Mitä saitte mieheltänne lahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Lilli
Sormuksen <3
Totesin joskus ennen joulua että joku koru olisi ihan kiva joululahjaksi, kun katselin kultasepänliikkeen mainosta ja siellä oli kivoja hopeisia riipuksia. Vähän sitten loksahti suu auki kun korurasian avasin :D Sormuksessa on puna- ja valkokultaa ja 14 jalokiveä (vai mitä ne sitten olikaan) :D
 
Sain aivan sikahienon ja arvokkaan Better Bodiesin hupparin. Mun mies on haka ostamaan lahjoja, ostaa aina tyylikästä ja minulle istuvaa. Kaikki vaatteet on aina sopineet loistavasti. Paitsi että kohta toi huppari on masun kohdalta pieni.... Mutta sitten synnytyksen jälkeen ihana!
 
Rakas
Sain 60? lahjakortin moda-vaateliikkeeseen, kasvohoitolahjakortin, kylmägeeliä :) sekä ihanan hopeisen kielo-kalevalakorun :) Kaikki lahjat oli tosi mieluisia ja kaiken huippu, kun itsekin olin ostanut hänelle samanarvoisen lahjakortin vaateliikkeeseen :)
 
minä
jäsenyyden kuntosalille! en raaskinut itse ostaa kun joka kk ainakin vuoden verran menee 63? tililtä suora velotuksena nyt siis menee miehen tililtä! IHAN PARAS LAHJA IKINÄ!!!! tykkään käydä jumpilla ja salilla nyt kun mies maksaa ja on sen ottanut niin samalla lupasi että on lasten kanssa ainakin 3kertaa viikossa! JEE JEE lapsi parkiin voin kyllä viedä parina iltana!
( meillä on yhteiset omat rahat eli kummallakin omat tilit josta sitten yhdessä tuhlataan! mutta nyt mun "huvi" rahoista ei mee tota salikorttia )

 

Yhteistyössä