Ei oo tonnikalaa vaikka sitä kylä yleensä on. Toisaalta, ihan perus munakaskin vois maistua!Onko tonnikalaa? Vähän on myöhä, mutta tonnikalamunakas on myös sellainen mitä yleensä "löytyy kaapista", nopea valmistaa ja ihan hyvää suolaista.
No itseasiassa mulla kyllä monesti on niin, että jos pääsee liian nälkäiseksi niin sit tuntuu, ettei mikään maistu. Mä oon syöny viimeks joskus klo 13 mutta ilmeisesti mulla ei kuitenkaan ole nälkä koska sanot niinToisin sanoen, sinulla ei ole nälkä.
Tänään töissä iltapäivällä mulla oli kauhea? nälkä. Leipää olisi mulla löytynyt, mutten halunnut sitä syödä. Pohdinkin siinä sitten, että onko mulla nyt kuitenkaan niin nälkä, että jos olisi, niin kelpaisi kyllä mitä löytyy. Mutta ei. Se nälän tunne kyllä oli, mutta tuli kieltämättä vähän sellainen kiittämätön olo.Ei nää taida oikeesti tietää, mitä on olla nälissään.
Mulla ei oo ollenkaan kiittämätön olo koska arvostan suuresti sitä, että on ruokaa mitä syödä. Meillä kyllä vaikeuksia riittää muissa asioissa ihan vaikka muille jakaa mutta ruokaa ollaan saatu aina pöytään. Mutta silti joskus tulee semmonen olo, ettei oo "mitään" syötävää. Nälkä on mutta mikään ei tunnu maistuvan. Mulla tulee oikeastaan semmonen oksennustauti olo sillon kun on tarpeeks nälkä, siis pahoinvointia mutta en oksenna kumminkaan. Se kyllä menee heti ohi kun vaan väkisin jotain syö kuten nyt aion tehdä. Laitoin kananmunaa kiehumaan ja kohta se on leivän päälläTänään töissä iltapäivällä mulla oli kauhea? nälkä. Leipää olisi mulla löytynyt, mutten halunnut sitä syödä. Pohdinkin siinä sitten, että onko mulla nyt kuitenkaan niin nälkä, että jos olisi, niin kelpaisi kyllä mitä löytyy. Mutta ei. Se nälän tunne kyllä oli, mutta tuli kieltämättä vähän sellainen kiittämätön olo.
et tainnut tajuta...olla oikeasti nälissään ei tarkoita sitä että sulla on päivän aikana nälkä ja käden ulottuvilla jotain jolla sen nälän voi lopettaa. olla nälissään eikä mitään syötävää ehkä useampaa päivään, pitää miettiä mistä saisi edes leipää. vähän sama kun joku kitisee ettei ole rahaa, tilillä on kuitenkin parikymppiä....kun ei ole rahaa niin tililläkään EI OLE RAHAA.Tänään töissä iltapäivällä mulla oli kauhea? nälkä. Leipää olisi mulla löytynyt, mutten halunnut sitä syödä. Pohdinkin siinä sitten, että onko mulla nyt kuitenkaan niin nälkä, että jos olisi, niin kelpaisi kyllä mitä löytyy. Mutta ei. Se nälän tunne kyllä oli, mutta tuli kieltämättä vähän sellainen kiittämätön olo.
ei kun sossu on olemassa niin ei tartte nähdä nälkää jos osaa hiukankaan penätä omien oikeuksien perään niin silloin eletään jo luksus elämää kun sen perusosan käyttää suoraan ruokakauppaan =)Ei nää taida oikeesti tietää, mitä on olla nälissään.