Mitä puoluetta kannatat ja miksi? =)

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Suomen nykyinen puoluekenttä ei onneksi ole täydellisen toivoton, mutta voihan käydä niin, että 15 vuoden päästä ehdolla ovatkin nykypuolueiden sijasta konservatiivikristillinen puolue, liberaali islamistipuolue sekä Suomen kansallissosialistinen työväenpuolue. Sitä varten on hyvä, että tyhjän äänestäminen on käypä vaihtoehto.
 
"aapee"
Alkuperäinen kirjoittaja epätodellinen;28746276:
Suomen nykyinen puoluekenttä ei onneksi ole täydellisen toivoton, mutta voihan käydä niin, että 15 vuoden päästä ehdolla ovatkin nykypuolueiden sijasta konservatiivikristillinen puolue, liberaali islamistipuolue sekä Suomen kansallissosialistinen työväenpuolue. Sitä varten on hyvä, että tyhjän äänestäminen on käypä vaihtoehto.
Haluat tuon tilanteen toteutuvan ja et äänestä siksi?
 
"aapee"
Alkuperäinen kirjoittaja epätodellinen;28746285:
Ihan jokaikisessä viestissä tässä ketjussa olen sanonut aikovani äänestää! Onkohan meillä jonkinlainen kommunikaatio-ongelma?
Et kyllä ole kertonut äänestäväsi, vaan antavasi tyhjän äänen tai äänestäväsi bb-julkkista? Katsopas mitä olet kirjoittanut..
 
"aapee"
Alkuperäinen kirjoittaja epätodellinen;28746303:
Entä jos perehtyy liiankin hyvin eikä juuri sen vuoksi pidä ketään oikeanlaisena?
Liiankin hyvin? silloinhan jonkinlainen käsitys pitäisi tulla kuka on lähimpänä omaa ajatus - ja arvomaailmaa..
 
"vieras"
Perussuomalaiset ovat lähinnä mun ajatusmailmaani.
Ja jos koko puolue on leimattu rasistiseksi muutaman humalaisen komemmentin tai ajattelemattoman, sammakoita suustaan päästävän ihmisen perusteella. On puolueen arvostelijat aika hakoteillä.

Perussuomalaiset vaan ovat porukkaa jotka sanovat asioita ääneen mitä kukaan muu ei uskalla sanoa. Rasistiset kommentit ovat koskeneetkin lähinnä työntekoa tai lähinnä tekemättä jättämistä.
Jos ei ole halukkuutta ihmisillä mennä töihin vaikka töitä tarjotaan on ne sitten suomalaisia tai ulkomaalaisia niin joku asiahan mättää jos ei työ maistu. Ja mielummin ollaan vaan soskun rahoilla.

Mä en ainakaan ole rasisti. Suomeen pitääkin saada vielä paljon enempi ulkomaalaisia, mutta ei suomen elätettäväksi vaan tänne töihin. Pakolaiset erikseen, mutta, heissäkin paljon työkykyistä väkeä, joita ei vain kiinnosta työt.
Samaa vätys porukkaa on suurin osa nykyajan nuorisosta, missä lie vika? kotikasvatuksessa varmaan, jos ihan yhtä hyväksyttävää elää yhetsikunnanvaroin kun hankkia itse elantonsa.
 
"ville"
Alkuperäinen kirjoittaja epätodellinen;28746297:
Tyhjän lapun pudottaminen vaaliuurnaan on äänestämistä.
Tyhjä lappu, aku ankka, tuksu ovat ihan sama kuin et olisi äänestänyt. Protestiäänillä ei ole vitunkaan väliä, ne menevät äänestämättömien laariin.
 
"aapee"
[QUOTE="vieras";28746311]Perussuomalaiset ovat lähinnä mun ajatusmailmaani.
Ja jos koko puolue on leimattu rasistiseksi muutaman humalaisen komemmentin tai ajattelemattoman, sammakoita suustaan päästävän ihmisen perusteella. On puolueen arvostelijat aika hakoteillä.

Perussuomalaiset vaan ovat porukkaa jotka sanovat asioita ääneen mitä kukaan muu ei uskalla sanoa. Rasistiset kommentit ovat koskeneetkin lähinnä työntekoa tai lähinnä tekemättä jättämistä.
Jos ei ole halukkuutta ihmisillä mennä töihin vaikka töitä tarjotaan on ne sitten suomalaisia tai ulkomaalaisia niin joku asiahan mättää jos ei työ maistu. Ja mielummin ollaan vaan soskun rahoilla.

