Mitä saitte idean nikkiinne?

• Viestiketjun aloittaja pöö
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja nain:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä en kauheesti pidä miehistä, noin keskimäärin. Siksi rukoilijasirkka.
Kaikki rukoilijasirkkalajit ovat petoja. Ne ovat erittäin tehokkaita saalistajia. Jokaisella lajilla on täydellinen suojaväritys. Suojavärin turvin rukoilijasirkka vaanii saalista ja voi tarpeen tullen odotella saalista päiväkausia...

Rukoilijasirkka ei välttämättä tapa saalistaan, vaan syö sen elävältä.

Rukoilijasirkat ovat kannibaaleja. Kookas naaras syö usein koiraan rukoilijasirkkojen parittelun aikana. Parittelu on urokselle suuri riski. Siksi koiras yrittää parittelua esimerkiksi silloin, kun naaras on syömässä saalistaan. Uros jatkaa siemennesteen pumppaamista naaraaseen vaikka naaras söisi uroksen pään parittelun aikana. Parittelu kestää monta tuntia.
Nii. Mutta omasta miehestä silti tykkään. Enkä syä sen päätä. mutta mulla on miehistä huono käsitys.

Niin minähän niitin mainetta täällä Homemamina, mutta se sitten alkoi tökkimään kun monikaan ei tajunnut sitä mun perimmäistä ideaani siinä eli kotiäitiyttä ja viimeinen niitti oli monien muuntelut siitä joten nyt olen Grace ja jos katoavaista kauneutta ihailen niin silloin puhutaan Grace Kellystä.Hän oli yksi kauneimmista naisista.
Minulle nikki on myös tärkeä koska se tarkoittaa armoa =)

olen aina rakastanut nallekarhuja. sitten tapasin mieheni ja annoin hälle lempinimeksi nallekarhumies.
sitten kun mietin nimimerkkiäni niin tajusin, että jos olen naimisissa nallekarhumiehen kanssa ja meillä on lapsia niin sehän tekee musta nallekarhuäidin. :)

Yhteistyössä