Mitä mieltä tästä: naistyökaveri soittelee miehelle

Alkuperäinen kirjoittaja heillo:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Mä olen kyllä sitä mieltä, että pitää olla perheen lisäksi myös niitä muita ihmisiä ja sosiaalista kanssakäymistä. Mutta meillä nyt isännän kanssa tämä asia onkin vähän eri, kun kummallakin meistä on kavereina myös toista sukupuolta olevia. Enkä mäkään omia miesystäviäni tuo perhettäni tapaamaan, mieheni ja tämä miesystäväni ovat tavanneet kerran. Toista miesystävääni hän ei ole tavannut. Mä olen tavannut isännän naisystäviä pari kertaa.

Eli en osaisi reagoida asiaan mitenkään, tai siis olisiko se neutraali reaktio sitten.
Mutta jos miehesi haluaisi tavata toisen miesystäväsi niin varmasti hänen antaisit sen tavata?

Tässä on se ero. Jos on puhtaat jauhot pussissa, kaveriaan ei tarvitse "piilotella".
No, siinä on myös se puoli, että haluaisiko miesystäväni tavata miestäni. Häneltä pitäisi kysyä myös. Jos se sopisi hänelle, niin toki he voisivat tavata. Ellei, niin en järjestäisi tapaamista. Mutta siinä on vielä sekin pointti, että ei tuo ystäväni edes kiinnosta miestäni niin paljon, että hän haluaisi hänet tavata =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja LOISTOTUPSU:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Pyytäisin ihan viattomasti miestä kutsumaan naikkosen kylään. Sitten saisi ainakin itse nähdä missä mennään.
Joo siis kylässä hänen työkaverit käy silloin kun perhe ei oo kotona. Et jos perhe lähtee vklopuks mummolaan niin saunailta työkavereille takuulla. Kahvilla ei ees käydä kun perhe kotona.
Jos mies on siinä uskossa että vaimo ei tykkää että edes kylään pyytäis työkaveriaan??
Olen tätä kummastellu, ettei niitä näy koskaan kylässä kun koko perhe kotona. Ei oo osannu siihen ukko mitään sanoo. Mut ei kyllä oo kutsunkaan.
 
Meillä oli jokunen vuosi sitten samaa problematiikkaa, paitsi, että soittoja saattoi tulla myös yöllä kun nainen oli viihteellä ja alkoi kaivata hauskaa miestäni. Olin viimeisillään paksuna ja melko herkässä tilassa. Muutaman kerran vastasin minä ja siihen se keskustelu sitten aina lopahti. Lopulta kutsuin emännän meille kylään ja siihen loppui tämä touhu. Jostain syytä miehelläni on aina ollut paljon myös naispuoleisia ystäviä joiden kanssa sitten käydään iltapäiväkahvilla jne. aivan kahdenkin kesken. Ystävyys on ok mutta uskon kyllä että tuollaisesta voi helposti syntyä muutakin jos omassa suhteessa menee huonosti. Olen kyllä perusmustasukkainen nainen johtuen laspuudenkokemuksistani kun katsoin sivusta oman isän avioliiton ulkopuolisia naisseikkailuja. Naisseura muuten on ok, mutta siitä tulee ongelma siinä vaiheessa kun kaikkea mukavaa touhutaan naiskaverin kanssa ja oma vaimo jää lehdelle soittelemaan ja oma suhde alkaa näivettyä. Minä olen miehelle sanonut, että jos minut pettää ja jättää niin siitä seuraa erittäin ikäviä asioita. Minusta saa eron erittäin helposti kun vain viitsii ilmoittaa eli pettämään ei mennä ennenkuin on ilmoitettu olosuhdemuutos vaikka siitä sängyn laidalta vaimolle. Tilaan sitten samantien lukkosepän vaihtamaan lukkojen sarjoitukset ja varaan herralle hotellihuoneen...
 
