Mitä saitte idean nikkiinne?

• Viestiketjun aloittaja pöö
  • Ensimmäinen viesti
heis
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Yks yö vaan yht'äkkiä tajusin, että se on HyacinthBucket... kaikki on just niinku hänellä. Ja olin kauan miettinyt sitä, kun vanha oli niin mitäänsanomaton. B)
Tarkoittaako hyasinttikimppua?

Mikä olit ennen?

Maailman parhaimmasta lastenkirjasta "mestaritontun seikkailut". Kirjassa on yhtenä hahmona kiveen vangittu prinsessa Saraste jonka nimen otin. Yritin ensin ottaa kirjan päähahmon mestaritontun nikikseni, mutta se oli jo varattu. :D

heis
Alkuperäinen kirjoittaja heis:
Yks yö vaan yht'äkkiä tajusin, että se on HyacinthBucket... kaikki on just niinku hänellä. Ja olin kauan miettinyt sitä, kun vanha oli niin mitäänsanomaton. B)
Tarkoittaako hyasinttikimppua?

Mikä olit ennen?
No tuo Bucket han on sanko tai ämpäri :ashamed:

Olin ennnen MinnaV :wave:

Ai, en tiennyt että bucket on sanko...luulin, että puketti niin kuin kuin kukkapuketti tai jotain...:D

Mies tän mulle on keksinyt.
Mietin sillon nikkiä ku päätin rekkautua tänne enkä meinannu keksiä.
Mies sano että laita Kevätaurinko ku oon energinen,iloinen ja positiivinen ihminen ja oli kevät tulossa.
Mun nikki on ollu koko palstailun ajan eli yli 3½-vuotta.

Esikoisen silloin 3-v ensi rakkaus oli Vilma ja hänestä puhuttiin kaiken aikaa. No rakkaus ei kestänyt ja nyt eivät enää ole väleissä :LOL: Mun pitäs varmaan lojaalina mammana vaihtaa uuden mielitietyn nimi nikiksi :D

nain
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä en kauheesti pidä miehistä, noin keskimäärin. Siksi rukoilijasirkka.
Kaikki rukoilijasirkkalajit ovat petoja. Ne ovat erittäin tehokkaita saalistajia. Jokaisella lajilla on täydellinen suojaväritys. Suojavärin turvin rukoilijasirkka vaanii saalista ja voi tarpeen tullen odotella saalista päiväkausia...

Rukoilijasirkka ei välttämättä tapa saalistaan, vaan syö sen elävältä.

Rukoilijasirkat ovat kannibaaleja. Kookas naaras syö usein koiraan rukoilijasirkkojen parittelun aikana. Parittelu on urokselle suuri riski. Siksi koiras yrittää parittelua esimerkiksi silloin, kun naaras on syömässä saalistaan. Uros jatkaa siemennesteen pumppaamista naaraaseen vaikka naaras söisi uroksen pään parittelun aikana. Parittelu kestää monta tuntia.

Yhteistyössä