mitä pelkäsit viimeksi?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
7thHeaven
Pesin tänään uutta uunia, ja koska sitä virtajohtoa ei noin vain saa irti seinästä niin pelotti kokoajan että otan jotain voltteja siitä.
Sille yhdelle kokohalvaantuneelle miehelle, joka pystyy räpäyttämään vain toista silmäänsä, kävi niin että uunia pestessä tuli säkäri :(

Pelkäsin siis että se jää mun viimoiseksi teoksi :D
 
Tönt
maanantaina pelkäsin kuin hullu kun mulla oli teoriakoe (ajokorttia varten). pelkäsin että se menee ihan v*tuiks mun stressin takia. en saanut kunnolla unta sillon illalla ja kun piti tehdä se koe niin tuijotin niitä nappeja uudestaan ja uudestaan...onneks meni silti läpi! :D vihaan tommosia tilanteita..aika käy ja on vaan 1 mahis vastata, menee oikein tai väärin.. |O
 
Viime yönä ajattelin että se on menoa nyt, lähtö lähellä. Ilmeisesti virtsatiekivikohtaus, kuka tietää varmaksi, mutta helvetillinen kipu, pahempi kuin mitkään supistukset ikinä, tai munuaistulehduksen kipu.
Ja vielä enemmän pelkäsin sen jälkeen kun otin särkylääkkeitä ea- lääkärin puhelinohjeilla aika reipasta annosta.
Meni jalat ja tuli uni. Koko päivän on etonut ja pyörryttänyt, ja se kipu jäytää yhä tuolla jossain.
 
[QUOTE="vieras";26207105]Pakko-oireinen häiriö?? Itsellä se on ja valtava pelko ja ahdistus koko ajan päällä...[/QUOTE]

Varmaan jotain sellaista...lähinnä se on pahentunut nyt parin kuukauden aikana, isäni kuoleman jälkeen. Pahinta on nää sairauksien & kuoleman pelot, omat ja lasten.
 
"vieras"
Varmaan jotain sellaista...lähinnä se on pahentunut nyt parin kuukauden aikana, isäni kuoleman jälkeen. Pahinta on nää sairauksien & kuoleman pelot, omat ja lasten.
pesemis tai siivoamispakko? Ite hinkkaan hulluna kämppää ja pesen pyykkiä ettei lapset sairastuisi johonkin hirmupöpöön, huoh, täää niin vie voimat. Terapia onneks alotettu, ootan vaan koska se auttaa ja pääsee normi elämään takasin kii.
 
"KääKKä"
Tuleessani töihin aamulla yksin. Parkkiksella oli auto, jossa nukkui ihminen sisällä ja se auto oli käynnissä.
Soitin toki hätäkeskukseen, mutta oli vähän turvaton olo sen jälkeen.
 
[QUOTE="vieras";26207147]pesemis tai siivoamispakko? Ite hinkkaan hulluna kämppää ja pesen pyykkiä ettei lapset sairastuisi johonkin hirmupöpöön, huoh, täää niin vie voimat. Terapia onneks alotettu, ootan vaan koska se auttaa ja pääsee normi elämään takasin kii.[/QUOTE]

Ei mulla sellaisia ole, melkeinpä päinvastoin....:whistle: Ja mä tiedän, että suurin osa mun peloista on turhia...mutta silti ne jäynäävät mua. Hyvä, että sulle on apua tulossa. Itse mietin vielä sinne psykiatriselle sairaanhoitajalle soittoa.
 
Viimeks pelkäsin varmaan joulun tienoilla. Myöhään illalla rappukäytävässä joku hakkasi ulko-ovea/sen vieressä olevaa lasiseinää vähän väliä ja piti kummallista ulisevaa ääntä. Ei ole aiemmin sattunut täällä vastaavaa. Me asutaan ekassa kerroksessa ja kurkistusaukosta näkee sinne ulko-ovelle. No siitä kun kurkkas niin näytti et siin seisoo joku hullu "Bob" suoraan Twin Peaksista ja tuijottaa meiän ovea. Vähän aikaa touhua kuuntelin ja soitin poliisit. Poliisit sit tuli ja jututti tyyppiä, mut lähtivät sit pois. Tyyppi jäi siihen viel hetkeks hakkaamaan lasiovea ja ulvomaan. Päivä pari myöhemmin kurkkasin taas kurkistusluukusta ja se "Bob" oli siin taas ja tuijotti. Sit tuli jotain sisään ovesta ja meni hissiin, eikä noteerannut mun "Bobia" mitenkään. Avasin oven ja kurkkasin ja ei siellä ketään ollut. Selvis et pimeällä rappukäytävän valo heijastuu ikkunaan jotenkin jännästi ja kurkistusaukon reunalla olevat sotkut saa aikaseks sellasen trikkiefektin, et näyttää et siin seisoo joku "Bob" ja tuijottaa, vaikka siel ei oikeesti ole ketään. Et näin. :ashamed: Mut hitto et pelotti...
 

Yhteistyössä