[QUOTE="vieras";28746311]Perussuomalaiset ovat lähinnä mun ajatusmailmaani.
Ja jos koko puolue on leimattu rasistiseksi muutaman humalaisen komemmentin tai ajattelemattoman, sammakoita suustaan päästävän ihmisen perusteella. On puolueen arvostelijat aika hakoteillä.
Perussuomalaiset vaan ovat porukkaa jotka sanovat asioita ääneen mitä kukaan muu ei uskalla sanoa. Rasistiset kommentit ovat koskeneetkin lähinnä työntekoa tai lähinnä tekemättä jättämistä.
Jos ei ole halukkuutta ihmisillä mennä töihin vaikka töitä tarjotaan on ne sitten suomalaisia tai ulkomaalaisia niin joku asiahan mättää jos ei työ maistu. Ja mielummin ollaan vaan soskun rahoilla.
Mä en ainakaan ole rasisti. Suomeen pitääkin saada vielä paljon enempi ulkomaalaisia, mutta ei suomen elätettäväksi vaan tänne töihin. Pakolaiset erikseen, mutta, heissäkin paljon työkykyistä väkeä, joita ei vain kiinnosta työt.
Samaa vätys porukkaa on suurin osa nykyajan nuorisosta, missä lie vika? kotikasvatuksessa varmaan, jos ihan yhtä hyväksyttävää elää yhetsikunnanvaroin kun hankkia itse elantonsa.[/QUOTE]
Perustelit hyvin kyllä, vaikka olen niin eri mieltä persujen kanssa kaikesta kun vaan olla ja voi. Hienoa että kaikki persulaiset ei ole rasistisia arvoja kannattavia, sillä jos kotoutuminen onnistuu he voi päästä kuinka pitkälle hyvänsä. Samoin kun supisuomalaiset.
Se mikä myös ottaa pannuun todella persuissa on kielteinen suhtautuminen homoihin. Oletko itse samaa mieltä, ettei heille kuulu samoja oikeuksia mitä heteroille?