oikein on?[/QUOTE]

Luit huolimattomasti, peiton alle oli pujahdettu toistuvasti.
 
"Vieras"
[QUOTE="Vieras";28361713]Puoli vuotta sitten petit miestäsi ja nyt teit positiivisen raskaustestin? Kuinka pitkällä tuo raskaus oikein on?[/QUOTE]

Sori, luin huolimattomasti, toi pettäminen onkin ollut jatkuvaa.

Tunnusta ja eroa miehestäsi, pidä lapsi jos niin haluat.
 
"muukalainen"
Päätä itse mitä teet..mutta jos pidät lapsen olisi kaikille reilua, että totuus selviää. Abortti taas suojaisi monen elämän. Sinun on otettva vastuu omista tekemisistä ja päätettävä mitä teet. Ja huom...onko raskaus kuinka pitkällä? Onko abortti mahdollinen? Onko keskenmenon riskiraja ylitetty? yms... Olet nuori. En tuomitse sinua...elämä on ihmeellistä, mutta toimistaan pitää se vastuu kantaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Data
sattuu ja tapahtuu
Heippa! Elämässähän sattuu kaikenlaista, eikä sitä tarkoituksella loukkaa toisia. Jos itse olisin sinun tilanteessasi, olisin ehdottomasti hiljaa (koska kertomalla ainoastaan luokkaisit kaikkia osapuolia ja luottamus olisi lopullisesti mennyttä). Ja ikävä kyllä tekisin abortin (vaikka en kuulukaan sen kannattajiin). Olisi väärin lasta, isää (kumpaa tahansa) ja siskoa (sekä hänen lapsiaan, jos isä olisikin myös heidän isänsä) kohtaan saattaa maailmaan tuo lapsi, ja elää ainaisessa valheessa tai tosiaan sitten loukata kaikkia, lopulta saattaisit olla yksinhuoltaja lapsellesi :(
Tsemppiä, olet todella hankalassa tilanteessa. Onneksi asiaoilla on aina tapana lopulta järjestyä tavalla tai toisella :)
 
Ei
Narkomaani taas vaikeuksissa, täytyy vetää pää niin sekaisin ettei tajua mitä tekee vielä tuon ikäisenä :D

Ekaks meet katkaisuhoitoon ettet vammauta sikiötä enempää, sit kerrot totuuden miehellesi. On se nyt saatana, jos selvinpäinkin narkkari on kaksinaamainen valehtelija johon ei voi pätkän vertaa luottaa.
 
Teidän molempien on kannettava vastuu tekemisistänne. Jos olette toistuvasti pujahdelleet peiton alle miehesi ja hänen siskon selän takana, niin olette molemmat vastuussa tekemisistänne ja niiden seurauksista, mitään tuollaista ei kukaan tee yksin!!! Mieti jos ette ole miehesi kanssa saanut lasta, niin onko mahdollista että miehesi ei saa lapsia, esim. ei siittiöitä tai muuta. Eli jos olisi näin ja tekisit niin ettet kerro asiasta, niin antaisit miehellesi ensin liikaa onnen aihetta vauvasta ja lopulta pilaisit kaikkien elämän valheella, petoksella ja vaikka millä! Vaikka tekisit abortin, niin siihenkin voi olla että tarvitaan myös miehesi suostumus eli et saisi sitäkään salassa tehtyä. KANNA VASTUU!!!!!!
 
"Eee"
Ei kukaan voi oikeasti olla niin tyhmä, että samaan aikaan, kun yrittää vauvaa aviomiehen kanssa, pettää tätä ilman ehkäisyä. Tai jos on, niin ansaitseekin joutua vaikeuksiin.
 
prööt
Onneksi on itsellä käynyt sellainen tuuri, etten ole törmännyt tällaiseen naiseen joka loukkaa miehiä kaikkein pahimmalla tavalla. Pettämistä, jonka jälkeen puhutaa ihan pokkana paskaa päin naamaa.
 
hmmmm
Tyhmästihän sinä olet toiminut. Ilman ehkäisyä toisen kanssa? Voitko olla varma, että lapsi on toisen miehen eikä miehesi? Minun vaihtoehdot olisivat a) pidä lapsi, eroa ja vaikene iäksi tai b) abortti johon en kykenisi. Lisäksi voisit kertoa miehellesi totuuden jos olet varma, että lapsi ei ole hänen ja katsoa yhdessä osoittaako ovea vai tarttuuko tilaisuuteen "tulla isäksi". Valheella on lyhyet jäljet yleensä, joten se on faktaa että on toisen ( ja veikka ei olisikaan) niin suosittelen rehellisyyttä. Jos kuitenkin vaikenet, vaikene iäksi.
 
"Tiina87"
Kiitos vastauksistanne!
Negatiiviset kommenttinne ovat ihan oikein, ajattelen samoja asioita kokoajan.
(Tosin sitä kommenttia en ymmärrä, jos käytän alkoholia joskus niin olen narkkari?!)
Aion tehdä abortin ja kertoa miehelleni.
Ainut mitä toivon, olisi että hänen siskonsa perhe säästyisi tältä tiedolta- lasten tähden. Oikein ei sekään ole, ja täytyy vielä väliin todeta että mieheni siskon mies on se, joka aloitteet on tehnyt joka kerta (kertoja on viisi)
Ja minä ääliö olen vain langennut.
Ongelmana on myös miehellä se, että hän sanoo rakastavansa minua ja että haluaisi minut "omakseen" - tosiasia kuitenkin on , että vaikka olen nämä jutut mennyt tekemään rakastan miestäni.sairastaalta kuullostaa, tiedän.
Olen koittanut hakea syytä käytökselleni- mieheni kun on kaikinpuolin hyvä puoliso - lukuunottamatta hänen aamusta iltaa painavaa työasennetta joka vaikuttaa meidän suhteessa siihen, että seksi on harvinaista herkkua ja huomio muutenkin vähäisenlaista. Tiedän!!! Ei tämäkään oikeuta kohtelemaan puolisoani näin joten pakko tässä on nostaa kissa pöydälle . En voi muuta.
 

Yhteistyössä