Mitä saitte mieheltänne lahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
petty
voi kun teidän kaikkien miehet osaa ostaa ihania lahjoja!meidän ukko ei kyllä osaa...ihme että saan mitään,niin onneton on lahja-asioissaan.pyydättekö reilusti miehiltänne että haluan sitten tuon?vai ostaako mies ihan summissa jotain?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja petty:
voi kun teidän kaikkien miehet osaa ostaa ihania lahjoja!meidän ukko ei kyllä osaa...ihme että saan mitään,niin onneton on lahja-asioissaan.pyydättekö reilusti miehiltänne että haluan sitten tuon?vai ostaako mies ihan summissa jotain?
Minä sanoin, että jos haluat jotain ostaa, niin osta mulle se jyväpussi Anttilasta. =) Eli ihan reilusti vaan... Ei meillä kauheen kalliita lahjoja ostella aikuisille muutenkaan. Lapsille sitten jotain isompaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja petty:
voi kun teidän kaikkien miehet osaa ostaa ihania lahjoja!meidän ukko ei kyllä osaa...ihme että saan mitään,niin onneton on lahja-asioissaan.pyydättekö reilusti miehiltänne että haluan sitten tuon?vai ostaako mies ihan summissa jotain?
joskus sanon mitä toivon mutta usein osaa ostaa ihan itsekin. tietää mistä tykkään koska tuntee minut ;)
 
Pyjaman, rosteriset vedenkeittimen ja leivänpaahtimen (niitä olen manaillut jo pitkään), maustesetin, suihkusaippuaa, rasvaa, dödöä, fleecehuovan, ohuen fleece takin ja perinteisesti isäntä hoitaa tuon ruokapuolen laiton ja pois korjaamisen, mutta kyllä siellä välissä aina yritän huushollata kippojen ja kauhojen kanssa :whistle:
 

Yhteistyössä