Mitä olet tänään syönyt?

• Viestiketjun aloittaja Hjermann
  • Ensimmäinen viesti
3 pistettä
Olen juonut proteiinijauhetta 3 satsia ja lisäksi vettä, kahvia ja n. 3 litraa vihreää teetä. Sekä napsinut omegat ym lisäravinteet. Olen menossa vähintään viikoksi ketoosille :)

Välillä oli nälkä, nyt vähän palelee, mutta eiköhän tää tästä. Menen illalla saunaan lämmittelemään ja sit nukun oikein hyvät ja pitkät unet.

"Anne"
Kaks ruispalan puolikasta palvikinkulla, juustolla ja hampurilaismajoneesilla (2siivua kinkkua ja juustoa molempiin ja toisessa kaks raitaa majoneesia). Yhen puffet minttujätskin. Spagettia, tonnikalakastiketta ja papuja ja palvikinkkusiivun. Ja juonu pari kuppia kahvia ja pari pullollista vettä ja puol litraa kokista.

Aamulla puuroa ja hedelmäsosetta
Aamupäivällä ruisleipä juustolla ja kinkulla
...?
En mä muista :O Joka tapauksessa kohta syön salaattia ja patonkia. Juonut olen paljon vettä ja Pepsi maxia.

Viimeksi muokattu:
"vieras"
aamulla meni kahvia kermalla ja jogurttia mansikoilla.
Lounaalla söin kanaa ja salaattia ja jälkkäriksi kahvi kermalla ja pari palaa tummaa suklaata.
Äsken söin mantelileivän tuorejuustolla,pekonilla,paprikalla ja kurkulla.
Iltapalaksi ehkä tee,ähky joten ruokaa tuskin menee enempi tänään.
Ja ketoosissa ollaan täälläkin.

masis
Vihersalaatin jossa n.100g kebablihaa ja oliiviöljyä kastikkeena. Nyt ois jo nälkä, mutta ei huvita syödä mitään, masentaa kaikki. Laitoin kuitenkin mikroon pakkasesta herkkusienikeittoa, saa nähdä saanko sitä montaakaan lusikallista alas.

täällä
Aamupala: täysjyvämuroja + mustikkasoppaa + teetä

Lounas: kalkkunasalaatti + viinirypäleitä + vesimelonia + maitoa, jälkiruoaksi suklaavaahtoa

Välipala: 2 ruisleipää oivariinilla, välipalapatukka

Päivällinen (joka on vasta tulossa): välimerellisiä tapaksia (graavilohta, parmankinkkua, latva-artisokkia, salaattiaineksia...)

Lisäksi olen juonut vettä ja lasillisen täysmehua.

"Piika-äiti"
Kahvia, vettä, paahtoleivän jolla sitruunatahnaa ja mustikoita.
Kahvia, vettä, ruisleivän, jolla salaattia ja juustoa.
Kahvia, vettä ja mustikkapiirakkaa.
Näkkärilasagnea, kaalisalaattia, puolukkaa.
Illalla vielä kai viiliä ja marjoja.

Aamupala: juustotäytteinen patonki, kolme kuppia kahvia ja tuoremehua lasillinen.

Aamupala 2: kaksi palaa mustikkapiirakkaa. Voileipäkeksejä kasa tuorejuustolla. Vettä ja päärynälimua. Biitti aurajuustoa.

Lounas: kinkku-aurajuustopizza ja päärynälimua.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";21891774]Kuinka sä ton kaakaon teet?[/QUOTE]

Mulla on sellaista 99% Lindtiä, mitä ei pysty siltänään oikein syömään, teen siitä (vähemmätkin prosentit käy kyllä):
Kuumaa vettä kuppiin, siihen sulatan n. 3 palaa tuota suklaata (ovat ohuita ja pienehköjä) - sekoitan - ja lorautan vähän kermaa vielä sekaan. Valmis. :)

aamupala (töissä ) : kupillinen kahvia ja 2voileipää (täysjyvä )
lounas (töissä ) : pieni annos (2dl) katkarapu pastaa
välipala: 2 leipää juustolla, salaatilla ja paprikalla kera kahvin
iltapalaksi : rahkaa ja marjoja

Aamupala: 2 kauraleipäsiivua, juustoa, kurkkua, appelsiinimehua.
Lounas: kauramakaroneja, nakkikastiketta, maitoa.
Välipala: suklaata, sallittaneen kun oon pojan kanssa kotona kipeenä, poika myös.

Tarttiskin taas syödä jotain ennen kun kurkku on niin kipeä, ettei pysty syömään :D

"Anne"
Vaikka mitä :ashamed:

Tänään oikein syöpöttelypäivä. Neljättä päivää neljän seinän sisäpuolella kipeän lapsen kanssa. *seli, seli*:saint:
Heh, mulla tulee välillä kans sellasia päiviä että tekee mieli syödä koko ajan jotain. Ja mähän syön :D No ei se haittaa kun tietää että suoli toimii sitten taas reilun viikon paremmin mättöpäivän jälkee.

"vieras"
Aamulla kahvia ja smoothie, jossa mustikoita, vadelmia, mansikoita, turkkilaista jugua, soijamaitoa ja banaania

Lounaaksi perunamuusia, porkkanalettuja, paljon porkkanaraastetta persikoilla ja melkoinen satsi lanttua. Eka koulupäivä ja kouluruokailu. :D

Sitten koulun jälkeen samanlainen smoothie kuin aamulla, pala täysjyväpaahtista juustolla ja tomaatilla ja yks suklaapatukka. Siinä se sit olikin, tältä päivältä jäi syömiset aika vähiin. Vettä on mennyt sairaasti kuten aina ja kahviakin muutama kuppi.

Aamupalaksi tuorepuuroa, laimennettua omppumehua ja kahvia.
Lounaaksi 2 palaa täysjyväruisleipää, päällä tuorejuustoa ja kinkkiua; ykkösviili ja kukkakaalia, kurkkua sekä paprikaa dipattuna sweet chili -dippiin; juomaksi kivennäisvettä ja kahvia
Välipalaksi kuppi kahvia ja 1 pala Pätkis-kakkua
Päivälliseksi tonnikala-makaronilaatikkoa sekä salaattia, 1 pala ruisleipää; juomaksi vettä ja jälkkäriksi iso hinkalo teetä.

Ihan kohta iltapalalle. Ruisleipää taas, päällä tuorejuustoa ja kinkkua sekä kasvisdipin jämät. Juomaksi laimennettua omppumehua.

Saa kommentoida, mä kestän kyllä :D.

Yhteistyössä