Mä olen huomannut jo teini-iässä, että moni ystävä piti sitä outona. Tuli vähän yllätyksenä, kuinka harvinaista koko perheen kesken saunominen on tietyn iän jälkeen. Sentään Suomessa asutaan eikä Jenkeissä.Mulle tulis myös vähän ilkee olo jos kuulisin, että mun aikuinen ystävä saunois aikuisen veljensä tai isänsä kanssa. Mut en kyllä tiedä miten siitä saa sairasta..
Mut toisaalta unohtaisin sen asian varmaan lähes samantien.
etkös sä tykännykkään.Minusta sekasauna vieraiden kesken on ok, mutta että isä ja tytär samassa saunassa... nooooo way jose.
Tai että nainen aikuisten veljiensä kanssa samassa saunassa.. hieman kinkyä sanoisinko.
Onko sinulla jotain uutta sanottavaa tästä aiheesta?Okei, sinusta on lapsellista keskustella? Kerro lisää.
Mullei oo veljiä, en pääse tuijottelemaan niiden herkkumuttereita lauteilla. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26353094:etkös sä tykännykkään.
Miksi? Onko saunomisessa mielestäsi jotain seksuaalista?Minusta sekasauna vieraiden kesken on ok, mutta että isä ja tytär samassa saunassa... nooooo way jose.
Tai että nainen aikuisten veljiensä kanssa samassa saunassa.. hieman kinkyä sanoisinko.
tarkotinki vaan tota kinkyä.Mullei oo veljiä, en pääse tuijottelemaan niiden herkkumuttereita lauteilla. :xmas:
ei saunomisessa mutta alastomassa vartalossa on. yleensä.Miksi? Onko saunomisessa mielestäsi jotain seksuaalista?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26353115:tarkotinki vaan tota kinkyä.
Toivottavasti teini-ikäinen poikasi tajuaa itse mennä ilman sinua saunaan kun munakarvat alkaa kasvaa.Mielestäni siinä ei ole mitään eroa, saunooko esim. teini-ikäinen tyttö isänsä vai äitinsä kanssa. Jos/kun joskus saan lapsia, en aio kieltää heitä tietyssä iässä tulemasta kanssani samaan aikaan saunaan.
juurikin niin.Toivottavasti teini-ikäinen poikasi tajuaa itse mennä ilman sinua saunaan kun munakarvat alkaa kasvaa.
Joillekin tulee sellainen vaihe murrosiässä ja heitä ei toki pidä sinne yhteissaunaan pakottaa tai painostaa. Jotkut tytöt lopettavat äidin kanssa saunomisenkin tietyssä iässä.En näe sitä sairaana tms, mutta toisaalta pidän ihan normaalina sitä että murrosikään tultaessa nuori ei enää halua näyttäytyä alasti eri sukupuolta olevien omanikäisten tai vanhempien ihmisten seurassa. Silloinkaan kun nämä ovat samaa perhettä. Omat seurustelusuhteet poislukien.
Tietysti ihmiset suhtautuvat näihin erilailla ja jotkuthan tykkäävät sekasaunoa liki vieraidenkin ihmisten kanssa jne, ei siinäkään sairasta. Mutta siis ihan ymmärrettävää ettei kaikki halua tuohon ryhtyä.
Ehkä se jos itselle saunominen oman isän ja/tai veljien kanssa tuntuu mahdottomalta ajatukselta, tekee myös sitä että vieraidenkin tekemänä tuo tuntuu oudolta.
Miksi? Onko saunomisessa mielestäsi jotain seksuaalista?
KENEN mukaan EPÄSOPIVAA?no ehkä sinun mutta älä toitota sitä minään faktana.näetkö siinä jotain likaista?ehkä on ihan sinun ajautsmaailmassa se likaisuus?Kyllä se minusta tytsi on outoa,
että saunot veljesi ja isäsi kanssa.
En sanoisi sairaaksi, mutta epäsopivaa se on.