Mitä ostaisit joulumyyjäisistä?

Epsu
Noita kransseja ostaisin ja sit vois mennä jotkut joulukoristeetkin. Kaikki huovutetut jutut kiinnostaa, esim. pannulaput, kuusenkoristeet, magneetit, avaimenperät... joita vois antaa lahjaksikin. Mitään leivonnaisia en ostais, korkeintaan ruisleipää, jos tietäisin hyväksi.
 
Mä olin viime vuonna Tampere-talossa Aamulehden joulumyyjäisissä. Sieltä tarttui mukaan kaikkee kivaa koristetta ja hyötytavaraa. Mutta siellä oli niin tuskaisen KUUMA, että ajettelin siellä, etten kyllä missään tapauksessa ostaisi sieltä mitään leivonnaisia. Oli tarjolla lohi- ja sienipiirakoita ym, muttei olisi tullut mieleenkään ostaa niitä sieltä kuumasta myyjäistilasta. Ehkä olen liian tarkka, mutta tuollaiset tuotteet eiväyt kyllä montaa tuntia todella lämpöisessa säily. :x
 
Kiitoksia vastauksista!

Vieläkin nostelen, jos joku vielä kertoisi mielipiteensä...

Sellaisia itse tehtyjä "suojelusenkeli"-tauluja ajattelin tehdä myös, voi käyttää koristeena tai antaa lahjaksi. Myös pullopusseja ajattelin ommella huovasta ja säkkikankaasta. Hmmm, mitähän vielä...
 
Mä tein joskus aikoinani pikkusiskon koulun joulumyyjäisiin sinappia. Sitä oli monta purkkia ja kaikki meni ja olipa jotkut asikkaat kysellyt koululta et saisko sen sinapintekijän puhelinnumeroa ja sit tulikin jo tilauksia. :) Ihan kivat ylimääräiset joulurahat tuli niistä.
 
BlackAdderille
Alkuperäinen kirjoittaja BlackAdder:
Mä tein joskus aikoinani pikkusiskon koulun joulumyyjäisiin sinappia. Sitä oli monta purkkia ja kaikki meni ja olipa jotkut asikkaat kysellyt koululta et saisko sen sinapintekijän puhelinnumeroa ja sit tulikin jo tilauksia. :) Ihan kivat ylimääräiset joulurahat tuli niistä.
Mistä teit ja miten pakkasit? Mulla ois kans joku tällainen idea hautumassa :)
 
muumimamma :-)
Täytyy myös otaa huomioon se,että kun menee myyjäisiin,niin myynti paikkakin maksaa jotain ja kyllä jotain teko palkaakin pitää saada,suuresta vaivasta.. Ei askartelu,eikä leipomisetkaan käy käden käänteessä.. Itse olen varannut paikan joulukadun avais torille ja 4x4 paikka maksaa 60€

Tarjolla olisi leipomis tuoteita joissa myös erikois leipomisia,esim glutoniton tuote valikoima...
 

Yhteistyössä