Mitä mieltä tälläisestä anopista?

• Viestiketjun aloittaja Kaamea miniä
  • Ensimmäinen viesti
Kaamea miniä
Anoppi halaa aina sydämellisesti, kun nähdään. Mutta toinen puoli häneesä onkin se, että hän on tosi outo.

Kun olin vasta 16 ja seurustelin silloin tulevan mieheni kanssa, niin kun olin heillä, anoppi halusi puhua minun kanssani tärkeästä asiasta. Mies ei saanut kuulla, mitä se mulle puhu. Niinpä se käski mun mennä vessaan ja tuli itse perässä ja sulki oven, taisi laittaa ihan lukkoonkin. Tärkeä asia oli minun liian avonainen paita, sellainen hihaton toppi, niitähän oli silloin muillakin tytöillä, ei se ollut mikään tavaton. Anoppi sanoi, että hänestä ihan tuntuu pahalta, kun rintani näkyvät, eikä hänen miehensä saa olla omassa kotonaan sen takia vapaasti.

Sitten kun olimme menneet juuri naimisiin, niin minulle tuli kirje postissa anopilta. Siinä valitettiin, kuinka olimme olleet todella törkeitä heillä käydessämme, kun olin istunut mieheni sylissä. Enhän mä tiennyt, että appivanhemmat olivat eroamassa, miten olisin voinut tietää, kun he aina niin suurieleisesti suutelivat ja koskivat toisiaan.

Lisäksi kirjeessä valitettiin sitä, että minä olen jotenkin yrittänyt vietellä appiukkoa, minä, silloin 18 vuotias pikkutyttö. :(

Mies suuttui äidilleen kirjeestä, mutta jossain vaiheessa he sopivat, tai paremminkin, meitä vain pyydettiin kahville, niinkuin ei olisi mitään tapahtunut. Anoppi mainitsi, että on ihanaa saada anteeksi kaikki, vaikka ei itseasiassa koskaan sanonut olevansa pahoillaan.

Vuosia myöhemmin pojan syntymäpäivät oli minun vanhempieni talossa, koska meillä oli remontti. Anoppi toi lahjan, mutta hänellä oli muka kiire johonkin, eikä hän suostunut tulemaan taloon sisälle. Poika vei lahjan piiloon pikkusiskoltaan, koska lahja oli lautapeli, jossa oli pieniä osia. Anoppi suuttui, jostain, kai hänen lahjaa ei hehkutettu tarpeeksi. Anoppi alkoi ilkeillä pojalle, lapselle, jolloin mies pyysi häntä poistumaan. Anoppi alkoi itkeä ja huutaa ja heiluttaa käsiään mieheni pään molemmin puolin, jolloin mies tarttui häntä käsistä.

Sen jälkeen anoppi ei puhunut minun miehelle melkein kokonaiseen vuoteen, vaan lähetteli sähköpostia joissa pyysi saada puhua minun kanssa. En suostunut. Anoppi kertoi sähköposteissaan, että ei voi puhua miehelle, koska pelkää ja vapisee, kun vaan ajatteleekin tätä.

Nykyisin ollaan taas väleissä. Anoppi on usein harmissaan, jos meidän lapset tuntuu pitävän joistain muista ihmisistä enemmän. Hän ei ole lasten kanssa läheinen. En tiedä haluaisinko edes, että olisi, kun en voi koskaan olla varma, milloin anoppi taas aloittaa mykkäkoulun.

kaamea miniä
Appiukko kun meni kihloihin naisystävänbsä kanssa, niin anopille ilmestyi myös sormus. Oli tosi outo, kun kysytttiin, että kuka se mies on. Vastaus oli, että se on vaan semmonen yks tyyppi ja päälle hihitystä. Ikinä ei nähty sitä tyyppiä. En ole varma, oliko sitä edes.

kaamea miniä
Alkuperäinen kirjoittaja ohoh:
aika järkky tyyppi, taitaa olla jotain mielenterveysongelmia :(
Niin, mutta toisaalta hän on aina myös ystävällinen ja sydämellinen. En ole varma, onko hän sitä oikeasti, vai onko hän sen takana koko aika kateellinen ja etsii jotain rakoa, josta lyödä.

mj
Kuulostaa tosiaan mielenterveys ongelmilta.Hyvä pitääkin etäisyyttä, eikä lapsia kannata jättää anopin hoiviin.Ei ole kuitenkaan tahallaan ilkeä, mutta eihän sitä päälleen kukaan mitään voi.(tai joo...lääkitys kohdalleen)
Eikö miehesi sitten muista äitinsä käyttäytyneen hänen lapsena ollessa tai muulloin omituisesti?(siis ennen sinua)

Kaamea miniä
Alkuperäinen kirjoittaja mj:
Kuulostaa tosiaan mielenterveys ongelmilta.Hyvä pitääkin etäisyyttä, eikä lapsia kannata jättää anopin hoiviin.Ei ole kuitenkaan tahallaan ilkeä, mutta eihän sitä päälleen kukaan mitään voi.(tai joo...lääkitys kohdalleen)
Eikö miehesi sitten muista äitinsä käyttäytyneen hänen lapsena ollessa tai muulloin omituisesti?(siis ennen sinua)
Muistaa... Mutta on kieltänyt kaiken, mutta silloin häiden jälkeen silmät avautuivat. Kirjeitä anoppi on aina tykännyt laitella, milloin kellekin. Myöhemmin vasta appiukko kertonut, kun hän monesti kävi toisten postilaatikoista niitä poistamassa.

Kerran anoppi oli huolissaan kuvista, joita piirsin silloin tyttönä hänen pojalleen. Olin piirtänyt merenneidon, jolla oli bikinin yläosa päällä. Anoppi sanoi, että se on seksuaalinen kuva ja paheksui sitä.

saivartelija
Alkuperäinen kirjoittaja hallelujaaa......:
voiherranvarjele sun anoppias jos ois mun anoppi ois kyllä ex
Ompa omituinen syy jättää mies! eli olisit valmis jättään rakkaan miehesi päästäksesi eroon anopista! eihän siitä muutoin tule ex-anoppia!

Yhteistyössä