Mitä mieltä tästä sisustuksesta?

• Viestiketjun aloittaja +++
  • Ensimmäinen viesti
+++
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12676132392290&itemcmd=move75&listSize=77&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1238747

vieras
Pidän maalaisromantiikasta, mutta tuo ylittää mun makuni jo. Eli on suoraan kuin sisustustavaraliike raahattu kotiin, jokaista esinettä myöten. Mutta makujahan on tunentusti monia, ehkä toiset pitävät että tavaraa on paljon ja ettei mikään erotu sieltä joukosta. Minä sanoisin että mauton :D Eli on vaan yritetty mahdollisimman paljon kaikenlaista ripustaa joka paikkaan ilman mitään ideaa.

Noh, omassa tyylissään ihan hieno muttei kyllä lainkaan mun makuun. Mutta olihan toi ihan ajatuksella laitettu ja kivoja juttuja oli. Tykkäsin katsella kuvia vaikken itse tuollaisesta sisustuksesta pidäkään =)

minä
Ihana noin kuvassa, mutta ei ainakaan meidän elämässä. Kun kuvittelenkin miten nuo tavarat olisivat aina hujan hajan. Tyynyt täynnä kissankarvoja jne. Eli kuvassa voin ihailla, mutta ei meidän perhe ainakaan osaisi elää tuollaisessa. Esim. keittiön tuolien huput pitäisi pestä päivittäin, että olisi siistiä.

Yhteistyössä