Mitä SINÄ sait lahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja soppis
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mietin vain:
hmm...

ja tuolla toisessa ketjussa mietittiin että onko viisi lahjaa lapselle liikaa...
Lasta ei kannatakkaan opettaa siihen että joka joulu vanhemmat ostavat montakymmentä lahjaa ja kaiken mitä toivoo - mutta aikuisena voi määrätä omien lahjojensa määrän aikalailla sillä, kuinka monelle itse antaa lahjan :xmas: Kyllä tuo viisikin lahjaa kuitenkin olisi aika monelle aikuiselle melko huikea joulu.
 
sain arpoja, lasienkelin kaiverruksella, tatuointiin lisäsponssia, moccamasterin, creativen käsirasvaa x2, karkkia ja suklaata sekä sähköhammasharjoja kaks joista toisen varmaan annan miehelle.

yhteisinä lahjoina saatiin kauhee kasa lakanoita ja pussilakanoita et saa heittää ne perinnelakanat pois
 
Oloasun
2 yöpukua
Alusvaatteita, sukkia
Paidan
Pörrösukkia
Rahaa, leffalippuja
Ison korurasian
Mp3
4 dvd:tä, singstar-peli
Kirjan
Salaatti-reseptikortteja
Pakkauksen, jossa on paljon kyniä
Pari cd-levyä
Salatut elämät-lautapelin
Koruja
Meikkupussin, meikkejä, hoitoaineita+shampoita
Suklaata
Astioita
Hiusjuttuja, korviksia
Sellainen ns. erilainen lahja, eli lahjoitus
 
Kylpytakin, Ainot, kirjan, rahaa viiskymppiä, fleece-asun, toppa-asun, dödösetin, kaks konvehtirasiaa, monen monta paria sukkia, patalaput ja -kintaat ja keittokirjan, viinipullon. En muista enempää, koska eilen avattiin anoppilassa lahjat.
 
päpi
kielo-sormuksen, kasvohoitoon lahjakortin, herätyskellon, tabermanin syli-tuikkukipon, lapsen tekemän taulun...ja ssuuren pellavaisen pöytäliinan äidiltä koko perheelle, sekä monta rasiaa suklaata koko perheelle :) ja yksi lahja mieheltä on vielä avaamatta...:)
 
Minku
Pyjama (mieheltä)
Kirja (mieheltä)
Miehen kans yhteinen lahja viinipeli (mun porukoilta)
Miehen kans yhteinen lahja: valkoisia Teema-lautasia (21cm) (mun porukoilta)
Miehen kans yhteinen lahja: Marimekon pussilakanat (Kaivo, sininen. Kuosi pitkään toivottu mut väri heitti, mut tosi tyytyväinen näihinkin) (miehen porukoilta)
Miehen kans yhteinen lahja: Hirvi-lakanat jouluksi (mun porukoilta)
Heijastimen
Karkkia (suklaata, lakritsia)
 
Piikkimaton, oloasun, lahjakortin vaatekauppaan, nahkahanskat, Kiroileva Siili-yöpuvun, pörrösukkia ja tavallisia sukkia, kaikenlaista suklaata ja karkkia, pussilakanat, lahjakortin kampaajalle (väri, raidat, leikkaus ja kulmien värjäys & muotoilu), skanneri-kopiokone-tulostimen, dvd-soittimen, Ässä-arpoja, keittiöön uudet patalaput, kaksi alusasusettiä, ihonhoitotuotteita... =)
 
firequeen
kirjoja, leffan, pyjaman ja suklaata. lisäksi tytön paketissa oli, mutta takavarikoin sen joksikin vuodeksi :D roosa astiapyyhe hellyyttävän vauvan kuvalla ja sillä runolla " synnyit tähdenlennosta.."jne... sama runo mikä oli neidin syntymäilmoituksessa :heart:
 
Minni
Villapaidan, korvikset, hanskat, kaulahuivi, kahvikupit, sukkia, hiustenkuivain, kahdet kalsarit, deodorantin, huulikiillettä ja mun vanhemmilta niin ison kasan rahaa että oikeen hävettää.
Yhteiseksi miehen kanssa saatiin shiatsu hierontatuoli, kattila ja vessapaperirullateline =)
 
Mieheltä sain kellon :heart: ja sitten ne perinteiset eli suklaalajitelma (käsintehtyjä tietty joulun kunniaksi), kirjan ja dvd:n.
Mun vanhemmilta sain alusvaatteita, Marimekon pyyhkeitä, pyjaman, kahdet kudotut polvisukat ja lahjakortin.
Appivanhemmilta sain Gantin pussilakanat ja hiukan rahaa.
Mun isovanhemmat antoivat molemmat suklaata ja kahvipaketin.
 
Mieheltä Kirjan, minä Mauri Kunnas ja riipuksen (Kuusamon kirves). Siitä sarjasta minulla onkin korvikset, sain joskus 20 vuotta sitten.
Äidiltäni villasukat :heart: ja rahaa.
Itse ostin itelleni musiikkia, (Chisu, Loiri, Yö ja Pentti Hietanen)
Tytöltäni (9v.) omatekemiä kynttilöitä.
Pojaltani (13v.) omatekemä huovutettu tonttu.
Tyttö (18v.) hyasinttiasetelma korissa.
Tyttö (19v.) atsalea.
Vanhin poika (21v.) avovaimonsa kanssa osti meille yhteiseksi korin jossa kynttilöitä, lautasliinoja, suklaata.
 
kanelisokeri77
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Piikkimaton, oloasun, lahjakortin vaatekauppaan, nahkahanskat, Kiroileva Siili-yöpuvun, pörrösukkia ja tavallisia sukkia, kaikenlaista suklaata ja karkkia, pussilakanat, lahjakortin kampaajalle (väri, raidat, leikkaus ja kulmien värjäys & muotoilu), skanneri-kopiokone-tulostimen, dvd-soittimen, Ässä-arpoja, keittiöön uudet patalaput, kaksi alusasusettiä, ihonhoitotuotteita... =)
:eek: Oletpa ollut kilttinä!
 
=)
Oltiin sovittu että aikuisten kesken ei mitään osteta ja miehenkin kanssa puhuttiin että ei ostella lahjoja kun häät on tulossa muutaman kuukauden päästä. No olin hiljaa ihaillu Iittalan Aalto teräsvatia ja ilmeisesti se oli kuultu kun ainoat lahjat mitkä sain oli KAKS vatia ja sesonki Muumimuki :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kanelisokeri77:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Piikkimaton, oloasun, lahjakortin vaatekauppaan, nahkahanskat, Kiroileva Siili-yöpuvun, pörrösukkia ja tavallisia sukkia, kaikenlaista suklaata ja karkkia, pussilakanat, lahjakortin kampaajalle (väri, raidat, leikkaus ja kulmien värjäys & muotoilu), skanneri-kopiokone-tulostimen, dvd-soittimen, Ässä-arpoja, keittiöön uudet patalaput, kaksi alusasusettiä, ihonhoitotuotteita... =)
:eek: Oletpa ollut kilttinä!
Tontut ei vaan oo nähnyt mua pahanteossa :saint:

Tuosta listasta unohtui vielä keittiön sammutuspeite, jota olin toivonut ja pukki (eli isäni) sen toikin :)
 

Yhteistyössä