Mitä on kaukoparannus?

  • Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti
muuttanut
Mun isä tunsi jonkun verenseisauttajan. Tämä kyky kuulemma toimi etänäkin. Hän kertoi tapauksesta, missä eräs heidän tuttunsa oli ollut sairaalassa ja hänellä oli tullut kova verenvuoto. Tälle verenseisauttajalle oli sitten joku soittanut, hän oli "työnsä" tehnyt ja oli vuoto tyrehtynyt.

En oikeastaan ota kantaa siihen toimiiko tai miten tarkka tuo kuulemani tapaus oli, mutta näin kuulemma toimii.

Vanha kansa näihin tällaisiin kovasti uskoo, tunnen tällaisia ihmisiä joilla aiheesta on kokemusta. Minulla ei ole asioista omakohtaisia kokemuksia.
 
Siiri
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Maksat jollekin fyrkkaa siitä että se parantaa sua omalta kotisoffaltaan, sinunkaan ei tarvitse sen kummemmin tehdä mitään. Äärimmäisen näppärää.
Parantajalle ainakin, joka nappaa toimenpiteestä hyvän korvauksen. Vaarallista mun mielestä tuollanen touhu. Minkähän hengen voimalla liikutaan.
 
yks
Jossain ohjelmassa oli noista henki/kaukoparantajista. Keskusteltiin mm. siitä etteivät he oikeastaan saisi pyytää hoidoistaan rahaa, joska ovat taidon lahjana saaneet ja heidän tulisi sitä lahajna etenpäinkin jakaa.
 
??
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Maksat jollekin fyrkkaa siitä että se parantaa sua omalta kotisoffaltaan, sinunkaan ei tarvitse sen kummemmin tehdä mitään. Äärimmäisen näppärää.
Parantajalle ainakin, joka nappaa toimenpiteestä hyvän korvauksen. Vaarallista mun mielestä tuollanen touhu. Minkähän hengen voimalla liikutaan.
Millä tavalla se on vaaralista?

 
Varmaan hengellisessä mielessä vaarallista. Kaukoparantajat ja heidän asiakkaansa saattavat kristillisen käsityksen mukaan joutua pahojen henkivaltojen vaikutusvallan piiriin. Kohta he pukeutuvat mustiin ja kuuntelevat metallimusiikkia. Siitä onkin enää lyhyt askel kirkonpolttoon ja saatananpalvontaan...
 
Siiri
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Maksat jollekin fyrkkaa siitä että se parantaa sua omalta kotisoffaltaan, sinunkaan ei tarvitse sen kummemmin tehdä mitään. Äärimmäisen näppärää.
Parantajalle ainakin, joka nappaa toimenpiteestä hyvän korvauksen. Vaarallista mun mielestä tuollanen touhu. Minkähän hengen voimalla liikutaan.
Millä tavalla se on vaaralista?
Voi kun osaisin lyhyesti sanoa. Tuollaisessa ei kristillisessä- henkiparantamisessa ei tiedetä, millaisten voimien kanssa ollaan tekemisissä. Vihollinen voi käyttää hyväksi tällaista tilannetta.En oikeen osaa sanoiksi pukea tätä asiaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja utelo:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Minä olen käynyt Reiki 1. ja 2. kurssin.. 3. kurssille en koe olevani vielä valmis, ehkä en koskaan.
Miksi? saatko puhua kurssien sisällöstä ..?
Ai miksikö kävin :)? Koska se on tapa jolla auttaa ihmisiä ja minua kiinnosti paljon. Pari vuotta odotin ennen kuin kävin kurssit.. En minä viitsi puhua mitä kurssi sisälsi, pidän sen omana tietonani ;)
 
utelo
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Alkuperäinen kirjoittaja utelo:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Minä olen käynyt Reiki 1. ja 2. kurssin.. 3. kurssille en koe olevani vielä valmis, ehkä en koskaan.
Miksi? saatko puhua kurssien sisällöstä ..?
Ai miksikö kävin :)? Koska se on tapa jolla auttaa ihmisiä ja minua kiinnosti paljon. Pari vuotta odotin ennen kuin kävin kurssit.. En minä viitsi puhua mitä kurssi sisälsi, pidän sen omana tietonani ;)
Lähinnä kysyin sitä, että miksi yksi kurssi jää käymättä? Onko siinä jotain eri tasoja joita saavutata sen mukaan ku opit?

