Mitä sanontoja/ilmauksia inhoatte yli kaiken? Antakaa palaa tähän ketjuun!

"vieras"
Itse asiassa. Että se perkeleen ITSE ASIASSA pitää tunkea joka toiseen väliin. Ja joka toiseen NÄHTÄVÄSTI. Kuulostaa nähtävästi fiksummalta silleen, itse asiassa siis todella fiksulta.
 
"Blondi"
[QUOTE="vieras";24638000]Pauttiarallaa tai palttiarallaa. Rai rai rai (mitä helvettiä sekin sit tarkoittanee). Keitin perunoita ja niille kaveriksi kastiketta, ja kylkeen salaattia. Elämä kantaa.[/QUOTE]

:D Osuit kyllä asian ytimeen!
 
mun sanahirviöt
paksuna ja tiineenä (ihmisen raskaudesta käytettynä) enään, ketä kuka-sanan tilalla, pämppääminen, skumppa, pylly, loora-loppuiset sanahirviöt (pimppaloora, makaroniloora :X), säimä, ihku, njassa, ovislima, tisu, toukka-nimitys vauvasta (kuulostaa jotenkin tosi iljettävältä), meidän neiti, etupylly, pojat on poikia, apauttiarallaa (vai miten kirjoitetaankaan), klaarata, niinku...
"Oma äiti riimitteli:"silmä, silmä, nenä, suu, tissi, tissi, napa, luu" - ja mua ain vaivas, et mikä LUU?" <-- meillä teki ukki noin, mutta luun tilalla oli "nuu". :S

""ootko fiksumpi kuin koululainen.. ei välii ootko mies vai nainen " <-- ihan älytön lause. ja kauheen ärsyttävä.

sitten ärsyttää, jos sanotaan parenpi, hienonpi, intenssiivinen, agressiivinen, lasange, infulenssa, muksu, mörskä, huusholli.
 

Yhteistyössä