Oikeen käärmeen? Meillä oli joskus sukkanauhakäärmeitä.Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:käärmeen ja maiharit :heart:
juuh, suloinen vaaleanpunainen viljakäärmeen poikanen :heart:Alkuperäinen kirjoittaja KumiAnkeli:Oikeen käärmeen? Meillä oli joskus sukkanauhakäärmeitä.Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:käärmeen ja maiharit :heart:
raaskiiko niitä edes syödäAlkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:flannellipyjama mitä olin toivonukku ja extrana suklaata joka maksaa 750g rasia 38?, voin sanoa että nautinnollista syödä niitä, vähän eriluokkaa ku jotkut pandan juhlapöydän konvehdit
joo... yhden kerrallaan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:raaskiiko niitä edes syödäAlkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:flannellipyjama mitä olin toivonukku ja extrana suklaata joka maksaa 750g rasia 38?, voin sanoa että nautinnollista syödä niitä, vähän eriluokkaa ku jotkut pandan juhlapöydän konvehdit
No just. Meillä on yhteiset rahat, ei paljoa lämmittäisi tuollainen "lahja".Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:Mä sain rahana satasen.
Mun tietääkseni ne eivät asu yhdessä, joten eri talous.Alkuperäinen kirjoittaja Heidi:No just. Meillä on yhteiset rahat, ei paljoa lämmittäisi tuollainen "lahja".Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:Mä sain rahana satasen.