Mitä te himoitsette raskauden aikana?Tai olette himoinnut?

Ekaa kertaa ostin oliiveja kotiin. Olen niitä kyllä joskus ravintolassa tai kylässä syönyt mutta nyt itse ostin. Joten paprikatäytteisiä oliiveja tekee mieli ja sitten mehujäät. Hedelmiä menee aika paljon mutta luulen, että sen takia koska niitä on niin helppo syödä. Ei vaadi valmistusta.
 
raskausviikko 17 menossa, parhaillaan syön mandariineja (syön varmaan koko kilon pussin :p , suolakurkkuja, fetasalaattia, tomaattia,puolukat, mustikat, vadelmat kiakki samassa kulhossa iso määrä ! :LOL: , piimä litra per päivä, tai maito, porkkanat, omenat, jugurtti kera ruisleivän..näitä on oltava koko ajan kaapissa :headwall: tai mies saa lähteä lähikauppaan, eri himot eri iltoina :LOL: ...
 
esikoista odottaessa sinappi banaanin kanssa myös omena kävi :x . nyt toista ootellessa pepperoni (ei makkara vaan se tulinen palkokasvi) banaanin kanssa myös :whistle: .tosin nyt on hetkeksi tauonnut. kaalilaatikko suolakurkuilla ja puolikkasoseella uppoo kanssa. :D
 
Täällä on mennyt mandariineja iso säkki ihan vaan niiden raikkauden vuoksi. Kiinalaisesta ruuasta unelmoin välillä, mutta eipä ole tullu lähdettyä hakemaan, kun ei omasta kotikunnasta löydy sitä tarjoavaa paikkaa. Pitserian jalapenoja voisin syödä vaikka miten, mutta ei niitäkään saa oikean makuisena kaupoista ostettua ja pitseriat tuskin alkaa myymään pelkkiä jalopenoja mulle. On se vaikeaa :D
 
Mulla on tehnyt suklaata mieli ihan älyttömästi tässä loppuraskaudessa.Sit tuoreita kasviksia ja hedelmiä on saatava joka päivä.Mikään suolainen ei maistu.Pizza ja hampurilaiset kuuluu tähän kategoriaan. :x
 
Forssan Italiansalaattia, mandariineja ja suklaata voisi syödä miten paljon vaan.

Ja Saarioisten maksalaatikkoa tekee niin pirusti mieli ja sitä kun ei saa syödä :kieh:
Koko boxi siis pitäs saada kerralla, pienellä määrällä en viitsi lähteä itseäni edes kiusaamaan =)
 
katosko mun teksti... :eek:
no, uudestaan. :)

Hedelmiä! sasumoita, kiivejä ja viinirypäleitä!! Makeaa, jälkiruokia, kakkuja, rahkaa, karkkia... viiliä, jukurttia ja maitoa.. kaakao on yks ehdoton suosikki. :D

Lihaa ei tee mieli YHTÄÄN. Yök. :x

Olisko tyttö tulossa? :p

nyt rv 13+2 :D
 
Mä himoitsen tällä hetkellä mandariineja/satsumia ja pinaattilettuja puolukkahillolla :p . Sienisalaatti on myös ollut kovassa huudossa. Esikoisen aikaan vaihteli mut loppuraskaudesta söin kilotolkulla tavallista kurkkua.
 
ekaks rv 5-7 ainoa mitä pystyin syömään oli kuningatarbona, mustikkakeitto, greippi, maito ja keitot kun oli pakko jotain lämmintä syödä välillä. Sitten huomasin, että olin laihtunut 3 kiloa.. Ja pakotin itseni syömään kunnolla ja useemmin. Sitten ällötyskin häipyi, ylläri.
Nyt tekee mieli salmiakkia joka päivä koko ajan! Ihan kauheeta, oon syönyt nyt melkein päivittäin. Tosin alle 45g/päivä niin kun neuvolassa suositeltiin. Mutta siellä myös sanottiin, että ei saisi käyttää säännöllisesti... Pakko löytää joku korvike sille. Himoitsen myös thairuokaa ja fetaa, maito ja kaakao maistuu paremmin kuin koskaan. Nyt rv 10+1.
 
