No en tiedä vielä mitä tänä vuonna saan, kun pukki tulee vasta huomenna. Mutta yleensä:
Omalta isältä tulee joku kirja (ostaa kirjan kaikille meille) ja sitten isältä saatiin (hei tiedänkin tän jo) kinkku, lihahyytelöä, maksapasteijaa.
Äidiltä saan jotain pientä. Nyt olen toivonut kalenteria ensi vuodeksi. Saa nähdä toteutuuko toive.
Appivanhemmilta voi taas tulla aivan mitä tahansa. Viime vuonna saatiin lennot koko perheelle Lontooseen. Edellisvuonna saatiin miehen kanssa kylpytakit, pyyhkeet ja yöpuvut. Myös aina jotain englantilaista juttua, suklaata, karkkia tms.
Mitään ei kuitenkaan tarvittaisi välttämättä tai mitään sellaista, mitä itse ei pystyttyäisi hankkimaan. Ollaankin sanottu, että meille ei tarvitse mitään ostaa. Yleensä lokakuussa sovitaan, että tänä vuonna ostetaan vaan lapsille, mutta aina kaikki siitä lipsuu. Onneksi ei nyt mitään kalliita juttuja mun vanhemmat osta. Miehen vanhemmat onkin sitten aina eri asia, mutta onneksi heillä ei raha tuota ongelmia. Ja eihän sitä rahaa saa mukaan hautaan, joten ihan kiva, että muistavat, jos kerran on varaa.