tp
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mun mielestä; ei siinä mitään jos ovat kavereita, soittelevat ja on hauskaa yhdessä. Sellainen ei ole haitaksi. Mutta lirkuttelu ja ylihempeällä äänensävyllä jutteleminen saisi mut hulluksi, sitä en katselisi.
Kaverit kavereina, hempeily ja lirkuttelu vaimolle.
Juurikin näin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Alkuperäinen kirjoittaja LOISTOTUPSU:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Pyytäisin ihan viattomasti miestä kutsumaan naikkosen kylään. Sitten saisi ainakin itse nähdä missä mennään.
Joo siis kylässä hänen työkaverit käy silloin kun perhe ei oo kotona. Et jos perhe lähtee vklopuks mummolaan niin saunailta työkavereille takuulla. Kahvilla ei ees käydä kun perhe kotona.
Jos mies on siinä uskossa että vaimo ei tykkää että edes kylään pyytäis työkaveriaan??
Olen tätä kummastellu, ettei niitä näy koskaan kylässä kun koko perhe kotona. Ei oo osannu siihen ukko mitään sanoo. Mut ei kyllä oo kutsunkaan.

Entäs jos sanot suoraan että hei, kutsutaanpa ensi viikolla työkaverisi meille syömään ja iltaa istumaan? Että sinustakin olisi kiva tutustua heihin.
 
mä en käsitä
mun mielestä on jotenkin naurettavaa että jotkut naiset yrittämällä yrittää toisten miehiä! onko siinä jännää just se kiinnijäämisenpelko vai mikä? jos nä olisin sinkku niin en mä ainakaan toisen ukkoja alkaisi vehdata
 
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Alkuperäinen kirjoittaja LOISTOTUPSU:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Pyytäisin ihan viattomasti miestä kutsumaan naikkosen kylään. Sitten saisi ainakin itse nähdä missä mennään.
Joo siis kylässä hänen työkaverit käy silloin kun perhe ei oo kotona. Et jos perhe lähtee vklopuks mummolaan niin saunailta työkavereille takuulla. Kahvilla ei ees käydä kun perhe kotona.
Jos mies on siinä uskossa että vaimo ei tykkää että edes kylään pyytäis työkaveriaan??
Olen tätä kummastellu, ettei niitä näy koskaan kylässä kun koko perhe kotona. Ei oo osannu siihen ukko mitään sanoo. Mut ei kyllä oo kutsunkaan.

Entäs jos sanot suoraan että hei, kutsutaanpa ensi viikolla työkaverisi meille syömään ja iltaa istumaan? Että sinustakin olisi kiva tutustua heihin.
No tota kahville tai jotaan sellasta vois kyllä ajatella, mut kun noi niiden perusillanistujaiset kännäyksineen ei ihan mulla iske :ashamed: Mut tossa on ideaa.
 
Vaimo
...mutta johtuu ehkä omista kokemuksista. miehelläni on ollut jo kaksi suhdetta työssä tavattuihin naisiin. Toisen olen nähnyt ja toisen olen haukkunut pataluhdaksi...mutta näissä ei ole tuohon periaatteessa mitään yhteyttä koska oma mieheni teki kaiken salassa. Ja minä kun en ollut ihan tyhmä niin sain kaiken tietää...yksi sanonta kyllä pitää paikkaansa! TIETO LISÄÄ TUSKAA!
 
Alkuperäinen kirjoittaja mä en käsitä:
mun mielestä on jotenkin naurettavaa että jotkut naiset yrittämällä yrittää toisten miehiä! onko siinä jännää just se kiinnijäämisenpelko vai mikä? jos nä olisin sinkku niin en mä ainakaan toisen ukkoja alkaisi vehdata
Joo niillä on lisäks joku erobuumi kun 10 hengen porkusta on vuoden sisällä eronnu melkein kaikki. Ja onhan niillä sitte tietty kiva erouussinkku porkka omasta takaa jonka kanssa pe isketyä kaupungille :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mun mielestä; ei siinä mitään jos ovat kavereita, soittelevat ja on hauskaa yhdessä. Sellainen ei ole haitaksi. Mutta lirkuttelu ja ylihempeällä äänensävyllä jutteleminen saisi mut hulluksi, sitä en katselisi.
Kaverit kavereina, hempeily ja lirkuttelu vaimolle.
Tähän tiukka peesi!!! :eek:

