Sori, mutta mulla tulee sun nikistä aina mieleen liukumiina...Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Mä toivoin sillon marraskuussa lunta maahan ja siitä se idea sitten lähti...
Vastaaksä puhelimeen silleen?Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Yks yö vaan yht'äkkiä tajusin, että se on HyacinthBucket... kaikki on just niinku hänellä. Ja olin kauan miettinyt sitä, kun vanha oli niin mitäänsanomaton. B)
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No minkälainen sä oot? Tai mitä sä haluat, että muut ajattelee, että sä oot tai millainen haluaisit olla?
Joo tietty, no, en kait... en minä sulle voi valehdella. Voisin tietty omaksua tämmäsen uuden tavan, sit ku uus tönö valmistuu Tai sit sukulaiset ajattelee kyll että noniin nyt se on seonnut lopullisestiAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Vastaaksä puhelimeen silleen?Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Yks yö vaan yht'äkkiä tajusin, että se on HyacinthBucket... kaikki on just niinku hänellä. Ja olin kauan miettinyt sitä, kun vanha oli niin mitäänsanomaton. B)