Mitä olette mieltä nimestä Pihla?

  • Viestiketjun aloittaja Kiitos!
  • Ensimmäinen viesti
Ap
Hih, mä kyselin tätä talvella ja Pihlahan meidän vauvasta tuli. :D
Aivan täydellinen nimi tuolle naperolle eikä ole kyllä tullut lehdistä vastaan kuin 2 Pihlaa että ei se vielä ainakaan mikään hirveän yleinen ole jos vertaa ihan näihin suosikkinimiin.
 
Kolmas Pihla
Alkuperäinen kirjoittaja höööö:
yksi ikkuna ja ovi firma tulee mieleen. onko tuo edes nimi???
No on tuo nyt nimi ja hyvä onkin!
Itse olen myös Pihla, Kokonimeltä Pihla Sanelma Josefiina. En niin kovin toisesta ja kolmannesta nimestä tykkää mutta tykkään Pihla -nimestä, Koska sitä ei ihan jokaisella ole.
 
Pihla tyttö
Mun nimi on Pihla. Ennen en tykännyt siitä nimestä yhtään, sillä usein kysyttiin "oikeaa nimeä" kun luultiin vain lempinimeksi. Nyt olen alkanut pitämään nimestäni, ja mun mielestä se on itseasiassa tosi kaunis. Ei ole kauhean yleinen, vaikka kyllä sitäkin kuulee. Mun hyvän ystävän nimi on myös Pihla :D
 
yök!!! en tykkää sitten yhtään, ei voi mitään mutta mieleen tulee pihka...no se on makuasia! mut jos tykkäisin niin ehkä Pihla Amanda,Pihla caroliina,Pihla Maria,Pihla Josefiina,Pihla Pihla Sofia
 
pihlan äiti
Meilläkin on Pihla neitonen kotona <3 Ihana nimi, itselle kolahti heti kun luin nimen, itseasiassa vielä harvinaisten nimien listasta! Ja ihan tänä vuonna! Ei todellakaan yleinen nimi, paljon yleisempiäkin on(sry, pakko puolustaa :p )
 
vierailija
Muotinimi. Esim. vuonna 2014 tuo nimi oli 19. suosituin tyttöjen ensimmäinen etunimi. Joten kaimoja tulee lapsella vastaan kaikkialla.

Alla 20 suosituimman ensimmäisen etunimen lista vuodelta 2014:

Sofia
Aino
Aada
Ella
Emma
Helmi
Venla
Emilia
Enni
Amanda
Sara
Elli
Olivia
Elsa
Iida
Lilja
Anni
Eevi
Pihla
Vilma

Suosituimmat nimet löytyvät Väestörekisterikeskuksen sivuilta:
http://www.vrk.fi/default.aspx?id=279
 

Yhteistyössä