Askartele tyhjästä pullosta kaunis kynttilän jalka. :heart: Pikku pää voi auttaa.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:TYhjänä???MIetin??----------->>>>>>>>>>Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Anna kossupullo. :xmas:
Askartele tyhjästä pullosta kaunis kynttilän jalka. :heart: Pikku pää voi auttaa.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:TYhjänä???MIetin??----------->>>>>>>>>>Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Anna kossupullo. :xmas:
temmeltää <<------- mukavaa = Luulen että sopis mulle ja maistuis sullekin?? ITtellekki tuli kyllä heti mieleen että kunnon temmellykset joululomalla -------->>Kahdestaan =EI mahdollista??= HaaveillenAlkuperäinen kirjoittaja BKM:Täällä temmeltää tontut keskenään jouluna, me ollaan mummilassa. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:UKKo sanoi=MITä vain mutta ei viinaa??Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Anna kossupullo. :xmas:
<<------- laitoin sit eeuu avustus maito jauhetta takas= Luulen juovat maito jauhetta jos eivät viinaa?? ITtellekki tuli kyllä heti mieleen että kunnon perhe kossut että pääsevät sossut lomalla kunnolla vapaalle--------->>UKKo tätä vaan vahtaa=EI viinaa??=IHmettelen
itte=sanaton....................Alkuperäinen kirjoittaja Rane:temmeltää <<------- mukavaa = Luulen että sopis mulle ja maistuis sullekin?? ITtellekki tuli kyllä heti mieleen että kunnon temmellykset joululomalla -------->>Kahdestaan =EI mahdollista??= HaaveillenAlkuperäinen kirjoittaja BKM:Täällä temmeltää tontut keskenään jouluna, me ollaan mummilassa. :xmas:
Saat multa lahjaksi piikkimaton.......Alkuperäinen kirjoittaja BKM:itte=sanaton....................
Äkkiäkös mä semmoisen askartelen ittekki.....Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Saat multa lahjaksi piikkimaton.......Alkuperäinen kirjoittaja BKM:itte=sanaton....................
ei paljon naurata,näitä kun riittää!?Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Ei jumankekka!!
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:eiKÖ.. vois, vaikka pikkupäät... askarella>>>>>>jonkun kivan tyttöPOIkaKalen<TERIN???
Sellasen === jossa kuvia ittestä? Kivaa????
Onko tuo modelta OK?Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Mietin??? Pää Sintti=HAisee=JOului selle--------->>ILoakin sossulle????
MIetin???ITteni ok????????MOdena vastata ketju ihin=Ok??---------->>>>>>>>???????Alkuperäinen kirjoittaja ---->:Onko tuo modelta OK?Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Mietin??? Pää Sintti=HAisee=JOului selle--------->>ILoakin sossulle????
kiitos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! piikki matto= itte oon kuullut paljon hyvää????????????????? auttaisko moneen pulmaan????????????????? itte oon nyt ihan imarreltu huomiosta=harvinaista herkkua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Äkkiäkös mä semmoisen askartelen ittekki.....
....-.....-....-....-....-....-....-....-....-....-....-....-....-....-....-..
-.....-....-....-....-....-....-....-....-....-....-....-....-....-....-....-http://kaksplus.fi/keskustelu/t1601068,lainaa-18539466#
-.....-....-....-....-....-....-....-....-....-....-....-....-....-....-....-
He!
Alkuperäinen kirjoittaja noi:sun aivot<<< pakastettuna ,hyvä juttu+++
mietin>>>> On ok jos on itte sitä mieltä????!!!! Tietää itsensä=parhaiten???Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:MIetin???ITteni ok????????MOdena vastata ketju ihin=Ok??---------->>>>>>>>???????Alkuperäinen kirjoittaja ---->:Onko tuo modelta OK?Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Mietin??? Pää Sintti=HAisee=JOului selle--------->>ILoakin sossulle????