Mitä sossulle joulu lahjaks

Juuh
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
Alkuperäinen kirjoittaja Juuh:
Minä-------> lAhjoitin vanhat Kuukautis Siteet. SEllaiset mitkä Voi pestä---> ILoa sossulle!
SOri----->>ITTEni sossulla vaihde vuodet= En tiedä hilloaako enää-->>VOin kysyä jos ittees kiinnostaa
Mut hEi-------> mÄ= hÄmmäStyin <-------------- miten Ei ymmärrä mua taaskaan ---------------->=<>=TÄssä mä taas Mietin miks Siteet ei Kelpaakaan

j
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
Alkuperäinen kirjoittaja Juuh:
Minä-------> lAhjoitin vanhat Kuukautis Siteet. SEllaiset mitkä Voi pestä---> ILoa sossulle!
SOri----->>ITTEni sossulla vaihde vuodet= En tiedä hilloaako enää-->>VOin kysyä jos ittees kiinnostaa
Mua kiinnostaa!!! -----> muista kysyä = älä unohda???

naavatonttu
Ewi, huippu idea tuo maitojauhe. Tuskin sossut tulee itse koskaan sitä ostaneeksi. Saavat nyt sitten hekin maistaa.
Sitä vois kyllä laittaa myös Rysseliin, EU-henkilöille. Onkohan se maitojauhe suomalaista? Olis melkein kuin Fazerin sinistä laittaisi:)

Ewi
Alkuperäinen kirjoittaja naavatonttu:
Ewi, huippu idea tuo maitojauhe. Tuskin sossut tulee itse koskaan sitä ostaneeksi. Saavat nyt sitten hekin maistaa.
Sitä vois kyllä laittaa myös Rysseliin, EU-henkilöille. Onkohan se maitojauhe suomalaista? Olis melkein kuin Fazerin sinistä laittaisi:)
Kiitti =) UUs vienti tuote suomessa---->>MAIto jauhe =) KIitos itteni =)

hÄh
Alkuperäinen kirjoittaja hÄh:
itte edeLleen ---> Useasti mietiN??? KukA on Tää ewI oi Ceesti?!?! ---> OnKo VAStaUS?? ittellä ei ----> TiEtOA <---- kiVA OLis SaAdA!!! mä = UteLiaS
Lähetän itte Uusiks täN viestin--->ArvuuTten Itte=on oiCein?

vieras
Luulen= ----> Sossu ilahtuu jos lahja jotain kestävää = ei syötävä / juotavaa. ----> itteni mielestä kiva = ajatus = ---> Kerää ittes vanhoja vaatteita pussillinen <----- Itteni mielestä työssäkäyvänä = --> rahat tiukulla= ei itte välttämättä rahaa vaatteisiin -> töitten jälkeen ei itteäni kiinnosta mennä kirppikselle -> jää rahaa viinaan muutenkin <-

vieras
Mä ajattelin viedä tuollaisen ku viikkarin kaupasta saa ostoksien yhteydessä, lahjakortin. Sais sossu sit hyvät alennukset matkasta. Mut tajuukse että ensin pitää ostaa sielt kaupasta et ton saa vai luulekse et mä oon niinku ostanu sen sille??

Yhteistyössä