Mä en ainakaan ole rasisti. Suomeen pitääkin saada vielä paljon enempi ulkomaalaisia, mutta ei suomen elätettäväksi vaan tänne töihin. Pakolaiset erikseen, mutta, heissäkin paljon työkykyistä väkeä, joita ei vain kiinnosta työt.
Samaa vätys porukkaa on suurin osa nykyajan nuorisosta, missä lie vika? kotikasvatuksessa varmaan, jos ihan yhtä hyväksyttävää elää yhetsikunnanvaroin kun hankkia itse elantonsa.[/QUOTE]


Perustelit hyvin kyllä, vaikka olen niin eri mieltä persujen kanssa kaikesta kun vaan olla ja voi. Hienoa että kaikki persulaiset ei ole rasistisia arvoja kannattavia, sillä jos kotoutuminen onnistuu he voi päästä kuinka pitkälle hyvänsä. Samoin kun supisuomalaiset.

Se mikä myös ottaa pannuun todella persuissa on kielteinen suhtautuminen homoihin. Oletko itse samaa mieltä, ettei heille kuulu samoja oikeuksia mitä heteroille?
 
"vieras"
[QUOTE="aapee";28746319]Perustelit hyvin kyllä, vaikka olen niin eri mieltä persujen kanssa kaikesta kun vaan olla ja voi. Hienoa että kaikki persulaiset ei ole rasistisia arvoja kannattavia, sillä jos kotoutuminen onnistuu he voi päästä kuinka pitkälle hyvänsä. Samoin kun supisuomalaiset.

Se mikä myös ottaa pannuun todella persuissa on kielteinen suhtautuminen homoihin. Oletko itse samaa mieltä, ettei heille kuulu samoja oikeuksia mitä heteroille?[/QUOTE]

Itse puolueen kantahan voi olla johonkin yksittäiseen asiaan aivan eri kun itse ihmisten. Asiat vaan herkästi yleistetään kaikkien ja koko puolueen sanomaksi, vaikka ei niin olisi ollut tarkoituskaan.
Vähän sama kun ihmisillä on " mustalaisista" yleinen käsitys, että kaikki ovat roistoja ja varkaita, vaikka niinhän ei kuitenkaan ole.

Homot saavat olla ihan rauhassa vaikka naimisissa keskenään ja kirkossakin vihittyjä, mutta adoptio- oikeutta en heille antaisi.
 
"aapee"
[QUOTE="vieras";28746322]Itse puolueen kantahan voi olla johonkin yksittäiseen asiaan aivan eri kun itse ihmisten. Asiat vaan herkästi yleistetään kaikkien ja koko puolueen sanomaksi, vaikka ei niin olisi ollut tarkoituskaan.
Vähän sama kun ihmisillä on " mustalaisista" yleinen käsitys, että kaikki ovat roistoja ja varkaita, vaikka niinhän ei kuitenkaan ole.

Homot saavat olla ihan rauhassa vaikka naimisissa keskenään ja kirkossakin vihittyjä, mutta adoptio- oikeutta en heille antaisi.[/QUOTE]

Niin.. Tosin presidentti Tarja Halonenkin sanoi, että perussuomalaiset on rasistien puolue. Ja useimmat ehdokkaat persuista suhtautuu kielteisesti kaikkiin vähemmistöihin.
 
"vieras"
Sdp:tä, koska mielestäni yhteiskunnan velvollisuus on huolehtia niistäkin jotka eivät itse siihen pysty vrt esim. USA:n asioiden hoito terveys-ja opintoasioissa, onko meidänkin tavoite mm että vain hallisharkimoiden lapsien pääsy yliopisto-opintoihin. Ja mistä itse tiedät ettet putoa ns huonompi osaisten kastiin yt-neuvotteluiden ym takia, aika hyvä luottamus tulevaisuuteen ettet ikinänä sairastu tai mahd. tule työttömäksi , USA:ssa taitaisit olla aika nopeasti ns sillan olla vain miten on, sitäkö "hyvinvointiavaltiota" Suomen kansakin haluaa.
Voihan nenä mitä jaskaa. :D
 
"vieras"
[QUOTE="aapee";28748310]Niin.. Tosin presidentti Tarja Halonenkin sanoi, että perussuomalaiset on rasistien puolue. Ja useimmat ehdokkaat persuista suhtautuu kielteisesti kaikkiin vähemmistöihin.[/QUOTE]

Kuka uskoo Haloskan juttuja?
 
"aapee"
[QUOTE="vieras";28748338]Kuka uskoo Haloskan juttuja?[/QUOTE]

Sinäkö olet persujen kannattaja? No kerropas minkä takia teidän ehdokkaista 95% suhtautuu kielteisesti vähemmistöihin?
 
"vieras"
[QUOTE="aapee";28748347]Sinäkö olet persujen kannattaja? No kerropas minkä takia teidän ehdokkaista 95% suhtautuu kielteisesti vähemmistöihin?[/QUOTE]

Mistä sä tän 95% repäisit?
 

Yhteistyössä