Tällä keskustelupalstalla keskusteluun on kenellä tahansa oikeus osallistua. Korjaa toki, jos olen erehtynyt.Alkuperäinen kirjoittaja siismitä;26285362:Miksi sitten vastasit kysymykseeni jonka esitin ap:lle?
Tällä keskustelupalstalla keskusteluun on kenellä tahansa oikeus osallistua. Korjaa toki, jos olen erehtynyt.Alkuperäinen kirjoittaja siismitä;26285362:Miksi sitten vastasit kysymykseeni jonka esitin ap:lle?
Hyvä pointti tämä että jos on useampia lapsia, niin miten sitten palkitsee oikeudenmukaisesti. Kaikki lahjat joita yksi lapsi saa mutta muut eivät ovat omiaan aiheuttamaan katkeruutta sisarusten kesken (puhumattakaan niiden lahjaa saamattomien huonommuuden tunteesta) ja tällaisella voi olla paljon kauaskantoisemmat seuraukset kuin vanhemmat tajuavat edes ajatella.Nyt mietin, jos syyslukkariin on tullut parannusta niin jotain kivaa kyllä keksitään kummallekin,
mutta toisaalta jos toinen vaan on tsempannut, niin en viitsisi toisenkaan mieltä pahoittaa...
Hankalaa.
Ei jätetä, vaikka todistus olisi huono. Numerot eivät myöskään määrää summaa. Taskuraha on samalla kiva kesälomaraha jonka voi käyttää kuten haluaa.Alkuperäinen kirjoittaja siismitä;26285061:Siis... miksi pitää antaa palkintoja?? Entä jos ensi lukuvuosi menee heikommin, jätättekö sitten lahjan ostamatta? Aiotteko kasvattaa lapsestanne suorittajan?
Alkuperäinen kirjoittaja siismitä;26285416:Hyvä pointti tämä että jos on useampia lapsia, niin miten sitten palkitsee oikeudenmukaisesti. Kaikki lahjat joita yksi lapsi saa mutta muut eivät ovat omiaan aiheuttamaan katkeruutta sisarusten kesken (puhumattakaan niiden lahjaa saamattomien huonommuuden tunteesta) ja tällaisella voi olla paljon kauaskantoisemmat seuraukset kuin vanhemmat tajuavat edes ajatella.
No oon mä miettin, että voiko olla LIIAN tasapuolinen,Alkuperäinen kirjoittaja siismitä;26285416:Hyvä pointti tämä että jos on useampia lapsia, niin miten sitten palkitsee oikeudenmukaisesti. Kaikki lahjat joita yksi lapsi saa mutta muut eivät ovat omiaan aiheuttamaan katkeruutta sisarusten kesken (puhumattakaan niiden lahjaa saamattomien huonommuuden tunteesta) ja tällaisella voi olla paljon kauaskantoisemmat seuraukset kuin vanhemmat tajuavat edes ajatella.
Meil maksetaan muutama euro hyvistä koenumeroista ja siinä on helpompi olla tasapuolinen kuin koko lukukauden arvostelussa.Lapsi ei ole vielä koulussa, mutta kyllä tulen palkitsemaan hyvät suoritukset rahallisesti. Koulun voi suorittaa velvollisuudesta, mutta koulun voi suorittaa myös panostaen ja silloin siitä on minusta ihan oikeutettua palkita. Haluan palkita panostusta ja lapsi silloin on varmasti luopunut vapaa-ajastaan koulumenestyksen takia. Jos nykyään kasin saa hyvä oppilas, niin miksi ihmeessä ysin tai kympin saavutus pitäisi olla olan kohautus vain? Koska kyllä se kasinkin suoritus kuitenkin sen kiitoksen ansaitsee, mutta onhan se kymppi vaikka aivan eri laatua.
Pitääkö sitä tosiaan opiskella ensin hyvin 17 vuotta, paiskia töitä useamman vuoden ennenkuin on oikeutettu jonkinlaiseen palkkioon?
Joo, ja mä maksan myös tietyistä kotitöistä. Mitenkä muuten sitä lapsi voi sitä käyttörahaa ansaita. Mun ajatusmaailmaan taas ei mene se, että lapselle annetaan vain se raha.
En tiedä mitä ostan. Jotain kivaa joka tapauksessa
Ostan myös nuoremmalle kesäloman kunniaksi lahjan, kiitokseksi hienosti sujuneesta päiväkotivuodesta.