Kaakaota, keitettyjä munia ja mandariineja. Näitä kyllä joskus muutenkin tekee mieli, mutta nyt voisin elää melkein pelkästään noilla. Toisaalta tekee kyllä kovasti mieli myös kaikkia "kiellettyjä" ruokia, varsinkin juustoja ja parmankinkkua. Oonkin jo tilannut synnärille ison lautasellisen homejuustoja :D

Tänään 27+0
 
Alkuraskaudessa kovan pahoinvoinnin aikana oli joitain himoja, jotka kyllä vaihtuivat nopeasti.. Mikä maistui edellisellä viikolla, ei enää seuraavalla maistunut =) Ihan ekana himoitsin kolmioleipiä (siis sellaisia kaupasta valmiina ostettavia), sitten rinkeleitä, kaurapuuroa... Kun pahoinvointi loppui viikolla 17, loppuivat himotkin. Nyt ei ole pitkään aikaan ollut mitään erityistä himoa. Tänään rv 27+5 =)
 
Esikoista odotan rv 32+3
Mulla himona ollut kaikki makea, suklaata karkkia ja kahvileipää mennyt kohtuullisen paljon, nyt yrittänyt olla syömättä, ettei tuo paino pääsis ihan hurjiin lukemiin.
Mandariinit myöskin tehnyt kauppansa hyvin ja kotimaiset omenat on niiiin hyviä :) Jotain terveelistäkin..

Mulla on nyt parin viikon aikana tullut sellaisia outoja "tuoksuelämyksiä", esim. astianpesuaine (ajax sininen) tuoksuu mielettömän hyvälle, doven suihkusaippua on aivan taivaallisen hyvän tuoksuista ja huuhteluaineet tuoksuu myös ihanalle :p
 
Up!
Esikoisen (tyttö) odotukselta en muista hirveästi mitä himoitsin, mutta ainakin tuoretta ruisleipää, jonka päällä oli tomaattiviipaleita!

Nyt himoitsen kaikkea kirpeää ja suolaista! Kiivit on yks herkku sekä greippimehu! Sen lisäks kaikki kovat karkit, joissa on kirpeää salmiakkijauhetta sisällä :D
Kaupan purkkihernekeittoa himoitsen ja esim. makkarakeittoa :p

Sintti rv 13+4
 
Mulla on vasta 11+1, mutta alkuun himoitsin appelsiineja ja maitoa. Appelsiineja meni n. neljä päivässä parin viikon ajan. Nyt tekee mieli verigreippiä, luinkin että siinä on foolihappoa paljon, joten varmaan sen vuoksi :)
 
Esikosta ei ollut mitään ihmeellistä vaan sitä tyypillistä settiä: valkosipulimetukkaa, tiettyä omenalajiketta tietystä kaupasta ostettuna (kyllä, maistoin eron, kun mulle yritettiin tarjota toisaalta ostettua ja väitettiin, että oli paikasta X).
Tokasta mut sai hulluksi uudet autonrenkaat. Muistan yhden kerran miten keskellä kauppakeskusta oli uusi auto esitteillä ja yhtäkkiä kuulen miehen nauravan mun takana. Olin mitään tajuamatta mennyt kyykkimään sen auton viereen ja nuuskutin rengasta... hieman nuo kanssaihmiset hihittelivät mulle :D
Nyt kolmatta kertaa odotan ja sen verran alussa ollaan, että mielihalut vaihtelevat. Ainoa pysyvä on himo jugurttiin! Samoin alussa mandariineja meni kilotolkulla... ananashimo iskee satunnaisesti pisin päivää ja sitten tomaatti ja kurkku...nam! Makea ei mene alas.
 
Mä himoitsen suklaavanukkaita, (niitä vois syödä rajattomasti! :whistle: ) Perunaa kaikessa muodossa, varsinkin muusina! Jugurttia menee litra tolkulla, kylmää maitoa, Kokista..
Makaroni ei uppoa ollenkaan. Hyi yök. :D Muutaman viikon söin Kreikkalaista salaattia aivan älyttömiä määriä.. :D (Jäävuorisalaattia, tomaattia, kurkkua, fetaa, mustia oliiveita ja tuoretta sipulia) Meillä kertyi viikossa 4 tyhjää suurta oliivi purkkia :LOL:
 
Alussa kaikki mehut ja maustamaton jugurtti sekä hesen/mäkin hampparit. Sitten Ekan kolmanneksen jälkeen himoitsin pitkään perunamuusia ja lihapullia, vesimelonia ja kerroskiisseliä ja koivutolun tuoksu laimennettuna..Täällä siis moppaillaan melkein joka pvä.. Puolen välin jälkeen kauhea himo magnesiumtabletteihin ---> ihana pureskella ja sitten dolokalkkiin. Voisin narskutella puolipurkkia kerralla... :ashamed: kerroskiisseli, mehut ja koivutolu pysyneet noiden hivenaineiden kanssa himokkeina edelleen. Makeaa ei juurikaan tee mieli eikä sipsejä yms. Mustikat ovat olleet mieuisia läpi raskauden mehuna sekä marjoina.

Tuo emilien himo kreikkalaiseen salaattiin on myös täällä tuttu ilmiö! =)
 

Yhteistyössä