Mitä mieltä uudesta äitiyspakkauksesta?

Tänään se sit julkastiin ja minä ainakin olen todella tyytyväinen. Värit mun makuuni ja etenkin tummemmasta ulkohaalarista tykkään. Oranssi nyt ei ihan lemppareihin kuulu mutta menettelee, kun ilmaseks saa :)

Mitäs mieltä muut?

vanhan juuri saanut
vanhassa kyllä oli kivemman väristä muuten. Vanhassa oli sellainen raikas vihreä raitakuosi, minusta kivempi kuin nuo turkoosit ym. Vähän turhan retroa tässä uudessa. Tuo uusi laatikko on kyllä plussa, se vanha valkoinen on melko tylsä.

Makuupussi ja haalari on söpöt, mutta muuten samaa settiä kuin aina. Yleiskuva näyttää vuodesta toiseen samalta, ei sykähdytä. Muttei se haittaa, kun ei ole vauvaa tulossa. :D
Niin onhan se aina melko neutraali, mutta niin sen pitääkin mun mielestä olla. Niitä persoonallisia voi sitten ostella kaupasta. Itse tykkään tosta paljon enemmän kuin siitä vanhasta. Toissavuoden olis myös ollu kiva. Oon noita jo monta vuotta seuraillu ja tän uuden saan nyt ihan kotiin asti :)

pha
Ai niin, unohdin kehua tuota pahvilaatikkoakin! Kelatkaa nyt sellaista äitiä, jonka maassa ei mitään pakkauksia jaella. Voi hieman kateutta herättää, että suomamaisvanhemmat kantavat postista ilmaiseksi kotiinsa tuollaisen karkkilaatikon täynnä tarpeellista tavaraa! Unohdetaan se, että sen jälkeen 70 % äideistä avautuu netissä kun on niin poikamaista /tyttömäistä/hermafrodiittia/mitälie ettei uni tule silmään.

5x
Ensimmäistä kertaa tuli heti mieleen, onpas rumat kuosit! Ainoastaan sukat ja tumput söpöt, joten jätän väliin tällä kertaa. ;) En myöskään ole ikinä tajunnut noita potkuhousuja tai mitä haalareita ovatkaan?! Neljä lasta, enkä kenelläkään ole niistä tykännyt, hankalat päällä ja aina kuolassa tai olkaimet/napit suussa! :) ;)

bud
Ai niin, unohdin kehua tuota pahvilaatikkoakin! Kelatkaa nyt sellaista äitiä, jonka maassa ei mitään pakkauksia jaella. Voi hieman kateutta herättää, että suomamaisvanhemmat kantavat postista ilmaiseksi kotiinsa tuollaisen karkkilaatikon täynnä tarpeellista tavaraa! Unohdetaan se, että sen jälkeen 70 % äideistä avautuu netissä kun on niin poikamaista /tyttömäistä/hermafrodiittia/mitälie ettei uni tule silmään.
:D

"vieras"
Sitä mieltä, ettei harmita tippaakaan että sain edellisen pakkauksen. Makuupussi on kyllä oikein kiva. Viime pakkausta monet sanoivat poikien väriseksi, tämä uusi on mielestäni vielä enemmän.

vanhan juuri saanut
[QUOTE="vieras";26911806]Sitä mieltä, ettei harmita tippaakaan että sain edellisen pakkauksen. Makuupussi on kyllä oikein kiva. Viime pakkausta monet sanoivat poikien väriseksi, tämä uusi on mielestäni vielä enemmän.[/QUOTE]

jep, onneksi tuli poika :) mutta olihan siinä paljon ihan perusvalkoistakin.

vanhan juuri saanut
[QUOTE="vieras";26911816]En kyllä ymmärrä sitä pahvilaatikon hehkutusta. Siis pahvilaatikko!!
[/QUOTE]

No ehkä joillekkin se on vaan pahviloota joka heitetään pois samantein, meillä se pahviloota on toiminut alussa ensisänkynä ja aion säilöä siihen kaikkea vauvakamaa kun poika kasvaa. Niin omakin äitini teki, minulla on edelleen säilössä oma "lootani" vuodelta -88. :D

Yhteistyössä