mun hyvän muussin tekijä ei oo paikalla, niin ei tätä.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:muussi
tämä kuulostaa kivalta. laitan korvan taakseAlkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:makaronisalaattia, siis sellaista majoneesi-kermaviilihässäkkää
eiiii. oksu tulee :xAlkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:aurajuuston
mansikkahillo ja maksalaatikko??? :x :xAlkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:mansikkahilloa. mansikkahilloa menee myös maksalaatikon kanssa.
lohkoperunat olis kyllä niin hyviä...Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:Kermaviilikastike ja menee vaikka keitinpottujen kanssa. Tai lohkopottujen, nam. Muussi meilläkin yleensä ja sitten tosiaan ruohosipuli-kermaviilikastike. Kermaviilinhän voi maustaa mieleisekseen, tai käyttää vaikka maustamatonta jugurttia jos kermaviilissä jotain vikaa.
Mulla sama tapa! Saa arkiruoasta "jälkiruokaa"Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:mansikkahilloa. mansikkahilloa menee myös maksalaatikon kanssa.
joo, se on kuin jälkkäriä. maista. saispa sitä mut mies ei tykkään niin ei tuu ostettua.Alkuperäinen kirjoittaja mä:mansikkahillo ja maksalaatikko??? :x :xAlkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:mansikkahilloa. mansikkahilloa menee myös maksalaatikon kanssa.