Tommoselle toiminnalle pistäisin stopin, tavalla tahi toisella.
En perkele kuuntelis kun ukko lirkuttelee "kaverilleen" puhelimessa,EN.
Taikka sitten kaivaisin vanhojen kavereitteni nummerot puhelimen kätköistä, ja aloittaisin saman. (mies ei aikoinaan tykännyt kun soiteltiin muutaman miespuolisen kaverin kanssa aikas useinkin ja läppä oli kieltämättä aika ronskia :ashamed: Nyt ajatellen en itekkään ois simmotteesta tykänny miehen kohalla..=
 
heillo
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
No, siinä on myös se puoli, että haluaisiko miesystäväni tavata miestäni. Häneltä pitäisi kysyä myös. Jos se sopisi hänelle, niin toki he voisivat tavata. Ellei, niin en järjestäisi tapaamista. Mutta siinä on vielä sekin pointti, että ei tuo ystäväni edes kiinnosta miestäni niin paljon, että hän haluaisi hänet tavata =)
No eikö sua alkaisi ihmetyttään, että miksi miespuolinen kaverisi ei haluais tavata miestäsi?

Jos mulla olisi miespuolinen kaveri, joka ei missään nimessä haluaisi tulla meillä käymään, jos mieheni olisi kotona, niin alkaisi kyllä siinäkin herätyskellot soimaan ja antaisin kaverin olla yksinään. Jos on puhtaat jauhot pussissa niin ei tarvitse "pelätä" toisen kumppania. Ja jos taas on niin "nokkamainen", ettei halua tulla kahville pyydettäessä mieheni aikana niin saa jäädä seuraavaksi ilman kutsua, vaikka olisin yksinkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo:
...mutta johtuu ehkä omista kokemuksista. miehelläni on ollut jo kaksi suhdetta työssä tavattuihin naisiin. Toisen olen nähnyt ja toisen olen haukkunut pataluhdaksi...mutta näissä ei ole tuohon periaatteessa mitään yhteyttä koska oma mieheni teki kaiken salassa. Ja minä kun en ollut ihan tyhmä niin sain kaiken tietää...yksi sanonta kyllä pitää paikkaansa! TIETO LISÄÄ TUSKAA!
No en tiedä on tullu mielee et jos vaikka siitä saa kivat kikist et onki toinen siinä vieressä kuuntelemassa eikä tajuu mitää :ashamed:
 
vieras
Mä en ymmärrä että miten se nainen kehtaa soitella... vielä noin usein ja lomallakin... siis että eikö se tajua että sun miehellä on perhe? Vaimo siinä vieressä, joka ei välttämättä hyvällä kato tommosta... Ihmetyttää aina vaan tommoset naiset.
 
...omankin eukon viedä joskus kahville kahvilaan. Muistaakseni on käyty 5 vuotta sitten yhdessä kahvilassa. Kahtenä iltana vuodessa saan mieheni viettämään ns. laatuaikaa kahdestaan ilman lapsia. KYllä työpaikan naisten kanssa istutaan ja jutellaan pitkillä kahveilla ja lounailla. Enpä tiedä jos joku töissä alkaisi miehistä minulle lirkutella, kyllä varmaan olisi melko herkkä sellaiseen flirttiin kun on niin ankeaa kotosalla. Mutta järkevänä ihmisenä en koskaan voisi soittaa tai mitään vierailuja tms. PIrulle ei saa antaa pikkusormea...
 
Mielipide
Alkuperäinen kirjoittaja mä en käsitä:
mun mielestä on jotenkin naurettavaa että jotkut naiset yrittämällä yrittää toisten miehiä! onko siinä jännää just se kiinnijäämisenpelko vai mikä? jos nä olisin sinkku niin en mä ainakaan toisen ukkoja alkaisi vehdata
Luulen, että tietyntyyppiset naiset haluaa todistaa itselleen ja muillekkin, että saavat kenet vaan sänkyynsä, jopa onnellisesti naimisissa olevan perheenisän... "katsokaa miten vastustamaton minä olen, saan kenet ikinä vain haluan, kaikki miehet haluavat minua..."

Näitä naisa täällä palstallakin pyörii...
 
