täh? mistä vois päätellä ja mitä?Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 00:09 Aaban kirjoitti:Tuosta voisi jopa päätellä jotain...
lapsen äiti ja muutama muuki lapsen tunteva on kertonu lapsen syömisistä, ja oon nähnykki useamman kerran ku lapsi syö.Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 00:12 endie kirjoitti:ihme että joku tietää muka näin tarkkaan kaverinsa vauvan ruokavalion kuin ap. oletkos muksun liki 24h ?
a on toinen kirjain, mutta tuo ikä ei ihan täsmää...Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 00:07 harmaana kirjoitti:\millä kirjaimella se paikkakunta alkaa, missä tuttus asuu?Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 23:54 Lumiina kirjoitti:Onkohan meillä sitten sama tuttu?
ei oo sama paikkakunta.Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 00:19 Lumiina kirjoitti:\a on toinen kirjain, mutta tuo ikä ei ihan täsmää...Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 00:07 harmaana kirjoitti:\millä kirjaimella se paikkakunta alkaa, missä tuttus asuu?Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 23:54 Lumiina kirjoitti:Onkohan meillä sitten sama tuttu?
pitäs vissiin kohta puoliin kömpiä nukkuun, ku alkaa tuleen noita ylimääräsiä sanoja.Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 00:37 harmaana kirjoitti:vastausten perusteella on useampien mielestä on ihan normaalia ja hyväksyttävää syöttää lapselle vain mainittuja ruokia ja herkkuja. ja alottaa herkkujen syöttäminen jo pienestä vauvana. vaikka meilläki syödään aika useinki kaikenlaista epäterveellistä, niin ei kuitenkaan syödä läheskään niin epäterveellisesti ku kyseinen lapsi, jonka ruokavaliota pidän erittäin epäterveellisenä ja haitallisena.
ah ja voih.me kumarretaan sulle oi guru.Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 00:37 harmaana kirjoitti:vastausten perusteella on useampien mielestä on ihan normaalia ja hyväksyttävää syöttää lapselle vain mainittuja ruokia ja herkkuja. ja alottaa herkkujen syöttäminen jo pienestä vauvana. vaikka meilläki syödään aika useinki kaikenlaista epäterveellistä, niin ei kuitenkaan syödä läheskään niin epäterveellisesti ku kyseinen lapsi, jonka ruokavaliota pidän erittäin epäterveellisenä ja haitallisena.
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 23:53 harmaana kirjoitti:lapsella ei oo allergioita eikä sairauksia.
uusavuttomia näkyy riittävän tässä ketjussakin. :\|Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 07:09 Mielipide kirjoitti:Kyseessä on uusavuttomat vanhemmat, joilla on kuula kateissa. Onhan näitä... "Pitäähän lapsen sentään jotain saada syödäkseen" ja sillä varjolla annetaan kaiken maailman roskaruuat sun muut. Halveksun syvästi niitä vanhempia. :x
<br><br>Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 07:14 äiti 40plusplus kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 23:53 harmaana kirjoitti:lapsella ei oo allergioita eikä sairauksia.
mistä sinä kaiken niin tarkkaan tiedät, syömiset, sairaudet ja muut. Ellet ole lapsen äiti itse ja haet hyväksyntää tekemisillesi tai ihan vaan lämpimiksesi ja valoisan kevätyön piristeeksesi kirjoittelet noita.
Minä olen varmaan tyhmä ja itsekeskeinen mutta minulle riittää oman perheeni asioiden tarkka tietäminen, en minä kyttää naapureiden, palstalaisten tai edes sakkariväen tekemisiä sillä tavalla että näkisin kaikkialla ongelmia joita voisin pyöritellä siten mielessäni.
sitten minä en aiokaan kasvaa koska minua ei kiinnosta toisten asioiden kyylääminen Mutta ehkä elän vanhaksi kun en ajatuksiani turhilla ongelmilla rasitaAlkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 09:42 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 07:14 äiti 40plusplus kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 23:53 harmaana kirjoitti:lapsella ei oo allergioita eikä sairauksia.
mistä sinä kaiken niin tarkkaan tiedät, syömiset, sairaudet ja muut. Ellet ole lapsen äiti itse ja haet hyväksyntää tekemisillesi tai ihan vaan lämpimiksesi ja valoisan kevätyön piristeeksesi kirjoittelet noita.
Minä olen varmaan tyhmä ja itsekeskeinen mutta minulle riittää oman perheeni asioiden tarkka tietäminen, en minä kyttää naapureiden, palstalaisten tai edes sakkariväen tekemisiä sillä tavalla että näkisin kaikkialla ongelmia joita voisin pyöritellä siten mielessäni.
epäterveellisiä ovat....jäin vaan miettimään miten tuo tavallinen jugurtti on tuohon herkkulistalle päässyt.... mielestäni se on ihan ok syötävä tuon ikäiselle lapselle.Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 23:28 harmaana kirjoitti:vanukkaita, suklaata, tavallista jogurttia, jäätelöä, keksiä, leivoksia, kakkua yms.