Mitä tämä on? unista ja näyistä

  • Viestiketjun aloittaja "peikko"
  • Ensimmäinen viesti
"peikko"
Olen nyt alkanut näkemään unia ja näkyjä, jotka pitävät paikkansa ja toteutuvat. Ts. asiat on ja menee niin kuten ne olen unessa tai näyssä nähnyt.
Näky on ehkä väärä sana, vahva tunne ehkä ennemminki.

Sitten tapahtuu tätä, että yhtäkkiä alkaa ajatuksissa pyörimään joku tietty henkilö, niin kohta jo tapaan hänet esim. kaupassa. Esimerkiksi viimeksi, kun ajatuksissa alkoi pyörimään ihminen, jota olen nähnyt viimeksi yli 15-vuotta sitten, niin yhtäkkiä tapaankin hänet kaupungilla. Ja häntä olin siis ajatellut voimakkaasti jo muutaman viikon ajan päivittäin ts. miettinyt, että mitähän hänelle nykyään kuuluu jne. Osasin kyllä jo odottaa, että varmaankin hänet kohta tapaan, niin voimakas se tunne oli.

Alkaa jo itseäkin hirvittämään nämä unet ja tunteet...Aina en haluaisi tietää.
 
"peikko"
[QUOTE="peikko";28981529]Olen nyt alkanut näkemään unia ja näkyjä, jotka pitävät paikkansa ja toteutuvat. Ts. asiat on ja menee niin kuten ne olen unessa tai näyssä nähnyt.
Näky on ehkä väärä sana, vahva tunne ehkä ennemminki.

Sitten tapahtuu tätä, että yhtäkkiä alkaa ajatuksissa pyörimään joku tietty henkilö, niin kohta jo tapaan hänet esim. kaupassa. Esimerkiksi viimeksi, kun ajatuksissa alkoi pyörimään ihminen, jota olen nähnyt viimeksi yli 15-vuotta sitten, niin yhtäkkiä tapaankin hänet kaupungilla. Ja häntä olin siis ajatellut voimakkaasti jo muutaman viikon ajan päivittäin ts. miettinyt, että mitähän hänelle nykyään kuuluu jne. Osasin kyllä jo odottaa, että varmaankin hänet kohta tapaan, niin voimakas se tunne oli.

Alkaa jo itseäkin hirvittämään nämä unet ja tunteet...Aina en haluaisi tietää.[/QUOTE]

Niin ja nämä unet ja tunteet saattavat koskea ystäviäni, jotka asuvat 1000km päässä ja kun otan yhteyttä ja kysyn asiasta suoraan, niin ne on ollut just niin kuin olen nähnyt. Vaikka ei oltaisi kuultu/juteltu toisista vuoteen mitään.
 
Itsellä ollut samanmoisia juttuja jo vuosia. Aina olen niitä ihmetellyt ja en ole varma, voiko kaikkea pitää sattumina. Sillä kun olisi niin helppo perustella.

"Näky on ehkä väärä sana, vahva tunne ehkä ennemminki." Lainattuna kirjotuksestasi. Noin mäkin ajattelen. Tosin varsinaisia "enneunia" en ole nähnyt aikoihin.
Mutta "tunneunia" kyllä tai miten niitä nyt kuvailisi :D

Mä uskon telepatiaan ja muuhun "yliluonnolliseen", koska mulle ne on olemassa. Pelottavana en niitä koe.
 
"peikko"
Itsellä ollut samanmoisia juttuja jo vuosia. Aina olen niitä ihmetellyt ja en ole varma, voiko kaikkea pitää sattumina. Sillä kun olisi niin helppo perustella.

"Näky on ehkä väärä sana, vahva tunne ehkä ennemminki." Lainattuna kirjotuksestasi. Noin mäkin ajattelen. Tosin varsinaisia "enneunia" en ole nähnyt aikoihin.
Mutta "tunneunia" kyllä tai miten niitä nyt kuvailisi :D

Mä uskon telepatiaan ja muuhun "yliluonnolliseen", koska mulle ne on olemassa. Pelottavana en niitä koe.
En minäkään ehkä pelottavana, tietyt tunteet ja unet ovat alkaneet "pelottamaan" koska tiedän, että ne eivät tarkoita hyvää (kuolema tmv.)

Minäkin olen näitä nähnyt jo vuosia, kylläkin todella harvakseltaan, ehkä kerran vuodessa, jos sitäkään. Nyt vain on alkanut näitä olemaan jo melkein viikottain ja päivittäin.
Minäkään en enää usko sattumaan tässä asiassa, niin monta vahvistusta on tullut omiin epäilyksiini. Liekö se itseensä uskominen on näitä sitten lisännyt? Nykyään kerron heti miehelleni ja parille ystävälleni näistä tunteista ja unista. Ovat "vahvistamassa" niiden toteutumista.
 
Määä
Toi on hassu juttu, ja kai aika yleistä. Muistan itsekin jonkun kerran hämmästyneeni sitä että juuri kun ajattelet jotakuta, niin kas, kohta se soittaa tai näet seuraavana päivänä, kun olet juuri miettinyt että milloinkahan se mahtaa tulla taas käymään Suomessa.
 
Unet
Asuin aikoinaan kanavanrannalla olevassa kerrostalossa. Oli lopputalvi jolloin jäät olivat jo sulamassa ja yhtenä yönä näin unta, että joku nuori mies käveli kanavan jäällä. Seuraavana aamuna kuulin uutisen, että nuori mies oli hukunnut kanavaan.
En vieläkään ymmärrä miten tämä tapahtuma pääsi mun uuneen.
 
Älä pelkää
Intituutio o ihan normaalia. Jos et halua sitä käyttää- sen voi myös kieltää. Ihan sanomalla etten halua. Oletko ajatellut, että sinulla on joku tehtävä, koska noin vahvasti koet?
 
  • Tykkää
Reactions: Kissimi
"peikko"
Alkuperäinen kirjoittaja Älä pelkää;28981826:
Intituutio o ihan normaalia. Jos et halua sitä käyttää- sen voi myös kieltää. Ihan sanomalla etten halua. Oletko ajatellut, että sinulla on joku tehtävä, koska noin vahvasti koet?
En vielä ainakaan tunne tätä "tehtävänäni". Olen ehkä kiinnostuneempi ja utealiaampi asian suhteen nyt entä kuin ennen. Avoimempi.
 

Yhteistyössä