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Alkuperäinen kirjoittaja LOISTOTUPSU:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Pyytäisin ihan viattomasti miestä kutsumaan naikkosen kylään. Sitten saisi ainakin itse nähdä missä mennään.
Joo siis kylässä hänen työkaverit käy silloin kun perhe ei oo kotona. Et jos perhe lähtee vklopuks mummolaan niin saunailta työkavereille takuulla. Kahvilla ei ees käydä kun perhe kotona.
Jos mies on siinä uskossa että vaimo ei tykkää että edes kylään pyytäis työkaveriaan??
Olen tätä kummastellu, ettei niitä näy koskaan kylässä kun koko perhe kotona. Ei oo osannu siihen ukko mitään sanoo. Mut ei kyllä oo kutsunkaan.

Entäs jos sanot suoraan että hei, kutsutaanpa ensi viikolla työkaverisi meille syömään ja iltaa istumaan? Että sinustakin olisi kiva tutustua heihin.
No tota kahville tai jotaan sellasta vois kyllä ajatella, mut kun noi niiden perusillanistujaiset kännäyksineen ei ihan mulla iske :ashamed: Mut tossa on ideaa.
Voihan näissä sovellella, eli ei tarvitse edes välttämäti teille kutsua. Jos vaikka olette menossa jonnekin ja keksit että pyydetään työkavereita/työkaveria mukaan?

Tietty illanistujaisiakin on erilaisia. Meillä kun alkoholia ei juuri käytetä niin iltaa istutaan vain hyvän ruuan ja seuran kanssa, ehkä katsotaan joku leffa tms. Kun on lapset kotona niin ei ryyppääminen edes onnistuisi. Kai se työporukka voisi myös kokeilla alkoholitonta iltaa? Tai sitten ihan terminä jättää tuon illanistumisen pois ja kutsua vaikka syömään vaan.
 
eräs ex
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Alkuperäinen kirjoittaja mä en käsitä:
mun mielestä on jotenkin naurettavaa että jotkut naiset yrittämällä yrittää toisten miehiä! onko siinä jännää just se kiinnijäämisenpelko vai mikä? jos nä olisin sinkku niin en mä ainakaan toisen ukkoja alkaisi vehdata
Joo niillä on lisäks joku erobuumi kun 10 hengen porkusta on vuoden sisällä eronnu melkein kaikki. Ja onhan niillä sitte tietty kiva erouussinkku porkka omasta takaa jonka kanssa pe isketyä kaupungille :/
Auts! Toi on tosi paha juttu. Tiedän ikävän monta tapausta, kun aluksi työporukka on ollut vakavasti seurustelevaa (silloin on yhteisiä illanistujaisia vaimojen ja tyttöystävien kanssa kyllä) mutta sitten tulee erobuumi (lähetään viihteelle yhessä jne) Kyllä toi toiminta on vähintäänkin epäilyttävää. Sun kannattaa olla nyt silmät ja korvat tarkkana eikä liian sinisilmänen. Ei kannata alkaa hysterisoimaan, mutta jos sinusta itsestäsi tuntuu että käytös on muuttunut, niin kannattaa nostaa tuntosarvet pystyyn.
 
epäilevä
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Alkuperäinen kirjoittaja mä en käsitä:
mun mielestä on jotenkin naurettavaa että jotkut naiset yrittämällä yrittää toisten miehiä! onko siinä jännää just se kiinnijäämisenpelko vai mikä? jos nä olisin sinkku niin en mä ainakaan toisen ukkoja alkaisi vehdata
Joo niillä on lisäks joku erobuumi kun 10 hengen porkusta on vuoden sisällä eronnu melkein kaikki. Ja onhan niillä sitte tietty kiva erouussinkku porkka omasta takaa jonka kanssa pe isketyä kaupungille :/
No alkaa kuulostaa entistä epäilyttävämmätlä! Onko se jolle se lässyttää sinkku? Jotenkin alkais herätyskellot soida! Meillä ainakin mies näkis tuollaisen läpi ja naureskelis kotona, ennemmin oman vaimon ja lasten kanssa pitäis viihtyä kun työkavereiden kanssa puhelimessa (vaikka olis miehiäkin - silloin puhuttais nopeesti vain asia ja sitten takaisin perheen luo). Miten usein näitä puheluita tulee, miten kauan kestävät, entä nuo illat, miten usein ja milloin ukko tulee kotiin?
Tosiaan koeta myös saada miehesi huomamaan miltä siltä tuntuisi jos sinä tekisit samaa, ja jos ei tuntuisi miltään, niin alkaisi minulla ainakin jo kauhistuttamaan miehen tunteet ylipäätään!
 
