Mitä te himoitsette raskauden aikana?Tai olette himoinnut?

Ekaa lasta odottaessa olisin syönyt tuoreita mansikoita kilokaupalla :) Toista odottaessa ei ollut mitään erikoista. Kolmannessa raskaudessa piti saada jauhelihapizzaa (siis sellaista missä täyte jauhelikastiketta ei jauhelihan paloja). Neljännessä oli must hot wings- kanansiivet. Monesti mies mulle iltapalaksi uunissa paistoi :) Viidennessä ei ollut taas mitään himoa. Nyt odotan kuudetta rv 16+ ja nyt herkkuna on kinkku-ananas pizza. Heh. Pysyy paikallinen pizzeria pystyssä meitsin ansiosta ;) Mulla 3 ekaa olleet tyttöjä sitten 2 poikaa ja nyt kyllä luulen odottavani taas tyttöä :)
 
Kaikki eksoottisempi ruoka maistuu, intialainen, kiinalainen, thaimaalainen, sushi ym. Mielellään hiukan tulisena, mutta riisi on must. Hedelmiä syön enemmän kuin koskaan, paitsi ensimmäisessä raskaudessa maistui myös, erityisesti happamat hedelmät ja marjat. Viime viikon mässäsin rahkaa ym. maitotaloustuotteita, nyt ei uppoa enää, yök. Karkkia ja muita herkkuja tulee yleensä naposteltua, mutta nyt ei maistu.

On tämä vaan aika kummallinen olotila tämä raskaus!


D 6+5
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä