Mitä se haittaa, jos synnyttäessä tulee myös kakka?

Itseasiassa siitä on kai jopa hyötyä lapsen vastustuskyvylle ku saa syntyä alakautte ja eritteiden kera. Et hyvä juttu tuo kakka, nykyään ihmiset on vaan niin vieraantuneita kaikesta, luonnollinen asiahan tuo on et kakkakin tulee ponnistaessa.
 
vieras
mä en edes tiedä onko mulla tullut ikinä..epäilen,että kolmosen kohdalla tuli,mutta kukaan ei ainakaan mulle siitä maininnut..mutta en usko siis siitä olevan mitään haittaa.noloa,mutta ei haittaa. =)
 
Useamman synnyttänyt
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laittoivat ne minullekin peräruiskeen, mutta silti sitä kakkaa vain tuli ponnistusvaiheen aikana.
Mulla sama vaiva... Vaikka olen jopa pyytänyt hyvissä ajoin peräruiskeen, niin silti sitä kakkaa on siinä vähän ennen vauvaa tullut. Ihan on mieskin päässyt tämän luonnon näytelmän näkemään, tosin sieltä pääpuolesta. En mä siitä tykkää että siinä paskoo samalla, mutta minkäs teet - suoli elää omaa elämäänsä ja kun vauva painaa mukavasti paikkoja, ei siinä voi mitenkään paskan tuloa hallita. Kerran kuulin kätilön selittävän miehelle siinä synnytyssänkyä siivotessaan (mä roikuin ilokaasuletkun jatkeena ja taisin olla tajunnan rajamailla kipujeni kanssa), että tätähän tämä synnytys jossain vaiheessa on. Tärkeää on kuulemma kuitenkin suojata ettei vauva siihen samaan kasaan synny. Yak, mutta luonnollista.
 

Yhteistyössä