Mitä te itse harrastatte?

  • Viestiketjun aloittaja tylsisitynyt
  • Ensimmäinen viesti
tylsisitynyt
Saa listata niitä urheiluharrastuksiakin, mutta mielellään kuulisin muista, että saisin vähän vinkkejä omaan elämään :) Kerro vielä onko miten kallis harrastus.
 
Agilityä ns. kodin ulkopuolisena harrastuksena. Sen lisäksi kotona nikkaroin, sisustan, remontoin yms. jotakin jatkuvasti :)

Kirjoitan myös useampaa blogia, kuulun kaikkiin mahdollisiin yhdistyksiin aktiivisena (vanhempainyhdistys, taloyhtiön hallitus, MLL) jäsenenä ja kirjoitan artikkeleita erääseen lehteen.

Ei ole tylsää, ei :D

Agility maksaa koiran ylläpidon, treenimaksut on noin 200€ vuodessa ja kisoihin menee niin paljon etten edes halua laskea. Koiran ja mun varusteisiin menee vuodessa 100-200€.

Nikkarointi, remontointi ja sisustaminen on asioita joita touhuan kohtuu edulliseen hintaan...koitan nikkaroida vanhasta uutta ja kunnostaa :)
 
ap
Agilityä ns. kodin ulkopuolisena harrastuksena. Sen lisäksi kotona nikkaroin, sisustan, remontoin yms. jotakin jatkuvasti :)

Kirjoitan myös useampaa blogia, kuulun kaikkiin mahdollisiin yhdistyksiin aktiivisena (vanhempainyhdistys, taloyhtiön hallitus, MLL) jäsenenä ja kirjoitan artikkeleita erääseen lehteen.

Ei ole tylsää, ei :D
Sä kuulostat niin ihanan uuvuttavan aktiiviselta. Mun harrastukset on rajoittuneet teenjuontiin ja telkkarin edessä makaamiseen (ei edes istumiseen) joten ajattelin että jotain pitäisi keksiä, ennen kuin mut löydetään kolmen vuoden päästä muumioituneena sohvalta.
 
Sä kuulostat niin ihanan uuvuttavan aktiiviselta. Mun harrastukset on rajoittuneet teenjuontiin ja telkkarin edessä makaamiseen (ei edes istumiseen) joten ajattelin että jotain pitäisi keksiä, ennen kuin mut löydetään kolmen vuoden päästä muumioituneena sohvalta.
Mä kuolisin tylsyyteen ellei jatkuvasti ois jotain projektia meneillään. On tässä varjopuolensakin...jos ei ole tarkka omien voimavarojen suhteen, niin se uupumuskin tulee. Mutta vuosien saatossa sitä on oppinut aika hyvin säännöstelemään itseään siten, että musta riittää sopivasti joka puolelle :)

Mikäli sulla on lapsia ja edes pikkiriikkisen sosiaalisuutta, niin lähde mukaan pk:n/koulun vanhempainyhdistykseen...sitä kautta löytyy puuhattavaa takuuvarmasti :)
 
Mulla on salikortti, aika ajoin innostun ja käyn siellä salilla..

Juuri nyt vaihdoin lukemisharrastukseni BB 24/7-kanavaan, koska kirjat tulee liian kalliiksi siinä määrin miten minä niitä luen...

Öö... No sit mä käyn leikkipuistoissa, oon paljon pihalla->teen hiekkakakkuja, liu'un, keinun, paimennan lapsia. Sisäleikeissä tykkään dubloilla rakentamisesta, muovailuvahan kanssa sotkemisesta ja piirtämisestä, vaikka teen myös näin lasteni orjattarena paljon muutakin :D

Jokainen ruoka jonka teen, haluan olevan tosi hyvää, eli harrastaisin varmaan ruuanlaittoa jos se se ei olisi pakollista, pidän siitä.
Teen kakkuja myös hyvin mielelläni, sokerikoristeiden väkerrys on aika ihanaa..
 
