Mitä outoja tapoja teillä on? :)

• Viestiketjun aloittaja tällästä tänään
  • Ensimmäinen viesti
tällästä tänään
Tuli tuossa mieleen, että mulla on kyllä outo tapa. Kun leikkaan jäätelöpaketista jäätelöä lautaselle niin leikkaan ensiksi palasen, jonka haluan, mutta pakko on leikata vielä ohut siivu siihen päälle :D Näin siis teen joka kerta.

vieras
minä manaan autoilijat jotka ei anna tietä, toivon nilkan nyrjähdystä tms pientä vikaa tulevaksi ja ne jotka tietä antavat toivon turvallista matkaa ja onnea elämään.

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja tällästä tänään:
Tuli tuossa mieleen, että mulla on kyllä outo tapa. Kun leikkaan jäätelöpaketista jäätelöä lautaselle niin leikkaan ensiksi palasen, jonka haluan, mutta pakko on leikata vielä ohut siivu siihen päälle :D Näin siis teen joka kerta.
mäkin teen aina näin.

en mä noita omituisia tapojani edes tiedosta, koska pidän niitä ihan normaaleina :)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
mäkin teen aina näin.

en mä noita omituisia tapojani edes tiedosta, koska pidän niitä ihan normaaleina :)
Tämän itse tiedostin vasta hetki sitten, kun ystäväni kävi nauramaan ja sanoi mitä ihmettä oikein teen :D Kun leikkasin hänelle ja minulle jäätelö ja ne siivut siihen päälle :) Eli tuli olo, olen epänormaali xD

kohvi
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mäkin teen aina näin.

Tämän itse tiedostin vasta hetki sitten, kun ystäväni kävi nauramaan ja sanoi mitä ihmettä oikein teen :D Kun leikkasin hänelle ja minulle jäätelö ja ne siivut siihen päälle :) Eli tuli olo, olen epänormaali xD
Kun keitän kahvia, lasken oikean määrän lusikallisia, mutta laitan aina vähän vielä varmuuden vuoksi lisää, pari vajaata mitallista..

kerta kiellon päälle
Alkuperäinen kirjoittaja kohvi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mäkin teen aina näin.

Kun keitän kahvia, lasken oikean määrän lusikallisia, mutta laitan aina vähän vielä varmuuden vuoksi lisää, pari vajaata mitallista..
Samoin teen.

Nirppurotta laiskana
Mä leikkaan kanssa jätskistä vielä sellasen ohen siivun siihen päälle. Ja jostain syystä en ole koskaan pystynyt syömään jäätelöä kulhosta ilman, etten sekoita lopussa sitä sellaiseksi pehmismassaksi. En siis ikinä ;)

Laitan kengän aina ensin vasempaan jalkaan, jos laitan oikeaan niin se ei tunnu oikealta :D
Hyräilen huomaamattani myös julkisilla paikoilla ja jupisen autossa kaikille kanssa-autoilijoille jotka ei esim. käytä sitä saatanan vilkkua jne. Eipä kai muuta tuu ainakaan mieleen.

Musta on ehdottoman tärkeää, ettei säilykepurkkia avata pohjasta, se on tarkistettava aina miten päin se purkki on. Sitten jos jossain paketissa (esim. purkkapaketissa) on siinä kohdassa mistä se pitäs leikata auki semmonen katkoviiva ja saksien kuva, niin yritän aina leikata sen niinpäin kuin ne sakset siinä on, eli vasemmalta oikealle. Kun en osaa vasenta kättä käyttää, niin pitää oikeen kääntää se paketti sitten nurinpäin ja yrittää leikata oikeesta kohtaa ilman sitä katkoviivaa :ashamed: Mitähän muita näitä vielä on.... :whistle:

hulluko
Mä lasken autoa ajaessani tai kyytissä ollessa niitä katkoviivoja ennen 'ohittaminen kielletty' -viivaa.
...niissä on muuten standardimäärä aina 10... toki poikkeuksia, mut 8-12 välillä aina mennään...

Mooon hullu!!!!! :D

itsetutkiskelua
Alkuperäinen kirjoittaja Ärrimurri:
Musta on ehdottoman tärkeää, ettei säilykepurkkia avata pohjasta, se on tarkistettava aina miten päin se purkki on.

Samaten kaikki puuro- ja muropaketit.Sitten vaivaa jos joku avaa väärästä päästä,että paketti joutuu sitten olemaan nurinpäin koko käyttönsä ajan.

Ja sitten käännään aina wc-paperirullan niinpäin,että se paperi tulee päältä,oli paikka tai aika mikä tahansa,kun en voi ottaa paperia jos se tulee sieltä seinän ja rullan välistä suoraan.

...
Mä käännän aina avaamattoman maitopurkin ylösalasin ennen kun avaan sen.

Jätän aina lasin pohjalle pari senttii juotavaa. Siis en voi syystä tai toisesta juoda koko lasia tyhjäks.

vieras
leivät pitää syödä "oikein päin" eli esim paahtoleivän syön aina aloittaen kaarevasta reunasta, jälkiuunileivän sisäreunasta keskeltä, näkkäri pitää olla se sileämpi puoli ylöspäin jne.

Syön hedelmä ja salmiakkikarkit pareittain... Enkä syö niitä yksistään koskaan. Sama pätee esim. pihvin ja kurkun palasiin, 1 molempia pitää olla haarukassa ja ylimääräiset jää lautaselle....

Lasken esineiden sivuja ja kulmia... Nauloja seinässä ym. Kaikkea mahdollista. Ties moneenko kertaan oon tän näytön sivut ja kulmat laskenut :D

muoks. Ja en juo koskaan tavallista vesijohtovettä kuin kotona ja silloinkin pitkin hampain...

Yhteistyössä