Mitä SINÄ sait lahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja soppis
  • Ensimmäinen viesti
soppis
Tietenkään monilla ei ole vielä näin aikaisin lahjoja jaeltu, mutta kerkeäähän tähän vastata myöhemminkin :)

Itsellä oli aika runsaslahjainen joulu, tuli Jari Tervon Koljattia, muumilautasta (luojan kiitos - hoksattiin näemmä lopulta että kaikki muumimukini eivät enää edes mahdu astiakaappiin), lahjakorttia ja TYÖKALUPAKKI jonne oli vielä lisäilty pyörän paikkoja ja venttiilejä :D ai minäkö muka jatkuvasti sären polkupyöräni.
 
Non compos mentis
Koruja, kaksi DVD-boksia, rahaa, sukkia, yöpaidan, suklaata, kylpytuotepakkauksen, kahdet rukkaset, pitkiä alushousuja, neuletakin ja pari paitaa. Ai niin, palapelinkin sain. Koko vuosi mennään aina "ei sitten mitään lahjoja" -meiningillä, ts. useat tutut ja sukulaiset varoittavat näin, mutta lahjovat kuitenkin. Ei siinä mitään, itse ostan aina lahjat - se on minulle joulun parasta antia, että saa antaa toisille lahjoja. Olen tyytyväinen, että suurin osa lahjoista käytännöllistä, jotka eivät mene hukkaan.
 
merianna harmaana
käsivoidetta, saippuaa, 2 tuikkulyhtyä, 1 kynttilälyhdyn ,(kaikki mustia), tyttäreltäni itsetehdyn tuulikellon, vaaleanpunaisen paksun pyyhkeen, kellon, sormustelineen, korvakorut, kynäpurkin työpöydälleni, sitruunalakuja ja suklaalevyn...en odottanut mitään joten olen enemmän kuin yllättynyt =)
 
Diipa
Sain 20cl leijonapullon, 4 mukia, suklaa-trivial pursuit, vispilä, kakkuvuoka, kaulaliina, kahvipaketti, rikkalapio ja harja
osa noista kyllä yhteiseks miehen kanssa.. joka ei saanut noiden lisäksi kuin alibin ja sukat +kaks kaljatölkkiä jotka MÄ join.
 

Yhteistyössä