Ja tän tyyppiset sinustukset näyttää aina siltä että mies ei mahdu tuonne sekaan. Ei omani ainakaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan kiva tavallaan mutta liikaa kaikkea ja väärän tyylistä minun makuuni.
Iso peesi! Saisin koko ajan olla oikomassa sisustustyynyjä, kun mies linttaa ne niskan alle kallistaessaan sohvalle ja koirat karvastavat jokapaikan.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Ihana noin kuvassa, mutta ei ainakaan meidän elämässä. Kun kuvittelenkin miten nuo tavarat olisivat aina hujan hajan. Tyynyt täynnä kissankarvoja jne. Eli kuvassa voin ihailla, mutta ei meidän perhe ainakaan osaisi elää tuollaisessa. Esim. keittiön tuolien huput pitäisi pestä päivittäin, että olisi siistiä.
Näimpä. Mulla tuli ihan hirvee tunne kun mietin jos mä päästäisin mun kuratassu lapset tonne Mun mies ei muuten koskaan suostuis tuollaiseen sisustukseen.Alkuperäinen kirjoittaja as if:Noh, omassa tyylissään ihan hieno muttei kyllä lainkaan mun makuun. Mutta olihan toi ihan ajatuksella laitettu ja kivoja juttuja oli. Tykkäsin katsella kuvia vaikken itse tuollaisesta sisustuksesta pidäkään =)
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:Saattaa näyttää jo kymmenen vuoden päästä pikkuisen koomiselta. "Ai niin, tuo oli sitä 2000-luvun alkua, kun joka roskiksessakin piti lukea ranskaksi kaunokirjoituksella, että roskis".
Niin tuleeko tuo sisustuskama sitten ihan talon mukana? Meinaan, että talo on ihan kiva ulkoa, mutta en mä tuosta sisätilasta kyllä paljon mitään erottanut, kuten seinäpintoja , lattiamateriaaleja, kylppäriä, sisustustavarat peittää aivan kaiken.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi miks ton pitää olla Imatralla...aivan ihana
Sun unelma ei sitten liene muusta kuin rahasta kiinni. Pikaisella silmäilyllä näytti siltä, että kaiken tuon saisi varsin helpolla muutamasta kaupasta, kun latoisi taalat pöytään.Alkuperäinen kirjoittaja oi:aivan ihana koti <3 voi ku tuollaisen saisiki