Mitä se haittaa, jos synnyttäessä tulee myös kakka?

mie
Minä sitä etukäteen pohdin ja mietin..Jopa niin pitkälle, että ponnistin lopulta ihan väärin,, kun yritin kaikkeni ettei se kakka vaan tule..No lopulta kätilöt sanoivat itse, että pitää ponnistaa ihan kuin kakkaa tekisi. Siinä oli sitten kaikkea häslinkiä, kun vauvan sydänäänet hävis ym..joten tuntui lopulta kuitenkin hyvin pieneltä pahalta se kakka. Olin jossakin vaiheessa haistavinani jotakin..Mutta eipä siitä kukaan mitään numeroa tehnyt, enkä tiedä tuliko se vai ei :) Mutta ihana poika kuitenkin syntyi :) Seuraavan kohdalla en TODELLAKAAN aio päätäni kakkajutuilla vaivata!
 
vieraskakkaaja
kuulin peräruiskeesta vasta puolivuotta synnytyksen jälkeen, sitä ennen ei kukaan sanonut että sellaisenkin voi ottaa. Eikait siinä kakassa muuta ku et se haju salissa oli aika karsea...=) Jospa nyt seuraavalla kerralla laittais ruiskeen jo kotona, kun tuntuu et voi tulla lähtö...jos kerkee...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ainokki:
lisko on varmasti oikeassa mutta silti tuo anaalitoiminta on ainut asia mitä synnyttämisessä pelkään :snotty: En muulloinkaan kakkaile toisten naaman eessä... :D
Vesiperäruiskeen ku pyydät, tyhjenee varmasti =)
 
Ennen ajattelin että nolottaisi tms, enkä vieläkään alatiesynnytystä ole kokenut, mutta sen ainakin opin sektion jälkeisestä helvetistä, ettei mikään nolota kun tarpeeksi sattuu. Mua ei kiinnostanut kakan vertaa kätilön siteenvaihdot ja se kyyläävä nainen suihkutilassa kun ulisin jalat haaralla ja selkä kyyryllä kätilön pestessä persettäni ja vatsaani, ärsytti ehkä vähän.. :D toivoin vain että päivät menisivät pois jotta paranisin, ei olisi kiinnostanut vaikka olisin kakkinut alleni. :D Joten tuskin nolottaisi alatiesynnytyksessäkään, mikäli se olisi kivulias, mitä uskon olevan...
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä