Kiva =) Itte miettiny--->>ONko maito jauhe jotenkin terv jos aina sossu juo maito jauh??Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Tulevana sossuna tää ketju lämmitti niin mieltä :heart: :xmas:
Mäkin! Eiköhän pistetä kolehtia pystyyn?Alkuperäinen kirjoittaja LandePaukku:Ei kiesus.
Mä voisin jo melkein maksaakkin jotain että mä näkisin tän "Ewin" ihan oikean persoonan.
sori-->>ITtestä laitonta maksaa--->>jos naiAlkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Mäkin! Eiköhän pistetä kolehtia pystyyn?Alkuperäinen kirjoittaja LandePaukku:Ei kiesus.
Mä voisin jo melkein maksaakkin jotain että mä näkisin tän "Ewin" ihan oikean persoonan.
Eiköhän. Kai netissä nyt joku joulupadan tapanen keräys paikka löytyy tälläsillekin tapauksille...Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Mäkin! Eiköhän pistetä kolehtia pystyyn?Alkuperäinen kirjoittaja LandePaukku:Ei kiesus.
SOri----->>ITTEni sossulla vaihde vuodet= En tiedä hilloaako enää-->>VOin kysyä jos ittees kiinnostaaAlkuperäinen kirjoittaja Juuh:Minä-------> lAhjoitin vanhat Kuukautis Siteet. SEllaiset mitkä Voi pestä---> ILoa sossulle!
Mut hEi-------> mÄ= hÄmmäStyin <-------------- miten Ei ymmärrä mua taaskaan ---------------->=<>=TÄssä mä taas Mietin miks Siteet ei KelpaakaanAlkuperäinen kirjoittaja Ewi:SOri----->>ITTEni sossulla vaihde vuodet= En tiedä hilloaako enää-->>VOin kysyä jos ittees kiinnostaaAlkuperäinen kirjoittaja Juuh:Minä-------> lAhjoitin vanhat Kuukautis Siteet. SEllaiset mitkä Voi pestä---> ILoa sossulle!
Mua kiinnostaa!!! -----> muista kysyä = älä unohda???Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:SOri----->>ITTEni sossulla vaihde vuodet= En tiedä hilloaako enää-->>VOin kysyä jos ittees kiinnostaaAlkuperäinen kirjoittaja Juuh:Minä-------> lAhjoitin vanhat Kuukautis Siteet. SEllaiset mitkä Voi pestä---> ILoa sossulle!
Kiitti =) UUs vienti tuote suomessa---->>MAIto jauhe =) KIitos itteni =)Alkuperäinen kirjoittaja naavatonttu:Ewi, huippu idea tuo maitojauhe. Tuskin sossut tulee itse koskaan sitä ostaneeksi. Saavat nyt sitten hekin maistaa.
Sitä vois kyllä laittaa myös Rysseliin, EU-henkilöille. Onkohan se maitojauhe suomalaista? Olis melkein kuin Fazerin sinistä laittaisi
Lähetän itte Uusiks täN viestin--->ArvuuTten Itte=on oiCein?Alkuperäinen kirjoittaja hÄh:itte edeLleen ---> Useasti mietiN??? KukA on Tää ewI oi Ceesti?!?! ---> OnKo VAStaUS?? ittellä ei ----> TiEtOA <---- kiVA OLis SaAdA!!! mä = UteLiaS