Alkuperäinen kirjoittaja heillo:
No eikö sua alkaisi ihmetyttään, että miksi miespuolinen kaverisi ei haluais tavata miestäsi?
Ei =) Asiasta voitaisiin keskustella, mutta eihän tapaamiseen voi aikuista ihmistä pakottaa. Siltikin, kaikissa pusseissa on ihan puhtaita jauhoja, jokaisella osapuolella :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja heillo:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
No, siinä on myös se puoli, että haluaisiko miesystäväni tavata miestäni. Häneltä pitäisi kysyä myös. Jos se sopisi hänelle, niin toki he voisivat tavata. Ellei, niin en järjestäisi tapaamista. Mutta siinä on vielä sekin pointti, että ei tuo ystäväni edes kiinnosta miestäni niin paljon, että hän haluaisi hänet tavata =)
No eikö sua alkaisi ihmetyttään, että miksi miespuolinen kaverisi ei haluais tavata miestäsi?

Jos mulla olisi miespuolinen kaveri, joka ei missään nimessä haluaisi tulla meillä käymään, jos mieheni olisi kotona, niin alkaisi kyllä siinäkin herätyskellot soimaan ja antaisin kaverin olla yksinään. Jos on puhtaat jauhot pussissa niin ei tarvitse "pelätä" toisen kumppania. Ja jos taas on niin "nokkamainen", ettei halua tulla kahville pyydettäessä mieheni aikana niin saa jäädä seuraavaksi ilman kutsua, vaikka olisin yksinkin.
Mun miehellä on esim. yks naispuoleinen kaveri josta minä en niin pidä ja en sitä kotiini usein edes haluaisi, en tosin kiellä mutta mielessäni ajattelen. En silti kiellä miestä olemasta hänen kaveri. samoin mies ei hirveesti ole samalla aaltopituudella kahden minun kaverin kanssa, ei silti kiellä minua olemasta heidän kavereita. Näinkin voi olla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja eräs ex:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Alkuperäinen kirjoittaja mä en käsitä:
mun mielestä on jotenkin naurettavaa että jotkut naiset yrittämällä yrittää toisten miehiä! onko siinä jännää just se kiinnijäämisenpelko vai mikä? jos nä olisin sinkku niin en mä ainakaan toisen ukkoja alkaisi vehdata
Joo niillä on lisäks joku erobuumi kun 10 hengen porkusta on vuoden sisällä eronnu melkein kaikki. Ja onhan niillä sitte tietty kiva erouussinkku porkka omasta takaa jonka kanssa pe isketyä kaupungille :/
Auts! Toi on tosi paha juttu. Tiedän ikävän monta tapausta, kun aluksi työporukka on ollut vakavasti seurustelevaa (silloin on yhteisiä illanistujaisia vaimojen ja tyttöystävien kanssa kyllä) mutta sitten tulee erobuumi (lähetään viihteelle yhessä jne) Kyllä toi toiminta on vähintäänkin epäilyttävää. Sun kannattaa olla nyt silmät ja korvat tarkkana eikä liian sinisilmänen. Ei kannata alkaa hysterisoimaan, mutta jos sinusta itsestäsi tuntuu että käytös on muuttunut, niin kannattaa nostaa tuntosarvet pystyyn.
Joo voin kyllä hyvin kuvitella et "tylsää" pikkulapsi elämää korvatulehdusten ja vaippatarjousten keskellä viettävästä voi kuulostaa älyttämän hauskalta kun porkukka maanantaina hehkutaa sinkkubileitä. Kun todella 98% porukasta on eronnu vuoden sisällä :/
 

Yhteistyössä