Mitä olet tänään tehnyt lapsesi kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja semmosta
  • Ensimmäinen viesti
Aamulla tehtiin yhdessä aamutoimet, sit vein pojan hoitoon. Iltapäivällä hain hänet hoidosta pois, sit syötiin yhdessä, katsottiin lastenohjelmia, sit vieraiden aikana tehtiin yhdessä palapeliä ja pelattiin bingoa. Vieraiden lähdettyä luettiin iltakirja, syötiin puuroa ja tehtiin yhdessä iltapesut.

Sellaisia.
 
<3
2 vee pojan kans syöty tietysti, nukuttu päikkärit, laitettu pyykit kuivumaan, käyty ruokakaupassa ja samalla reissulla laskemassa mäkeä, katottu videoita pojasta kun oli vauva, tanssittu :D ja luettu kirjoja. Kohta menen viekkuun nukkuun taas.
 
En oikein mitään vaan lähinnä maannut sohvalla ja yrittänyt josko lapset katsois tv:tä.
Syystä että ole kipeä.

No, tarkemmin ajateltuna syötiin me yhdessä lettuja, luettiin ainakin 4 kirjaa ja... ei kai muuta.
 
Mulla oon vaan tuo ainokainen, joka on vielä kypsymässä. Oon jutellu sille, yrittäny tuntea liikkeitä ja nauroin sen tohellukselle, kun kuunneltiin sydänääniä eilen neuvolassa. Ensin oli jossain kaukana ja yht'äkkiä kuulu kauhee tohellus ja kolaus sitä anturia vasten ja sit kuuluki sydänäänet ihan selkeesti. Tuli moikkaamaan. :heart:
 
No, tänään en vielä mitään... Tyttö nukkuu.
Eilenkään en juuri ehtinyt tytön kanssa touhuta kun lähdin anoppilaan tekemään eilen yhtä työhakemusa.
Eilen toki annoin aamupalan + syötiin yhdessä, vien ytön hoitoon + hain tytön hoidosta, syötiin iltaruoka yhdes. Sitten peittelinkin nukkumaan...
 

Yhteistyössä