Foortti harmaana
Liikuntaa tarttisin edes jotain, mut jos tästä nyt salille jaksais taas raahautuu ja sitte oon torsaisin menossa keskivartalo-jumppaan.
Posliininmaalausta harrastan, mutta se on jo aika ammattihommaa, joten lasketaankohan sitä enää=)
Lisäksi välillä askartelua ja muuta maalausta.
Lukeminen, musa, elokuvat.
Kuulun lapsen koulun vanhempaintoimikuntaan ja luokan luokkaretkirahaston pääjehu, eli kasaan luokan discot lähes yksin nuokkarille (koulussa ei saa pitää).
Ja sitte kuulun yhden oppilaskunnan hallitukseen, mut sieltä tahdon eroon...
Avonia tietty sitte kanssa duunaan.
 
Sisustan (tai ainakin yritän ja olen kovin kiinnostunut siitä, katson sisustusohjelmia ja luen -kirjoja ja -lehtiä).
Luen, joskus kirjoitankin jotain.
Ja sit kuntosalilla käyn ja pilateksessa ja joissain jumpissa.
 
"vieras"
Voi että. Näitä on aina niin ahdistava lukea. En itse jaksa kuin luotsata lapset (4kpl) aamusta iltaan (illalla miehen avustamana vielä). Harrastuksiksi jää vain koneella istuminen ja lasten vaatteiden netistä tilailu tai kauppakeskuksessa käyminen koko porukan kera, silloin kun on pakko käydä ruokakaupassakin. Ei ole ylipainoa vielä, mutta hartia- ja selkävaivojen takia HALUAISIN JAKSAA tehdä jotakin itseni eteen. Mutkun ei jaksa.
 
[QUOTE="vieras";21959949]Voi että. Näitä on aina niin ahdistava lukea. En itse jaksa kuin luotsata lapset (4kpl) aamusta iltaan (illalla miehen avustamana vielä). Harrastuksiksi jää vain koneella istuminen ja lasten vaatteiden netistä tilailu tai kauppakeskuksessa käyminen koko porukan kera, silloin kun on pakko käydä ruokakaupassakin. Ei ole ylipainoa vielä, mutta hartia- ja selkävaivojen takia HALUAISIN JAKSAA tehdä jotakin itseni eteen. Mutkun ei jaksa.[/QUOTE]
Se on vaan pistettävä itsensä jaksamaan. :) On mullakin 3 lasta mutta mies antaa mulle muutaman kerran viikossa sen tunnin että saan käydä jumpassa tai muualla.
 
IhanaValo
En harrasta oikeestaan mitään. Yritän lukea kirjoja ja tehdä jonkinlaisia käsitöitä mut taitaa suurin osa "vapaa-ajasta" mennä lähinnä telkan ääressä tai koneella.
Useampaa sarjaa seuraan, elokuvia kattelen kans. Digilootassa ois useampikin semmonen elokuva, jotka pitäis tsekata, en oo siis aiemmin kattonu.
 
"vieras"
Valokuvausta olen harrastanut, mutta nyt jäänyt...
Kansalaisopistossa kävin kursseja missä kehitettiin itse filmit ja kuvat.
Kansalaisopistossa muutenkin kivoja ja suht edullisia juttuja.
 
cv
Luen, kokeilen uusia leipomuksia, olen siis ihan surkea leipomisessa :D
Poljen kuntopyörää, jumppaan kotona dvd.n opastuksella jossa on salsaa, rasvanpoltto joogaa ja venyttelyitä.
Opiskelen venäjää ja seuraavaksi käyn ostamassa elämäni ensimmäiset kutomapuikot ja lankaa, tavoitteena kaulahuivi.
 
[QUOTE="vieras";21959949]Voi että. Näitä on aina niin ahdistava lukea. En itse jaksa kuin luotsata lapset (4kpl) aamusta iltaan (illalla miehen avustamana vielä). [/QUOTE]

4 lasta täälläkin, mutta mulle jää aikaa itsellekin, olisiko asenteestakin kiinni :)

Jujutsu jäi kun solisluu murtui kahdesti, eikä parane kuin leikkaamalla. Ratsastusta sillöin tällöin ja maanantaina alkaa thainyrkkeily (3h/vk) ja odotan sitä innolla! :)
 

Yhteistyössä