mitä mieltä ootte tämmösestä?

  • Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti
harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 00:12 endie kirjoitti:
ihme että joku tietää muka näin tarkkaan kaverinsa vauvan ruokavalion kuin ap. oletkos muksun liki 24h ?
lapsen äiti ja muutama muuki lapsen tunteva on kertonu lapsen syömisistä, ja oon nähnykki useamman kerran ku lapsi syö.
 
harmaana
vastausten perusteella on useampien mielestä on ihan normaalia ja hyväksyttävää syöttää lapselle vain mainittuja ruokia ja herkkuja. ja alottaa herkkujen syöttäminen jo pienestä vauvana. vaikka meilläki syödään aika useinki kaikenlaista epäterveellistä, niin ei kuitenkaan syödä läheskään niin epäterveellisesti ku kyseinen lapsi, jonka ruokavaliota pidän erittäin epäterveellisenä ja haitallisena.
 
harmaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 00:37 harmaana kirjoitti:
vastausten perusteella on useampien mielestä on ihan normaalia ja hyväksyttävää syöttää lapselle vain mainittuja ruokia ja herkkuja. ja alottaa herkkujen syöttäminen jo pienestä vauvana. vaikka meilläki syödään aika useinki kaikenlaista epäterveellistä, niin ei kuitenkaan syödä läheskään niin epäterveellisesti ku kyseinen lapsi, jonka ruokavaliota pidän erittäin epäterveellisenä ja haitallisena.
pitäs vissiin kohta puoliin kömpiä nukkuun, ku alkaa tuleen noita ylimääräsiä sanoja.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 00:37 harmaana kirjoitti:
vastausten perusteella on useampien mielestä on ihan normaalia ja hyväksyttävää syöttää lapselle vain mainittuja ruokia ja herkkuja. ja alottaa herkkujen syöttäminen jo pienestä vauvana. vaikka meilläki syödään aika useinki kaikenlaista epäterveellistä, niin ei kuitenkaan syödä läheskään niin epäterveellisesti ku kyseinen lapsi, jonka ruokavaliota pidän erittäin epäterveellisenä ja haitallisena.
ah ja voih.me kumarretaan sulle oi guru.
mikä sun pointti tässä nyt olikaan ? se, että olet niiiiiiin paljon parempi ja huolehtivampi äiti vai kuin tämä toverisi?
 
Mielipide
Kyseessä on uusavuttomat vanhemmat, joilla on kuula kateissa. Onhan näitä... "Pitäähän lapsen sentään jotain saada syödäkseen" ja sillä varjolla annetaan kaiken maailman roskaruuat sun muut. Halveksun syvästi niitä vanhempia. :x
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 23:53 harmaana kirjoitti:
lapsella ei oo allergioita eikä sairauksia.

mistä sinä kaiken niin tarkkaan tiedät, syömiset, sairaudet ja muut. Ellet ole lapsen äiti itse ja haet hyväksyntää tekemisillesi tai ihan vaan lämpimiksesi ja valoisan kevätyön piristeeksesi kirjoittelet noita.
Minä olen varmaan tyhmä ja itsekeskeinen mutta minulle riittää oman perheeni asioiden tarkka tietäminen, en minä kyttää naapureiden, palstalaisten tai edes sakkariväen tekemisiä sillä tavalla että näkisin kaikkialla ongelmia joita voisin pyöritellä siten mielessäni.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 07:09 Mielipide kirjoitti:
Kyseessä on uusavuttomat vanhemmat, joilla on kuula kateissa. Onhan näitä... "Pitäähän lapsen sentään jotain saada syödäkseen" ja sillä varjolla annetaan kaiken maailman roskaruuat sun muut. Halveksun syvästi niitä vanhempia. :x
uusavuttomia näkyy riittävän tässä ketjussakin. :\|
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 07:14 äiti 40plusplus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 23:53 harmaana kirjoitti:
lapsella ei oo allergioita eikä sairauksia.

mistä sinä kaiken niin tarkkaan tiedät, syömiset, sairaudet ja muut. Ellet ole lapsen äiti itse ja haet hyväksyntää tekemisillesi tai ihan vaan lämpimiksesi ja valoisan kevätyön piristeeksesi kirjoittelet noita.
Minä olen varmaan tyhmä ja itsekeskeinen mutta minulle riittää oman perheeni asioiden tarkka tietäminen, en minä kyttää naapureiden, palstalaisten tai edes sakkariväen tekemisiä sillä tavalla että näkisin kaikkialla ongelmia joita voisin pyöritellä siten mielessäni.
<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 09:42 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 07:14 äiti 40plusplus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 23:53 harmaana kirjoitti:
lapsella ei oo allergioita eikä sairauksia.

mistä sinä kaiken niin tarkkaan tiedät, syömiset, sairaudet ja muut. Ellet ole lapsen äiti itse ja haet hyväksyntää tekemisillesi tai ihan vaan lämpimiksesi ja valoisan kevätyön piristeeksesi kirjoittelet noita.
Minä olen varmaan tyhmä ja itsekeskeinen mutta minulle riittää oman perheeni asioiden tarkka tietäminen, en minä kyttää naapureiden, palstalaisten tai edes sakkariväen tekemisiä sillä tavalla että näkisin kaikkialla ongelmia joita voisin pyöritellä siten mielessäni.
sitten minä en aiokaan kasvaa koska minua ei kiinnosta toisten asioiden kyylääminen :) Mutta ehkä elän vanhaksi kun en ajatuksiani turhilla ongelmilla rasita
ehkä se opettaa kun on perheessä allergioita ja oikeasti joutuu miettimään ne syömiset ja ruuanlaitot niin ei kaupassa jaksakaan naapurin ostoskärryihin kurkkia kun lukee tuoteselosteita toiseenkin kertaan.
<br><br>
 
pikana
Mä ainakin olin jossain vaiheessa siinä jamassa että annoin lapselle ihan mitä vaan mitä se edes hieman suostui syömään... juuri tossa 1 vee korvilla tuo ei suostunut syömään juuri mitään.... valmisruokien jauhelihakastiketta ja spagettia ja sitten toinen oli banaani jugurtti niin ja kaurakeksit... näillä tuo eli sitten pari kuukautta!
enkä tunne huonoa omaa tuntoa... pääasia että edes jotain söi
 
Minusta on hyvin arveluttavaa ruotia muiden lapsenhoitoa tähän tyyliin kuin ap.
Ap ei voi tietää kuinka väsynyt tai masentunut kyseinen äiti on, ja ehkä äidillä riittävät nippa nappa voimat jantaa lapselle syötäväksi ihan mitä tahansa mitä lapsi syö mutta ei mihinkään muuhun.

Apuakaan ei välttämättä noin vain mistään saa, sillä mielenterveyspalveluihin joutuu jonottamaan, suunniilleen täytyy olla silmukka kaulassa ennen kuin saa apua
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 23:28 harmaana kirjoitti:
vanukkaita, suklaata, tavallista jogurttia, jäätelöä, keksiä, leivoksia, kakkua yms.
epäterveellisiä ovat....jäin vaan miettimään miten tuo tavallinen jugurtti on tuohon herkkulistalle päässyt.... mielestäni se on ihan ok syötävä tuon ikäiselle lapselle.
 

Yhteistyössä