Mitä sanontoja/ilmauksia inhoatte yli kaiken? Antakaa palaa tähän ketjuun!

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Tiiätteeks mikä on EVT :D
Mä oon alkanu hokeen sitä, kun noi juniorit hokee; Ei Voi Tietää :D

Sitä versioidaan myös: EPS , ei pysty sanoon :D
Tai sitten evotat. EVO = et vain osaa. Mun mielestä noi on hauskoja.

LOL on ärsyttävä lyhenne, vielä enemmän ääneen kuultuna kuin kirjoitettuna, jos mahdollista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piliskuukkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Se ärsyttää kun joku selittää (siis kasvotusten puhutaan) omista lapsistaan, että Maija viisi veee, Kalle kaheksan veee, Liisa kymmenen veee.
pahempi vielä on Maija 5 wee :eek:
Miten tää sit eroo siitä veestä puheessa, sanotaanks se "Maija viis uee"?
No ei puheessa tosiaan =)
 
yks
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja yks:
ennen vanhaan oli ..ja blaablaablaa ehkä yks rasittavin lause vanhusten suusta
Meiän mummulla noita rasittavuuksia piisaa, yks mitä se hokee on "hei hulinaa sano alina kun kirnuun pieras" :LOL:
mun pappa hoki aina
"ei tuu läheskään niin nälkä ku syö välillä"
ja toinen oli
"sano entinen likka"

aiai ..:)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Yksi vielä:

kukin tyylillään
Just tuo. "kukin tyylillään mutta KYLLÄ MINÄ..."

Eniten ärsyttää. Välikausipuku, miksei voi suoraan sanoa että kevät-takki, syyshaalari, syystakki. Tuulitakki. Mutta ei kun "välikausipuku" , mutta missään kaupassa sitä ei näe käytettävän.

 
Alkuperäinen kirjoittaja yks:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja yks:
ennen vanhaan oli ..ja blaablaablaa ehkä yks rasittavin lause vanhusten suusta
Meiän mummulla noita rasittavuuksia piisaa, yks mitä se hokee on "hei hulinaa sano alina kun kirnuun pieras" :LOL:
mun pappa hoki aina
"ei tuu läheskään niin nälkä ku syö välillä"
ja toinen oli
"sano entinen likka"
aiai ..:)
tai "niinku entinen likka" :kieh:

Tuttua :D

 
vieras
Masuvauva, masuasukki, masunkasvattaja, masu masu masu ja vielä vittu masu,Täti, menssut, ovis, ovisLIMA, ovistesti, tärppipäivät, tärppi, pupuilla, heiluttaa peittoa,
"raskausoire" joka ei tarkoita mitään. Raskaus kun ei oireile, se ei ole sairaus. Menkkamainen olo, menkkamainen kipu, tuhruttaa, käytännössä, imetys, tisu, synnäri, likka, muksu, junnu, veikka, sälli, oksu, limatulppa, suppari, jaksuja, hali, mussu...
 
anika harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Yksi vielä:

kukin tyylillään
Just tuo. "kukin tyylillään mutta KYLLÄ MINÄ..."

Eniten ärsyttää. Välikausipuku, miksei voi suoraan sanoa että kevät-takki, syyshaalari, syystakki. Tuulitakki. Mutta ei kun "välikausipuku" , mutta missään kaupassa sitä ei näe käytettävän.

Tai välikausiasu. Se on jäänyt epäselväksi, että puhutaanko silloin koko asukokonaisuudesta vai yksitäisestä puvusta...

Ja samoin tämä "kukin tyylillään..."

Plus sitten nämä aiemmin mainitut kertikset, kestikset ynnä muut.

Ja kaikki äityliinit, masuasukit sun muut. Suurimman myötähäpeän tunteen aiheutti joskus nimitys "rakkauspakkaus" (vauvasta ).

Onpas mulla näitä ärsytyksen aiheita
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Masuvauva, masuasukki, masunkasvattaja, masu masu masu ja vielä vittu masu,Täti, menssut, ovis, ovisLIMA, ovistesti, tärppipäivät, tärppi, pupuilla, heiluttaa peittoa,
"raskausoire" joka ei tarkoita mitään. Raskaus kun ei oireile, se ei ole sairaus. Menkkamainen olo, menkkamainen kipu, tuhruttaa, käytännössä, imetys, tisu, synnäri, likka, muksu, junnu, veikka, sälli, oksu, limatulppa, suppari, jaksuja, hali, mussu...
:LOL:
 

Yhteistyössä