 
Paljastettiinko reikikurssilla sitten, että se "on silkkaa rahat pois huijausjuttua. Joten jos ette halua menettää asiakkaitanne, niin pitäkää suu supussa reikin puoskarointiluonteesta. Hymyilkää uteleville vain salaperäisesti ja sanokaa, että mystisiä salaisuuksia ei saa kertoa vihkiytymättömille."?
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Jaa että mitä on kauko- tai henkiparannus?
Ei sitten ole kelleen tullut mieleen että ihan huuhaatahan ne.
Tuo on vain sinun mielipiteesi, missään nimessä ei mikään absoluuttinen totuus. Vaikka helppohan sitä on ilman sen kummempia vedenpitäviä todisteita tuomita asia johon ei usko, ja josta ei myöskään mitään tiedä. Esim. ei varmaan parisataa vuotta sitten juurikaan kukaan olisi uskonut, jos joku olisi sanonut että tulevaisuudessa ihmiset esim. pystyvät juttelemaan keskenään pienenpienen esineen välityksellä vaikka maailman toiselle puolelle.

Tietenkin tottakai alalla pyörii huijareitakin, mutta myös ihmisiä joilla on todellisia kykyjä.

Ap:lle, kannattaa googlettaa nimikkeillä energiahoito, henkiparannus tai kaukoparannus, asiasta löytyy netistä paljon kattavaa tietoa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Vaikka helppohan sitä on ilman sen kummempia vedenpitäviä todisteita tuomita asia johon ei usko
Entä missä ovat ne vedenpitävät todisteet tämän humpuukin toimivuudesta?


Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Esim. ei varmaan parisataa vuotta sitten juurikaan kukaan olisi uskonut, jos joku olisi sanonut että tulevaisuudessa ihmiset esim. pystyvät juttelemaan keskenään pienenpienen esineen välityksellä vaikka maailman toiselle puolelle.
Nyt meni vähän ohi :eek:
Miten kiistämättömiin faktoihin perustuva tiede ja täysin vailla todistuspohjaa oleva huuhaahörhöily liittyvät toisiinsa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja utelo:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Alkuperäinen kirjoittaja utelo:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Minä olen käynyt Reiki 1. ja 2. kurssin.. 3. kurssille en koe olevani vielä valmis, ehkä en koskaan.
Miksi? saatko puhua kurssien sisällöstä ..?
Ai miksikö kävin :)? Koska se on tapa jolla auttaa ihmisiä ja minua kiinnosti paljon. Pari vuotta odotin ennen kuin kävin kurssit.. En minä viitsi puhua mitä kurssi sisälsi, pidän sen omana tietonani ;)
Lähinnä kysyin sitä, että miksi yksi kurssi jää käymättä? Onko siinä jotain eri tasoja joita saavutata sen mukaan ku opit?
Koska en ole henkisesti vielä valmis, on paljon asioita/paskaa elämästäni jotka mun täytyy käydä läpi että saan pöydän puhtaaksi. Joo 3. kurssi on viimeinen kurssi ja siitä minusta tulisi Reiki master. Siinä on jo paljon symboleita ja muutenkin se on aika rankka henkisesti. Siinä käydään koko elämä periaatteessa läpi. Mutta voit käydä lukemassa tästä tuolta linkistä minkä aikasemmin laitoin :)

Joo Reikistä saa juuri ja vain sen minkä olet valmis vastaanottamaan. Pikkuhiljaa opit huomaamatta lisää. Kurssin käynti antaa vain pohjat ja "työvälineet" jatkoon..
 

Yhteistyössä