Sukkahousut on alunperin miesten vaate, jonka naiset sitten ottivat itselleen vaatetuksen kehittyessä.
Nykymuodossa karsastaisin sukkahousuja pitävää miestä aika reilusti, ei sovi kuvaan.
voi minäkin käytän sukkahousuja,ne on tosi ihanat jalassa ja kiihottavat,vaimo tietää ,et käytän minusta ne on tosi ihanat jalassa,puristaa sopivasti etumuksesta,,paljon paremmat kuin miesten paksut välihousut,,minä ainakin nautin pitää niitä tulee semmoinen ihana seksuaalinen olo,,joskus kyllä kiihottaa hirveesti kun laitan sukkahousut jalkaan,,en tiedä onko vaimo huomannut et mulla on tosi iso pullotus,,mut kyllähän mua kiihottaa pitää niitä jalassa,,ja uskon et vaimokin sen jo tietää,,mut on ihana kun ei ala paasaan tai möykkää niistä,,saan pitää milloin haluun ja onhan vaimo joskus hieronut mua kun mulla sukkahousut jalassa se oli tosi kiihottavaaa,,mut eihän siinä kauan kestä tekee niin ihanaa,,kyllä sukkahousut sopii miehillekkin,,minä ainakin pidän silloin kun tuntuu et nyt jalkaa,,,musta sukkahousut saa mut kiihottuun,,,alle pienet pöksyt,,hui,,,,,,,on tosi kiihottavaa ja sexyy kun katsoo peilistä,,,nam,nam,,